"סלינה מקסימה, ג'יי לו קשה": הסטייליסטית פותחת על הסלבס

טמרן עבדה עם השמות הכי גדולים שיש, ובחסות טיקטוק היא שופכת עכשיו הכל וחולקת עם העולם חוויות מאחורי הקלעים. אז מי מתייחסת לצוות בזלזול, מי נשארה עם רגליים על הקרקע ומי הכתימה שמלת קוטור בשוקולד?

מאת  | ‏ 9 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

בשנים האחרונות זוכים הסטייליסטים והסטייליסיטיות למעמד חדש ונוצץ. אין כוכבת שזזה בלעדיהם, ומשמעות המלבישה הנכונה נחשבת גדולה יותר משיתוף פעולה עם בית אופנה – נחשק וקוטורי ככל שיהיה. הסטייליסטים מנסחים עבורנו כיום את זהותו הוויזואלית של הכוכב, וגורמים לנו לדבר עליו, לטוב ולרע. עכשיו הגיע הזמן להביט בדברים מהכיוון השני.

צעירה בשם טמרן, ששימשה כאסיסטנטית למיטב הסטייליסטים לכוכבים בין השנים 2008-2017, החליטה לפתוח את הפה ולגלות לכולנו עם איזה מהם כדאי לעבוד, ועל איזה כדאי לוותר. בחשבון הטיקטוק שלה, שם היא נושאת נאומים משעשעים בנושאים מגוונים, פתחה טמרן את הווילון לחדרי ההלבשה הנוצצים ביותר.

טמרן. מקוות שעשתה הסבה (צילום: טיקטוק, tambam811)

טמרן. מקוות שעשתה הסבה (צילום: טיקטוק, tambam811)

כאמור, טמרן מחלקת ציונים לכוכבות לא על פי יכולות הלבוש והטעם האישי, אלא על פי ההתנהלות מול בני האדם ששם כדי לגרום להן להיראות מיליון דולר. על פי דבריה, שתי הכוכבות המתוקות ביותר והמקצועיות ביותר הן גם המפורסמות שעבדה בסביבתן: קארי אנדרווד וסלינה גומז, שעל פי דבריה היו עונג צרוף. השחקנית מריסה טומיי, להבדיל, חמת מזג גם במציאות כמו על המסך, והייתה קצת קשה, אבל הסיוט הגדול: שחקנית הסרט פיץ' פרפקט.

"10 מתוך 10, סלינה גומז היא אחת מבני האנוש הכי מקצועיים שפגשתי בחיי, היא באמת מכירה בנוכחותך ומודה לך על הזמן והעבודה שלך", חושפת טמרן, שעבדה מאחורי הקלעים של הרבה צילומים וקליפים של סלינה. "מריסה היא אחת השחקניות האהובות עלי בכל הזמנים", מספרת טמרן על טומיי, שמקבלת אצלה ציון 5. "אני והסטייליסטית הגענו לפגישה אצלה בתשע וחצי בבוקר, כמו שנקבע, ומריסה קמה ב-12:30 בצהרים, ואכלה באיטיות ארוחת בוקר. היא הייתה מאוד ספציפית והרבה דברים הוחזרו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marisa Tomei (@marisatomei) on

כוכבת "משפחה מודרנית" אריאל וינטר קיבלה מטמרן 7. "היא בחורה נורא מתוקה, אבל עבדנו כדי למצוא לה בגדים לאירוע, התאמנו לה שמלה למידות שלה והסוכנות שלה רצתה שהיא תלבש אותה, אבל בסוף היא לא הלכה איתה בכלל".

את הציון המדהים 1 מקבלת השחקנית אלכסיס קנאפ הזכורה מפיץ' פרפקט. "יש סלבריטאים שמשלמים, יש כאלה שלוקח להם נצח לשלם וחלק פשוט לא עושים את זה כי נדמה להם שהשם שלהם מספיק גדול. מכל הקאסט של פיץ' פרפקט, זה מה שהיה עם אלכסיס קנאפ".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AlexisKnapp (@alexisknapp) on

טמרן עבדה עם אלכסיס במשך שנה והלבישה אותה, בין היתר, לפרסי MTV של 2015. "זה היה הרגע הכי קשה איתה", היא נזכרת. "אלכסיס חשבה שזה רעיון מעולה לאכול עוגת גלידה בטעם שוקולד בזמן המדידות, וחתיכת עוגה נמסה לתוך הבד. נחשו מי היה צריך לנקות את זה? אה, ויותר מזה – מעצבת השאילה לה תכשיטים בשווי 4,500 שקלים עבור הלוק, וכשהגיע הזמן להחזיר אותם, היא פתאום לא מצאה אותם. כשהגיע מעמד התשלום אלכסיס שאלה: אני אמורה לשלם לך?".

טמרן מספקת עוד פיסות רכילות לוהטות יד שניה, מסטייליסטיות אחרות: "ג'סיקה אלבה נחשבת לא נחמדה. אומרים שהיא מלכלכת את הבגדים עם חומוס, משחקת לאנשים בראש ומפסיקה לדבר איתם". על קתרין הייגל היא אומרת שאם שנת 2020 הייתה התנהגות של כוכבת, זו הייתה היא. "חברים שעבדו איתה אמרו שלי שהיא תמיד כועסת ובלתי אפשרית".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessica Alba (@jessicaalba) on

גם הדיבור על ג'יי לו, למרבה הצער, לא נעים. "היא בקבוצת הקשים", מדווחת טמרן. "יש סיבה שהיא אף פעם לא נשארת עם אותה תופרת או סטייליסטית. מי שעבד איתה לא מסוגל אפילו לדבר איתה". יש לקוות עבור טמרן שהיא עשתה הסבת מקצוע בינתיים, כי אחרי הפטפטת הזאת, לא נראה שמישהו ירצה לעבוד איתה שוב בקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Katherine Heigl (@katherineheigl) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ARIEL WINTER (@arielwinter) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Carrie Underwood (@carrieunderwood) on

השאירו תגובה

 

  • לפתוח על הלקוחות שלך זה לא חכם…

    מאת: בא לה חופשה |‏ 18 באוגוסט 2020 | 01:57
  • לאנשי מקצוע תמיד יש על מה להתלונן, אז שלא יעבדו עם מפורסמים, כל הערה קטנה מצד הסלב לא באה ממקום של להוריד אותך

    מאת: עדן |‏ 9 באוגוסט 2020 | 20:37