חזרה לשגרה: קנדל והיילי מציגות חברות אמיצה ובטן חשופה

כן כן, מגיפה משתוללת בחוץ, כולנו יודעים - אבל נערות הקיץ הנצחיות קנדל ג'נר והיילי בולדווין מבהירות כי הן לא מתכוונות להחמיץ את כל הטוב שיש לעונה החמה להציע להן, לארון הבגדים שלהן ולצלמי הפפראצי. וטוב שכך

מאת  | ‏ 20 יולי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

יש תחושת מיצוי רצינית מצד הסלבס בעניין הקורונה, וחלק מהאיט גירלס החשובות מוכיחות לנו שאת המנגינה שלהן אי אפשר להפסיק. הקיץ פה, הוא לוהט ושמח, וחייבים לנצל אותו. קנדל ג׳נר היא אחת ממובילות התנועה הזו, והפפראצי נהנים איתה לאורך כל הדרך.

קנדל התחילה את יום הקיץ שלה על החוף של מליבו עם חברה פאי, אחיה רוב, אחותה קורטני לצד האקס (?) סקוט דיסיק ושלושת אחייניה החמודים, אבל לא נראה שהמשפחתיות המורכבת שלהם העיקה עליה. קנדל נראתה סופרמודל מאי פעם, בביקיני פרחוני סופר מחמיא, וג׳ינס קצרצרים פתוחים, חושפי בטן, כשהיא שומרת על הפנים מהשמש עם כובע באקט לבן וחמוד שהתכתב עם בגד הים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rob Kardashian & @dream daddy (@robkardashianofficial) on

בגד הים הנאה והטרופי הוא של הלייבל מאנדיי, מסוג ׳ברבדוס׳, יש לו גם תחתונים, בגזרה גבוהה מאוד ודקה. המחיר לא בשמים: 570 שקלים ואפשר ליהנות מהאפקט האקזוטי בלי לטוס לצד השני של העולם. קנדל שילבה את הלוק עם עגילי חישוק זהובים, וחשוב לא פחות: כוסית יין לבן.

כשירדה החשיכה, הגיע הזמן לקרוע את העיר. קנדל פגשה את שותפתה לפשע, החברה היפהפיה היילי ביבר, ושתיהן יצאו לנשנש קצת במסעדת השף היפנית הידועה נובו. לא מדובר במקום עם דרסקוד מחמיר, והבנות המשיכו את הקו הקיצי: קנדל עם טופ קצר, חושף בטן כמובן, וחצאית חמודה שיחדיו השתלבו לכדי אאוטפיט ניינטיזי להפליא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @luxykendallj on

היילי הלכה על לוק לבן, שמלה אדג'ית עם כיווצים שחושפים את שרירי הבטן והשיזוף, לוק של המעצב האוסטרלי כריסטופר אסבר מקולקציית אביב 2020. הבסטיז אף תיאמו את הבחירה בכפכפי עקב גבוהים, ולצד הלוקים המנצחים, כדאי לציין ששתיהן גם הפגינו אחריות ציבורית עם מסיכות נגד קורונה, והשכילו להתאים אותן לגוון החולצות שלהן. ריספקט.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by exclusive (@fashion.magazinne) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sel&Hails (@rhodelenafacts) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Jenner fan page (@kendalljennerstyleicon) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Jenner fan page (@kendalljennerstyleicon) on

השאירו תגובה

 

  • כמה סקס אפילללל

    מאת: ההה |‏ 21 ביולי 2020 | 18:21
  • מקלבית שימוש מ ה יפה בזבה עור ועצמות זה גבר או אישה

    מאת: שי |‏ 21 ביולי 2020 | 09:35
  • קנדל גנר למות אמא מושלמת איזה גוף מושלם דוגמנית מספר 1 גיגי חדיד מספר 2 קארה קלווין מספר 3

    מאת: מפרגנת |‏ 20 ביולי 2020 | 17:39