תוספות או הריון? השיער של מייגן ארוך ושופע מאי פעם

שנה וקצת אחרי הלידה של ארצ'י, מייגן הצטלמה בזום לכנס המעודד יזמות של צעירות וחשפה את שערה הארוך. תסרוקת שונה למדי ממה שאנחנו הכרנו עד עכשיו. השיער כל כך מלא וארוך ומלא ברק שכבר לא מעט תגובות מרמזות שאולי מדובר בתוספות שיער או אולי היא שוב בהריון

מאת  | ‏ 15 יולי 2020

מייגן והלוק החדש (צילום מסך)

מייגן והלוק החדש (צילום מסך)


קייט מידלטון ומייגן מרקל מעולם לא היו רחוקות יותר. האחת עובדת על להיות מלכה לעתיד, באחוזתה המרהיבה שבנורפולק, השניה עובדת על להיות שחקנית ומשפיענית בסגנון אמריקני באל איי, ובכל זאת, בזכות מגיפה עולמית, שתיהן שותפות לצורך מוכר: להתחדש ולסמן תקופה חדשה בעזרת השיער.

קייט ומייגן שתיהן יוצאות, בזהירות ולאט לאט, מתקופה של סגר, ולכבודו לקחו את ראשיהן היפים, הניחו אותם בידיהם המיומנות של מומחים, ויצאו עם בשורות גדולות. שני לוקים מאוד שונים ומאוד מרעננים לשלב הבא של היציאה מהסגר. מעניין שהקיץ על פי מידלטון הלונדונית הוא מלא גוונים בהירים וקלילות, ודווקא גיסתה שבעיר החופים והשמש בוחרת לקבל את פני העונה החמה בתספורת עורבנית ודרמטית, כמעט גותית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @royalgossip2020 on

שיערה של קייט בהיר מאי פעם, מלא גוונים חומים ובלונדיניים, וגם קצר ומלא חיים, עם המון שכבות שנותנות טקסטורה. הספר המסור של קייט כבר שנים רבות הוא ריצ׳רד וורד, בעל מספרה יוקרתית וזוכת פרסים בצ׳לסי, לו היא שומרת אמונים עוד מתקופת הקולג׳, ולנסיעות ואירועים חשובים היא פונה אל הספרית אמנדה קוק טאקר.

הוד מעלתה לשעבר, מרקל, הצטלמה בזום לכנס המעודד יזמות של צעירות, וחשפה את מחלפותיה הארוכות והכהות הממסגרות את פניה היפים ומזכירות את שר של שנות השבעים או את ממשיכת דרכה בסגנון הזה: קים קרדשיאן. במקום גלים קופצניים, או תסרוקת מלאת שוונצים, בחרה מייגן בפן ישר ומוקפד, שהחמיא לה מאוד. השינוי כה דרמטי, והשיער ארוך, כבד ומלא כל כך, שרבים תוהים האם יש פה עזרה של תוספות, פאה או פשוט שיער עם גלואו של הריון.

הכי ארוך שהיה לה (צילום מסך)

הכי ארוך שהיה לה (צילום מסך)

הטופ של מייגן, בכחול חשמלי דרמטי, הוא עיצוב של אדם ליפס הניו יורקי, טופ מתרחב, שמזכיר מעט את שמלת האוברסייז שלבשה לאחרונה, ומחירו גם הוא דרמטי: 3,400 שקלים. הבחירה הזו, וגם השמלה הקודמת, והצמיחה המואצת בשיער, גורמות לנו לחשוב שאולי מרקל מתכננת על עוד יורש עצר ג'ינג'י וחמוד.

מה שבטוח, זה ממש יפה לה (צילום מסך)

מה שבטוח, זה ממש יפה לה (צילום מסך)

 

 

 

 

השאירו תגובה