בהשפעת הקורונה? לא תאמינו כמה עולה האוברול של הנסיכה שארלוט

לרגל יום הולדתו של וויליאם העלתה קייט תמונות משפחתיות חמודות בצורה יוצאת דופן. מה שהפתיע אותנו זה דווקא הבגדים הסופר זולים שכל ילדיה לובשים. האוברול של שרלוט עולה פחות מחמישים שקלים, הפולו של ג'ורג' עולה קצת יותר מעשרים שקלים ואפילו הנעליים עולות פחות ממאה שקלים. הופתענו לטובה

מאת  | ‏ 22 יוני 2020

וויליאם והילדים. האוברול שארלוט במחיר חמשיים שקלים מתוק במיוחד (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם

וויליאם והילדים. האוברול שארלוט במחיר חמשיים שקלים מתוק במיוחד (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם

רק אתמול נפוצה בעולם אסטרטגיית היציאה מהסגר על פי קייט מידלטון, באירוע המלכותי הראשון שלה מאז מרץ: הדוכסית לבשה בגדים נוחים לעבודה בגינה, ויצאה למשתלה הקרובה לביתה, על מנת להביא הביתה כמה שתילים כדי שיוכלו לטפח עוד את הגנים המפוארים של הבית בנורפולק. אלא שתמונות יום ההולדת של ויליאם שצילמה, ועלו במקביל לרשת, סיפרו לנו על תחביב נוסף, אותי היא חולקת עם רבות ורבים.

בתמונות המתוקות של ויליאם ושלושת הילדים נחשף כי כל החבורה העליזה של קייט לובשת פריטי אופנה שווים לכל נפש, שנרכשו ברשתות גדולות. נכון, מדובר בבני מלוכה צעירים, אחד מהם צפוי לקחת את המושכות יום אחד ולהיות אפילו מלך, ועדיין, קייט מאמינה שלא צריך לנקר עיניים, וככל הנראה נהנית במיוחד משופינג מקוון בימים ארוכים אלה.

ערימה של חבר'ה על הדשא (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם)

ערימה של חבר'ה על הדשא (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם)

יורש העצר, ג׳ורג׳, לבש טי שירט פולו בצבע חאקי של H&M, מחירה 25 שקלים, ואפשר לקנות אותה באתר החברה בבריטניה כרגע בחבילה של 3, תמורת 40 שקלים (יש לנו תחושה טובה שזה מה שעשתה קייט). קייט עשתה עצירה בגאפ: היא רכשה טי שירט פסים לשארלוט, מחירה 25 שקלים בלבד, חולצת פולו בגוון נייבי ללואי, 55 שקלים, וגם נעליים, קנבס, נושמות ונוחות, 95 שקלים מחירן.

אחרי שסיימה לשלם על העגלה המקוונת בגאפ, עברה קייט לג׳ון לואיס, ושם מצאה לבתה שארלוט אוברול קצר מג׳ינס, רקום בחיות, שכמובן שההסתרות עליו הפכה אותו לזיכרון רחוק, אבל לפני הסופה הקמעונאית, מחירו עמד על 43 שקלים. עוד רכישה מג׳ון לואיס ראינו על קייט עצמה במשתלה, חולצת תכלת בהירה. מדובר בתחביב מוכר ואהוב, ויפה מצד קייט שהיא דואגת לשמור על צניעות אחידה וסולידרית כששוויו של הכסף עליו מתנוססת דמותה של סבתא רבתא של ילדיה, נמצא במצב של אי יציבות היסטורית.

כשהבגדים זולים אין פחד שהילדים ישתוללו (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם)

כשהבגדים זולים אין פחד שהילדים ישתוללו (צילום: kensingtonroyal אינסטגרם)

השאירו תגובה