התמונות של קיילי וסטורמי לווג ימיסו אתכם ממתיקות

קצת אחרי שהואשמה על ידי מגזין פורבס בזיוף נתונים לגבי ההון שלה, מה שגרם למגזין להכתיר אותה כמיליארדרית הצעירה בעולם, קיילי ג'נר מוכתרת על ידי מגזין ווג כ״המשפיענית החזקה ביותר על כדור הארץ״ ומככבת עם בצה המתוקה סטורמי על השער. האמת, נשמע הגיוני

מאת  | ‏ 17 יוני 2020

שער קיילי וסטורמי לווג (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

שער קיילי וסטורמי לווג (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

עם המגפה העולמית שמסרבת לדעוך, מגזיני האופנה צריכים להמשיך ולמצוא דרכים יצירתיות לייצר הפקות ושערים, כשהם מבקשים מהכוכבות לצלם את עצמן בבתים או מפיקים צילומי זום, שגם אם הם לא מצטיינים ברזולוציה גבוהה – יש להם את הקסם שלהם.

האחרונות לדגמן לשער זום שכזה הן קיילי ג׳נר וסטורמי וובסטר, שהצטלמו באחוזה החדשה שלהן עבור שער ווג צ׳כוסלובקיה, על ידי צמד הצלמים האחים מורלי. למרות שסטורמי בת שנתיים בלבד, זהו לא השער הבינלאומי הראשון שלה. ביולי שעבר היא כיכבה לצד קיילי וקריס ג׳נר על השער של הארפר׳ס באזאר ערביה, וגם אז התייצבו מאחורי העדשה האחים מורלי. יפה לסטורמי שכבר יש לה צלמים מועדפים בגילה הצעיר.

אין מה לומר, סטורמי מתוקה ביותר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אין מה לומר, סטורמי מתוקה ביותר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

מכיוון שהצילומים נערכו בשיחת זום בביתן של צמד האם והבת המפורסמות בעולם, לא מפתיע שהם באווירה אינטימים במיוחד, כשהשתיים מכורבלות ומחובקות יחד במיטה, תחת הכותרת ״סיפור לפני השינה״. אגב, מדובר בגיליון כפול עם שני שערים, ועל השני מתנוססת הדוגמנית אווה הרציגובה.

אחרי הסערה האחרונה של קיילי, שהואשמה על ידי מגזין פורבס בזיוף נתונים לגבי ההון שלה שגרם למגזין להכתיר אותה כמיליארדרית הצעירה בעולם, בווג צ׳כוסלובקיה לא מהססים לתת לה טייטל חדש, שבמקרה הזה לא נראה שמתבסס כלל על נתונים מספריים אלא על סופרלטיב שרירותי, וקוראים לה ״המשפיענית החזקה ביותר על כדור הארץ״.

קיילי ג'נר ילדה את סטורמי בגיל עשרים  (צילום: אינסטגרם  (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

קיילי ג'נר ילדה את סטורמי בגיל עשרים (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

קיילי שיתפה באינסטגרם תמונה מאחורי הקלעים של הצילום, וגם הוסיפה לה כיתוב מרגש במיוחד. ״אני אוהבת את התינוקת הקטנה הזאת כל כך שאני יכול להתפוצץ״, היא כתבה. ״לפעמים אני פשוט מסתכלת עליה ובוכה כי אני יודעת שהיא אף פעם לא תהיה כל כך קטנה שוב".

לא זזה ממנה  (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

לא זזה ממנה (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

קיילי ויורשת העצר  (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

קיילי ויורשת העצר (צילום: אינסטגרם kyliejenner))

השאירו תגובה