טירוף: פריימארק פתחה את שעריה וחתכה מחירים, הקהל הסתער

הבוקר נפתחה חנות הדגל של פריימארק באנגליה אחרי שלושה חודשים. מאות אנשים עמדו מהשעה שבע בבוקר וחלק אפילו קודם כדי להיכנס לחנות ולהנות מ-70% הנחה על רוב המוצרים בחנות. "מאוד התגעגענו ללקוחות שלנו ואנו נרגשים לחזור לספק להם את המוצרים האהובים והזולים שהם אוהבים״, כתב מנכ״ל הרשת

מאת  | ‏ 15 יוני 2020

התור התחיל בשבע בבוקר (צילום: Maja Hitij לגטי אימג'ס)

התור התחיל בשבע בבוקר (צילום: Maja Hitij לגטי אימג'ס)

הסגר והריחוק החברתי הגיעו לבריטיים עד למעל הראש, והשחרור מרגש את הציבור, שחוזר לעניינים בכל הכח. רשתות האופנה הגדולות מתרגשות לא פחות מהקונים, בעיקר בעקבות הפסדי ענק ומלאים של סחורה שיושבים כאבן שאין לה הופכין. פריימארק, למשל, יושבת, כך נמסר, עם סחורה שלא נמכרה בשווי שישה וחצי מיליארד שקל, ובפתיחת חנות הדגל, הגדולה בעולם, בבירמינגהם, עמדו מאות אנשים בתור כבר משבע בבוקר, על מנת ליהנות מחווית הקנייה ומההנחות שמגיעות לשבעים אחוזים.

על מנת להפטר מכל המלאים הללו, עשויה ממשלת בריטניה לתת יד לחברות הללו ולחתוך את המסים, זאת על מנת לדרבן את הקונים לצאת מבתיהם ולרכוש עוד ועוד פריטי לבוש. התורים אמנם ארוכים, תמונות מדהימות שלהם עולות בכל התקשורת, אבל מחקר גדול של הרשות לסטטיסטיקה בבריטניה מצא כי 64 אחוזים מהאנגלים עוד חוששים לעזוב את בתיהם, עשרים אחוז מאלה הצהירו כי אין בכוונתם לדרוך בחנות פיזית בזמן הקרוב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

כמו בחלק מהחנויות בישראל, באנגליה מציעים עמדת אלכוג׳ל לקונים, מגבילים את כמות הרוכשים ומשתדלים להחיל ריחוק חברתי בתור ובחנות עצמה. מבחינת החזרות, כל פריט מוחזר נכנס לבידוד של 72 שעות. צוות החנויות אמור ללבוש בגדים ממוגנים. יותר מזה: הקונים מתבקשים שלא לגעת בפריטים יותר מהדרוש, ולא יותר שימוש בכסף מזומן. כמו פה, הקופה חייבת להיות מוגנת בפלסטיק או מסך זכוכית אחר. בוריס ג׳ונסון כבר פנה אל הציבור בבקשה״ ״צאו לשופינג עם ביטחון.״

״אנחנו מאוד נרגשים מהפתיחה,״ אומרת מנהלת המכירות הראשית של פריימארק, פיליפה ניבס. ״בטיחות לקוחותינו ועובדינו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו כרגע, ואפשר יהיה להרגיש את זה בכל החנויות שלנו. ננקוט באמצעים הכי קיצוניים כדי לתמוך בכך״. ״מאוד התגעגענו ללקוחות שלנו ואנו נרגשים לחזור לספק להם את המוצרים האהובים והזולים שהם אוהבים״, מוסיף המנכ״ל פול מרצ׳נט. ״לוקח קצת יותר זמן להיכנס, אבל ברגע שנכנסים, הלקוחות ימצאו את כל מה שהם אוהבים, ומבחר גדול כמו תמיד".

אחרי שלושה חודשים, החנות חזרה לפעול (צילום:  Sean Gallup לגטי אימג'ס)

אחרי שלושה חודשים, החנות חזרה לפעול (צילום: Sean Gallup לגטי אימג'ס)

טירוף קניות אחרי שלושה חודשים בלי (צילום: Sean Gallup לגטי אימג'ס)

טירוף קניות אחרי שלושה חודשים בלי (צילום: Sean Gallup לגטי אימג'ס)

שומרים על ריחוק אבל עדיין בתור (צילום: Maja Hiti לגטי אימג'ס)

שומרים על ריחוק אבל עדיין בתור (צילום: Maja Hiti לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • לא מבינה את הרצון והצורך של אנשים למלא את הארון שלהם בסמרטוטים. תרכשו פריט אחד-שניים איכותיים וטובים במקום את כל הסמרטוטיאדה הזאת.

    מאת: בחורה |‏ 17 ביוני 2020 | 13:41
  • בישראל "חזירים אין תמורה לכלום הקונים כמו כבשים לבעלי החנויות לא הכפת מבריאות הציבור

    מאת: גוצי |‏ 16 ביוני 2020 | 14:52
  • תרבות הטמטום סליחה הצריכה….

    מאת: סוס יאור |‏ 15 ביוני 2020 | 16:43