לא נפלה רחוק: קייטי הולמס וסורי קרוז נתפסו בלוק אם ובת יפהפה

כששגרת היומיום חוזרת אל ניו יורק לאט לאט, גם הסלבס מתחילים לצאת שוב מהבית. קייטי הולמס ובתה סורי קרוז יצאו ללגום קפה קר ברחובות העיר, בלבוש הרמוני שמוכיח מעל לכל ספק כי הן פאוור-קאפל שכולו סטייל. כי מי שעבר את הסיינטולוגיה, הקורונה קטנה עליו

מאת  | ‏ 14 יוני 2020

קייטי וסורי עם המסכות התואמות (צילום: splash news)

קייטי וסורי עם המסכות התואמות (צילום: splash news)

הקורונה פגעה בכולם, גם בצלמי הפפראצי, אבל עכשיו נראה שהעניינים מתחילים לחזור למסלולם, וכמו פרחים שמניצים אחרי חורף קשה בשיא יופיים – כך קורה גם עם הסלבס. שני פרחים יפהפיים במיוחד נראו צועדים בניו יורק, עם מסיכות על הסנטר וקפה קר ביד. קייטי הולמס וסורי קרוז, אולי צמד האמא-בת היפה והדומה מכל, נהנו משגרה מחודשת ונראו כמו פרסומת לשמלות כותנה אביביות.

סורי גדלה מאוד מאז שנתקלנו בה לאחרונה. היא חגגה 14 בתוך סגר הקורונה, ולמרות שאמא שלה אוחזת במספר השנים ההופכי – 41, כשהן צועדות ככה, בנון-שלנט ניו יורקי וניקיון קוטורי, הן נראות יותר כמו אחיות. גם המסכות התואמות שלהן, מסיכות רב פעמיות מבד תכלת מודפס, יצרו אחדות משפחתית משמחת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gala Magazine Germany (@gala_magazin) on

אפשר להצהיר סופית שהסטייל חלחל מטה באופן מושלם בבית הולמס-קרוז. לא רק השמלות היו מושלמות – של קייטי לבנה, עם שרוולים תפוחים וכפתורי זהב לאורך כל חזיתה, של סורי תכולה בסגנון יווני, עם רקמות לבנות, אלא גם הלוק הכולל נהדר. קייטי נעלה כפכפים שטוחים, לצד תיק קלוע קטן, וסורי הלכה על סניקרס לבנות. הכל יחד יצר לוק הרמוני של פאוור-קאפל מנצח, ששרד גם את טום קרוז וגם את הקורונה.

בראיון שנערך במאי האחרון ופורסם בכתב העת "טאון אנד קאנטרי", חשפה אמא קייטי את הברכה והכאב שבהתבגרות בתה. "בכל יום היא כאילו מתרחק ממני קצת יותר", אמרה. "זה חלק מהעצמאות, אבל זה גם שובר לי את הלב. אני תמיד רוצה שהיא תישאר לצדי, ומצד שני עלי לעשות את כל שביכולתי כדי שיהיה לה את מה שהיא צריכה כדי לצאת לעולם. הרגע הזה יהיה עבורי עצוב מאוד. בתי היא האדם החשוב ביותר בחיי וההורות היא עבודתי העיקרית, במיוחד בתקופה הזו. חשוב לי להיות נוכחת יום ביומו. זה הכרחי כדי לשמר את התום והיציבות של הילדות שלה. בורכתי בקריירה שלי, אבל שום הישג לא ישווה לגידול שלה". קסומות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO! Russia (@hello__ru) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HELLO! Turkiye (@hellodergisi) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Michael Stewart (@thestewartofny) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Suri Cruise Holmes (@suricruise2020) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marie Claire Russia (@marieclairerussia) on

השאירו תגובה