אחד לאחד: אסוס העתיקו את התיק ההורס של מייגן מרקל במחיר מצחיק

מייגן מרקל אומנם כבר לא נסיכה על הנייר, אבל היא עדיין אייקון אופנה סופר משפיע. לפני כחודשיים בחרה מרקל בתיק עור שקיבל את הכינוי "פאוץ' ענן" של המעצבת הקוראנית רג׳ינה פיו שהפך ללהיט מטורף. עכשיו אסוס מוציאים את הגרסה שלהם המאד דומה במחיר מאד שווה

מאת  | ‏ 10 יוני 2020

מייגן מרקל והתיק המדובר (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

מייגן מרקל והתיק המדובר (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)


מייגן מרקל אולי פרשה מחיי הממלכה הבריטית, אבל לא מחוסר עניין לציבור, להפך, והטרנדים שביססה לפני שעשתה את האקזיט ההיסטורי עוד חמים. אחת ההעדפות של מייגן היתה תיקים עם ידית מאסיבית, כשאחד מהם, של לייבל בריטי של המעצבת הקוריאנית רג׳ינה פיו, הלהיב רבים בעיצובו המיוחד. עכשיו לקחו אסוס השראה ישירה, והם מציעים את תיק הידית הקשורה המדובר במחיר מציאה.

 התיק המדובר של פיו הגיע במספר צבעים ופרינטים, שעלו בין 1,320 ל-2,400 שקלים, תלוי בסטייל. הפריט שמציעה אסוס לכל מי שאהבה את הלוק אבל פחות חיבבה את המחיר, מגיע בינתיים רק בשחור דמוי עור, והמחיר הוא 105 שקלים. מדובר בעיצוב של מנגו שנמכר באסוס, והמותג הפופולרי כבר הציע לפני כחודשיים תיק דומה, בצבע ירוק בהיר. התמה של הידית הנקשרת והתיק הרך ממשיכה בעיצובים נוספים שלהם.

אין מה לומר, התיק הורס (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

אין מה לומר, התיק הורס (צילום: Ben Stansall לגטי אימג'ס)

ההצלחה העיצובית פה מתבססת על שילוב בין שני טרנדים שונים שהתחבבו על הציבור בשנה האחרונה: הידית הנקשרת, כמובן, שהיא הבולטת ביותר, ונותנת תחושה עדינה ורומנטית, ותיך העור הרך, שקיבל את הכינוי ׳פאוץ׳ ענן׳ בחלק מאתרי האופנה, כשהתוצאה היא משהו כמעט חביק, שמאוד מתחשק לשאת ביד.

את התיק המיוחד של פיו, ״ניין״ הוא שם העיצוב, נשאה מייגן לאירוע יום האישה הבינלאומי במרץ, בביקור בבית ספר במזרח לונדון. מדובר באחד האירועים האחרונים שהשתתפה בהם, רגע לפני הבריחה הגדולה והקורונה. מובן שהתיק המקורי מעודן ואיכותי יותר, יש לו סגירה מגנטית נחבאת, אל מול רוכסן בולט בגרסת הרשתות, ועדיין, המחיר מתאים לתקופה הנוכחית, כשנדמה שרוב הציבור ישמח להגיש קצת זוהר ואצולה במחיר שווה לכל נפש.

תכירו את הגרסה מאסוס (צילום: מתוך האתר)

תכירו את הגרסה מאסוס (צילום: מתוך האתר)

המקור. גודל מושלם (צילום: מתוך האתר)

המקור. גודל מושלם (צילום: מתוך האתר)

התיק של ג'ינה גרסת המנומר (צילום: מתוך האתר)

התיק של ג'ינה גרסת המנומר (צילום: מתוך האתר)

 

 

 

השאירו תגובה

 

  • הבדל גדול בין המקור לחיקוי. כרגיל. מאבד את כל הקטע. אבל ככה זה בחיקויים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 ביוני 2020 | 17:41
  • ממה ההתלהבות המיותרת אפשר לחשוב המצאת המאה…. כנסו לאתר של אליאקספרס ותראו תיקים הורסים… הכל בגלל שמייגן הלכה איתו עשיתם רעש ? כולה תיק עם קשירה ויש עוד הרבה תיקים ודברים יותר יפים מאלו…. ללא שמות מפורסמים.. החוכמה היא להיות מיוחדת גם בלי איזה שם מפורסם או מחיר מופקע.

    מאת: סוזי |‏ 11 ביוני 2020 | 13:44
  • מייגן אכן יפהפיה, ( טוב שחקנית ) התיק מכוער

    מאת: תמי |‏ 10 ביוני 2020 | 22:00