אפקט קורונה? העגילים ההורסים של קייט עולים 22 שקלים

קייט מידלטון והנסיך וויליאם הקימו חם לתרומות לנפגעי הקורונה. קייט הראתה איך היא יודעת לשלב בין גבוה לנמוך ולמרות שהיא נסיכה, היא עדיין מבינה באיזו תקופה היא חיה. לצד החולצה הלבנה המדהימה שלבשה שעולה יותר מאלף שקלים, היא ענדה עגילים מרשת עממית במחיר מצחיק

מאת  | ‏ 7 יוני 2020

קייט בלוק שאהבנו במיוחד (צילום: Kate Middleton Fashion אינסטגרם)

קייט בלוק שאהבנו במיוחד (צילום: Kate Middleton Fashion אינסטגרם)

הדוכס והדוכסית מקייברידג׳ עוד כלואים בביתם בנורפולק, אבל זה לא אומר שהם קופאים על שמריהם, משמינים בנחת וצופים בנטפליקס. השניים הקימו קו חם לתקופת הקורונה, יוזמה של מעל 3 מיליון ליש״ט, וכדי לעודד את הציבור להרים את הטלפון ולחייג, הם עצמם מקבלים שיחות. למטרה זו התגנדרה קייט, והראתה איך היא יודעת לשלב נמוך וגבוה, ולערבב פריט הכי עממי עם פריט ליודעי חן.

מידלטון, עם חיוך זורח וקוקו מסודר וקופצני על הראש, התיישבה לצד ויליאם, בחולצה כחולה נצחית, והשניים שוחחו עם מתנדבים בכל רחבי בריטניה, הלוקחים חלק ביוזמה שלהם, ומסייעים בדרכים שונות לקהילותיהם בזמנים המבלבלים והקשים הללו.

עגילים ב- 22 שקלים, זה הכי קורונה ווייבז (צילום: Kate Middleton Fashion אינסטגרם)

עגילים ב- 22 שקלים, זה הכי קורונה ווייבז (צילום: Kate Middleton Fashion אינסטגרם)

מאוזניה של קייט התנדנדו שני עגילי חישוק קטנים ומוזהבים, אבל לא כל הנוצץ זהב הוא, והאמת היא שדרך זום מאוד קשה לראות את ההבדל. חדי העין, האחראים לאיתור פריטי הלבוש והאיבזור של קייט, הצליחו. העגילים המדוברים, התפלאו כולם לגלות, הם מרשת אקססורייז, ושוויים בסך הכל כ-22 שקלים. זו אינה הפעם הראשונה שקייט עונדת עגילים מאקססורייז, היא עשתה את זה כבר כמה פעמים בעבר, ואפילו ענדה, בנסיעה לאירלנד, זוג בשווי 6.5 שקלים. זו אחת הדרכים שלה לשמור על קשר צמוד עם העם שלה, ובמיוחד בתקופת הקורונה, עם אתגריה הכלכליים.

בניגוד לעגילים, החולצה של קייט הייתה פחות עממית, ומלאת סטייל וייחוד. חולצת רקמת הברודרי המקסימה, שיכולה הייתה להיות להיט גדול בשבועות, כוללת שרוולים נפוחים, טייק רומנטי על צווארון סיני וכפתורים קטנים, עשויה מאה אחוזי כותנה, ושייכת ללייבל בשם M.I.H ג׳ינס. כרגע, בעקבות אפקט קייט, היא קיימת רק באקסטרה סמול. החולצה נלבשה כבר בעבר, אגב, בתערוכת הפרחים של צ׳לסי לפני שנה בדיוק, ונחמד לראות שקייט מצליחה לשמור על הבגדים שלה, גם הצחורים ביותר, באופן מושלם. יש לקוות שבשנה הבאה שוב נפגוש את החולצה, ואת קייט, בין פרחים ואנשים, ולא בתוך מסך מפוצל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Middleton Fashion (@katemiddleton_fashion) on

 

השאירו תגובה

 

  • אנשים בבריטניה נלחמים על הכסף שלהם בגלל תקופת הקורונה והרבה נמצאים בהישרדות יום יומית כמו בכל העולם, ועוד חלק מהכסף שלהם הולך לבית המלוכה.
    והיא לובשת חולצה שעולה ככ יקר? אז מה עם העגילים שלה עולים רק 22 שקל, סליחה אבל זה ממש לא נקרא להיות עממי. לא מבינה איך הבריטים כאלו פטתיים.

    מאת: החולצה יפה אבל יקרה מידי |‏ 8 ביוני 2020 | 14:40
  • מה הורס בזה? בסך הכל חישוק

    מאת: דד |‏ 7 ביוני 2020 | 21:12
  • 22 שקל ונראים בהתאם

    מאת: דנה |‏ 7 ביוני 2020 | 18:16