ברבי וקן: היילי וג'סטין ביבר יצאו לסיבוב בלוק רותח

הוא בלי חולצה, היא בגופייה ושורטס קצרצרים - והכל בוורוד מתקתק ועם האקססוריז הנכונים. זוג ששורד את הבידוד ועדיין מתאים בגדים - זה כנראה לכל החיים

מאת  | ‏ 26 מאי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just A Girl Who Loves Fashion (@dailystylestalker) on

קנדל ג'נר היא אולי הדוגמנית המרוויחה בעולם, לג'יג'י ובלה יש את אפקט האחיות שעובד לזכותן ולקאיה יש את אמא סינדי קרופורד, אבל היילי ביבר מצאה את הנישה שלה בתוך התעשייה – ואנחנו לא מתכוונות לייחוס המשפחתי או לנישואים לג'סטין ביבר.

הקלף החזק של היילי? הסטריט-סטייל שלה. במהלך השנה האחרונה היילי הפכה למלכה הבלתי מעורערת בתחום, עם לוקים נינוחים וקולים במיוחד, והכי חשוב – כאלה שגם האישה הממוצעת יכולה לאמץ לעצמה, ולא רק דוגמניות על עם גזרה דקיקה וגבעולית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

בחורף האחרון היילי הצטיינה עם חליפות טרנינג, לוקים מונוכרומטיים מחויטים, בלייזרים בגזרת אוברסייז וג'ינסים שרחוקים מלהיות שגרתיים, אבל עכשיו כשהטמפרטורות עולות, אין ברירה אלא להשיל את השכבות. בנוסף, אחרי חודשים ארוכים אותם העבירו ג'סטין והיילי בניו יורק, שם הליכה ברחוב היא עניין שבשגרה, עכשיו הם שוהים בקליפורניה, והסטייל של השניים השתנה בהתאם.

אתמול בני הזוג הפוטוגניים יצאו לשחק כדורסל בשמש, כשהם לבושים שניהם בוורוד – לא ברור אם בכוונה או סתם כתוצאה מכך שהם מבלים כל כך הרבה זמן ביחד. ג'סטין בחר בשורטס של מותג הבית שלו – Drew House, בגוון ורוד בוהק והדפס של דובי, ולא שכח להשוויץ בתחתוני הקלווין קליין, שהגומי שלהם הציץ מהמכנסיים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@haileycandid) on

היילי הלכה על ורוד בהיר, עם גופייה פשוטה ומכנסונים שכנראה היו גורמים לה להישלח הביתה מבית הספר להחליף בגדים. לאלה היא הוסיפה קוקו גבוה עם גומיית סקרנצ'י, עגילי חישוק מזהב, משקפי שמש קטנים וסניקרס לבנים – פריט חובה במלתחה של כל איט גירל.

היא גם לא שכחה את האקססורי הכי חשוב בקיץ הקליפורני – כוס של קפה קר, ולא נגיד אף מילה על מה שנראה כמו קש פלסטיק שמבצבץ ממנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Belieber (@being__belieber__) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@hailsbuzzle) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hailey Baldwin Bieber (@baldwinsglow) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by maria (@baldwinjenner_) on

השאירו תגובה

 

  • הוא יםה, אבל יותר מדיי קעקועים,. היא…פשוט מהממת

    מאת: הודיה |‏ 26 במאי 2020 | 17:29