קאיה גרבר שברה את היד אבל זה לא מנע ממנה להצטלם בביקיני מושלם

דוגמנית העל והבת של סינדי קרופרוד, קאיה גרבר, שברה את היד דווקא בימים אלו כשהיא בבידוד בביתה בלוס אנג'לס. זה ממש לא מנע ממנה להעלות מבחר תמונות מרהיבות שלה משפת הבריכה הביתית כשהיא לובשת ביקיני סופר מחמיא ויפה. לא תאמינו מי הגיבה לה על התמונה ושיגעה את כל הגולשים

מאת  | ‏ 18 מאי 2020

קאיה גרבר והיד השבורה (צילום: אינסטגרם Kaia)

קאיה גרבר והיד השבורה (צילום: אינסטגרם Kaia)


בשנה האחרונה שמה של קאיה גרבר נקשר בלא מעט רכילות – היא יצאה עם פיט דיווידסון רגע לפני שהוא נכנס לגמילה, השמועות על מצבו הנפשי של אחיה פרסלי משתוללות, היא בילתה חלק נכבד מהבידוד עם חברותיה אשלי בנסון וקארה דלווין, ממש לפני שהשתיים נפרדו ולא מעט אנשים אונליין גם האשימו אותה ברומן סודי עם קול ספראוס מאחורי גבה של בת זוגו לילי ריינהרט – דבר שככל הנראה לא היה ולא נברא.

אבל נראה שקאיה מתמודדת עם הכל ברוגע וחן, תכונות שבוודאי למדה מאמה סינדי קרופורד. ועכשיו היא מתמודדת בדיוק באותה הצורה עם הצרה החדשה – יד שבורה. קאיה העלתה לאינסטגרם תמונה שלה עם גבס שמכסה את מרבית היד – מכף היד ועד מעל המרפק, והוסיפה: ״הייתה לי תאונה קטנה אבל אני בסדר".

למרות הגבס לא מוותרת על תמונות בבריכה (צילום: אינסטגרם Kaia)

למרות הגבס לא מוותרת על תמונות בבריכה (צילום: אינסטגרם Kaia)

לא רק שקאיה בסדר, הגבס גם ממש לא הפריע לה לשים על עצמה ביקיני בגוון חאקי, ולהצטלם שוב עם ביקיני בבריכה הפרטית שלה היום, כשהגבס כמובן נשאר מחוץ למים. הביקיני הירקרק, אגב, שייך למותג האוסטרלי Myra Swim, והגוון שלו נקרא באופן הולם ״צבא״. המותג עושה משלוחים לישראל, ואם תרצו את הביקיני הספציפי של קאיה, מדובר בחזייה מדגם Jardin ותחתוני חוטיני מדגם Yris, וכל אחד מהפריטים עולה 255 ש״ח.

אבל מה בדיוק קרה לקאיה? הסופרמודל לא חשפה את הפרטים על הפציעה, אבל כמה מהעוקבים שלה שאלו אם היא נפלה בגרם המדרגות שמופיע מאחוריה בתמונה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia Gerber’s Closet (@kaiajgerberscloset) on

מכיוון שקאיה היא אישיות אהובה בעולם האופנה, לפוסט הגיבו לא מעט חברות מודאגות שחולקות איתה את המסלול, כמו לילי אלדריג׳, ויטוריה סרטי ומרתה האנט, וגם המעצב והחבר אלכסנדר וונג הביע את דאגתו. אבל התגובה האהובה עלינו? אלן פומפאו, שידועה בעיקר בתור ד״ר מרדית׳ גריי מ״האנטומיה של גריי״, הגיבה לקאיה: ״אוי לא״. אין לנו מושג מה הקשר בין השתיים, אבל כמובן שהתגובה של פומפאו זכתה לתגובות מסוג ״מה האבחנה, ד״ר גריי?״.

לפחות דבר אחד בטוח – מכיוון שקאיה נמצאת בבידוד ביתי כמו רובנו והעבודה שלה בימים אלה מסתכמת בראיונות זום, לפחות היד השבורה לא תפריע לה בצילומי קמפיינים או תצוגות אופנה. החלמה מהירה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

 

השאירו תגובה

 

  • זרוע ארוכה מידי, לא סימטרי לצד השני

    מאת: פוטושופ |‏ 18 במאי 2020 | 15:16
  • מה הקטע המטומטם הזה שאנשים מצלמים את עצמם? כמה אהבה עצמית

    מאת: שמישהו יגיד לי כבר |‏ 18 במאי 2020 | 14:32
  • אלן וסינדי חברות טובות כבר הרבה שנים והיא מכירה את קאיה מאז שהייתה ילדה…

    מאת: HS |‏ 18 במאי 2020 | 13:38