עצרה את הזמן: בגיל 47, הכוכבת הזאת נראית פשוט מדהים

לעומת בעלה לשעבר, ג'וני דפ, נראה שהחיים של ונסה פאראדי ממשיכים ללכת בכיוון חיובי. עכשיו היא מככבת בקמפיין חדש של שאנל ועל השער של מגזין "אל", ומציגה דמיון בלתי נתפס לבתה הדוגמנית

מאת  | ‏ 11 מאי 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE (@ellefr) on

ונסה פאראדי כבר בת 47. מי שהייתה ילדת פלא יפהפייה וכבשה את העולם כששרה את שיר הטקסי בגיל 14, גדלה והפכה לשחקנית זוכת "סזאר", אשתו של ג׳וני דפ (ואז גרושתו), וגם אמא של ג'ק ושל לילי רוז דפ, אחת הדוגמניות והשחקניות המהפנטות של ימינו. הרבה דמיון פיזי יש בין האם לבתה, כמו גם יחסים ארוכים ופוריים עם בית האופנה שאנל, שממשיך לחבק אותן חזק גם לאחר לכתו של קרל לגרפלד, שאהב את שתיהן מאוד.

לילי רוז דפ הצטרפה למשפחת שאנל לפני שלוש שנים, אבל ונסה כבר איתם שלושה עשורים, ועכשיו האם וגם בתה לקחו חלק באותו קמפיין של מותג העילית הצרפתי, לליין שעונים חדש בשם J12. הקמפיין יצא לעולם עמוק בתוך תקופת הקורונה, והוא כולל תמונות קסומות של ונסה, שמוכיחות שעוד יש לה את זה, בענק. התמונות ממחישות גם עד כמה היא דומה לבתה, ועד כמה הפרש הגילאים ביניהן לא ניכר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Personal Shopping Styling (@milnyparlon) on

ונסה הוציאה לאחרונה עוד אלבום שירים, יש לה סרט שאמור לצאת, אותו ביים בעלה – הסופר והקולנוען היהודי סמואל בנשטרית, ונראה שבניגוד לאקס המיתולוגי, החיים שלה הם ההיפך מתאונת רכבת. בתמונות חדשות שהופיעו לצד ראיון במגזין "אל", בהן היא לובשת שאנל, שאנל ועוד שאנל, ונסה נראית טוב מאי פעם.

"השנים שעברו עוזרות לי לשחרר בקלות יותר", היא מודה. "בצעירותי עבדתי מאוד קשה בניסיון לקבל את עצמי, עד שנהיה מין קליק, הכל נפל למקום הנכון, הפכתי לאדם קצת יותר טוב, פחות חושש, יותר חופשי, יותר סובלני. מאז הכל קל יותר".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial) on

פאראדי נחשבת לאחד האייקונים של האישה הצרפתייה הקלאסית, והיחס שלה לעניין מורכב: "הדימוי של האישה הצרפתייה הוזן בידי דורות של אנשים לפני, ועוצב בידי פוליטיקאים, סופרים, קולנוענים ועוד. היום האישה הצרפתית דומה יותר לרעיונות של החופש שהחלו להסתובב בשנות השישים. בארצי אמנות ותרבות הן מוצרי יסוד, וגם האהבה לחברה טובה, למסיבה טובה, ומעל הכל – משפחה. מבחינתי האישה הצרפתייה מורכבת מכל האלמנטים הללו. גם האישה של שאנל כולה נשיות, פמיניזם, הומור וחופש".

ונסה מתאמנת בקביעות ביוגה ובמכון הכושר, ומבחינתה זה אימון גם לגוף וגם לנפש, בעזרתו היא שומרת על רוח טובה ועל גישה חיובית לחיים. "זו תקופה מורכבת. אנשים לא גומרים את החדש, יש הפגנות וחשש, ואני מבינה את הכעס. יש לי מזל גדול בחיים, ואני מכירה בכך". אין ספק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE (@ellefr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lily-Rose Depp Closet (@lilyrose_closet) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M Studio Paris (@mstudio_paris) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE (@ellefr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Johnny Lily-Rose Fanpage (@perfectdepp_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@lilyrose.cherry) on

השאירו תגובה

 

  • אם כבר- הילדה דומה קופי לאבא שלה.
    אותם תווי הפנים ממש.

    מאת: שרה |‏ 14 במאי 2020 | 20:01
  • הזמן עוצר מלאכת אצל כל מי שעושה הזרקות ופוטשופ מוגזם.

    מאת: חן |‏ 13 במאי 2020 | 09:19
  • אם כבר הזכרתם את ג'וני דפ, סתם כך וללא כל צורך.. אין צורך גם להכפיש אותו – במיוחד כשאין על מה !
    ג'וני דפ הוא קורבן להתעללות מצד אשתו לשעבר – זאת עובדה שהוכחה כבר והמתעללת שלו הודתה בזה !

    עובדה נוספת – ונסה וג'וני לא היו נשואים הם היו בני זוג.
    לכו בבקשה לעשות שיעורי בית

    מאת: Lil |‏ 12 במאי 2020 | 12:31