אבל למה? קיילי שוב מסתבכת עם פוטושופ גרוע והגולשים כועסים

מצד אחד קיילי ג'נר נולדה מתוך הריאלטי של משפחת קרדשיאן ששם הכל גלוי ומול המצלמות, כולל זוויות לא תמיד מחמיאות. מצד שני היא מתעקשת שוב ושוב לפסל את גופה מחדש בפוטושופ קשוח מה שגורם למעריצים לכעוס ולהגיד: ניתוחים, מחוכים ומחטבים זה בסדר, הצרת היקפים דיגיטלית - ממש לא

מאת  | ‏ 6 מאי 2020

התמונה המקורית מהמט גאלה 2017 (צילום: Kevin Mazur/ לגטי אימג'ס)

התמונה המקורית מהמט גאלה 2017 (צילום: Kevin Mazur/ לגטי אימג'ס)

הטבע האנושי גורם לכך שגם כשיש לנו הכל, תמיד נמשיך ונחפש את הפגמים. קיילי ג׳נר נתנה דוגמה נהדרת לכך כשהעלתה תמונות מאחד האירועים הפומביים ביותר בקריירה שלה, בו השקיעו מיטב המוחות מאמצים בכך שתיראה כמו מיליארד דולר, ובכל זאת הצליחה לראות בתמונה פגמים, לא עמדה בפיתוי, ושיפצה את עצמה בפוטושופ. המעריצים, כמובן, לא פראיירים, הם מיד קלטו את הבלוף, ולא חסכו ממנה ביקורת.

מעניין, היחס הדואלי שמנהלות הקרדשיאנס, וגם הקהל שלהן, עם האמת. הכוכבות, שמצטלמות כבר שנים לסדרת ריאליטי, ומביאות לחיינו מיליון פתרונות קוסמטיים לשיפוץ המראה, זוכות תמיד לשיימינג כשהן משתמשות באופן בוטה וקלוקל בפוטושופ, כשהחוקים די ברורים: ניתוחים, מחוכים ומחטבים זה בסדר, הצרת היקפים דיגיטלית – ממש לא.

אחרי טיפול פוטושופ (צילום: אינסטגרם kylie jenner)

אחרי טיפול פוטושופ (צילום: אינסטגרם kylie jenner)

קיילי הייתה אחת מסלבריטאיות רבות שהצרו על כך שלא זכו לצעוד על מדרגות מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק השנה, ולקחת חלק במט גאלה, ועל כן העלתה תמונה שלה מהאירוע משנת 2016, בו לבשה שמלה כסופה של בלמיין. אלה תמונות שכל מעריץ של קיילי מכיר היטב, ועל כן העובדה שלא התאפקה והצרה בה את מותניה מעט מתמיהה. לא רק הרוחב השתנה, גם פרטים קטנים בשמלה עצמה.

מצחיק שקיילי החליטה להחליק גם את הקמטים של דונטלה ורסאצ׳ה, בתמונה נוספת של השתיים אותה חלקה, מה שבסופו של דבר, בהיפוכו של גורל, גורם לתשומת לב מוגברת לכל אותם פגמים אנושיים. הדבר עשוי לסבך את ג׳נר עם דונטלה, לא דיווה שמישהו מעוניין להתעסק איתה. הייתה גם תמונה מטופלת עם אחותה קנדל משנת 2019, בה הוחלקו מחשופים והודגשו גבות. כל השינויים כל כך מינוריים, בעיקר מדובר בטשטוש, והוא בעיקר מיותר לחלוטין, זה ברור לכולם, ויש לקוות שגם לקיילי עצמה.

התמונה המקורית מהמט ב-2016 (צילום: amie McCarthy לגטי אימג'ס)

התמונה המקורית מהמט ב-2016 (צילום: amie McCarthy לגטי אימג'ס)

נראה שלקיילי יש קצת יותר מדי זמן פנוי לפוטושופ, כי גם בשבוע שעבר הסתבכה בעניין דומה, פייל פוטושופ בתמונה של עצמה בביקיני, בה התעקמה שפת הבריכה לחלוטין בניסיון להצר את הירכיים. התמונה המבישה נמחקה 20 דקות לאחר שעלתה לאינסטגרם, וכמובן שהספיקה להיות מתועדת לנצח בידי מעריצים צמודים. המסקנה ברורה: חייבים לחסל את הקורונה כדי שלקיילי יהיה פחות פנאי להתעסק עם התמונות של עצמה.

אחרי הטיפול במותן (צילום: אינסטגרם kylie jenner)

אחרי הטיפול במותן (צילום: אינסטגרם kylie jenner)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@keeping.up.with.kylie.world) on

השאירו תגובה

 

  • ממש יש להם הכל… אני בגיל 11 התחלתי ללמוד נוירוביולוגיה ופיזיקת חלקיקים …. היא בגיל 20-30 לא יודעת מה זה 7+1 יש להם הכל חוץ מחכמה וגם אז קצת אמיתיות ואושר אמיתי שלא תלוי בפלסטיק שמזריקים להם חסר להם

    מאת: נועם |‏ 7 במאי 2020 | 12:21
  • Hi

    מאת: shimmi100 |‏ 7 במאי 2020 | 10:10
  • אם היא חולה אני מוכן להיות הרופא שלה

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 במאי 2020 | 18:03
  • קיילי חולה, לא יוצאת מהבית, תשימו לב שכל התמונות שלה מחוץ לבית הן כבר תמונות ממוחזרות מלפני הרבה זמן. לא ברור מה זה, דכאון כרוני, או אגורופביה, אבל זה מצריך טיפול ואתם עוסקים בפוטושופ שלה

    מאת: לורי שם טוב הכעורה |‏ 6 במאי 2020 | 13:01