טבעת נישואין? ג'יג'י וזאיין משיקים הריון עם צמידי עין הרע תואמים

רגע אחרי הכרזת ההיריון המפתיע של ג'יגי חדיד וזאיין מאליק, אנחנו מגלים שהזוג התחדש בזוג צמידים תואם מזהב עם קישוט של עין הרע במחיר מפתיע מאד. " אנחנו שנינו מהמזרח התיכון, ככה שזה בתרבות שלנו ואנחנו מאמינים שהעיניים מגרשות קנאה ושנאה", סיפר התכשיטן של בני הזוג

מאת  | ‏ 5 מאי 2020

ג'יגי' וזאיין. לא צריכים טבעות נישואין, יש להם צמידי עין הרע (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

ג'יגי' וזאיין. לא צריכים טבעות נישואין, יש להם צמידי עין הרע (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

הריונות בימי קורונה הם דבר מאתגר ומבלבל, ובכל זאת – אפילו מגיפה עולמית לא יכולה להחניק את ההתרגשות הזוגית כשתינוק משותף מתהווה לו בבטן. ג׳יג׳י חדיד וזאיין מאליק הצליחו לרגש את כל העולם וגם להפתיע כשחשפו שהם מצפים ליורש, ודאי יפה תואר וגם מוזיקלי, ועכשיו הם והעובר בבידוד, ועושים הכל על מנת לשמור על הבריאות ומצב הרוח.

אחת הדרכים לעשות זאת היא אופנתית, ואנחנו מכירים אותה טוב מאשר רוב העולם המערבי, והיא לקוחה לגמרי מהמחוזות שלנו: זאיין וג׳יג׳י מתהדרים בימים אלה בצמידים חדשים ומקסימים שיצר עבורם מעצב התכשיטים האמריקני-לבנוני ג׳ורג׳ חאליפה, עליהם מתנוססת עין, שתשמור עליהם ועל הבייבי מעין רעה. ״רק וייבים טובים לזוג היפה!״ כתב ג׳ורג׳ באינסטגרם שלו, ותייג את הידיים שבתמונה, כך שלא יהיו בלבולים לגבי זהותו של הזוג.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by George Khalife (@georgethejeweler) on

חאליפה לא משלב את העין בתכשיטים שלו בדרך כלל, מדובר בפריט שנוצר במיוחד עבור ג׳יג׳י אחרי שיחה ביניהם, כשהמעצב התקשר לברך את הסופרמודל על הריונה. ״אני לא יודע מאיפה הגיע הרעיון של עין הרע, אבל אני חושב שאולי הצעתי את זה, והיא אמרה: זה ממש מצחיק כי בדיוק חשבתי לשלוף כמה עיניים נגד מזל רע. אנחנו שנינו מהמזרח התיכון, ככה שזה בתרבות שלנו ואנחנו מאמינים שהעיניים מגרשות קנאה ושנאה. כולם עומדים לדבר עכשיו על ג׳יג׳י וזאיין, כל העיניים עליהם, אז אמרתי לה: אל תדאגי, אני על זה".

לא רק ג׳יג׳י קיבלה את המתנה, עכשיו גם כל העולם יכול להתגונן מכוחות האופל, כשהצמיד עשוי זהב 14 קראט, הוא עולה 1,010 שקלים, ומשלוח לארץ יוסיף עוד 75 שקלים למחיר. ״אני מרגיש שתקופות כאלה מוציאות ממני המון רגש,״ מתוודה המעצב לעיתון הניו יורקי ׳פייג׳ סיקס׳. ״אני חושב שהם צריכים להביט בצמידים האלה כבתזכורת שלא לתת לאנרגיה השלילית להשפיע עליהם".

מה שבטוח, הילד ייצא יפה (צילום: Robert Kamau לגטי אימג'ס)

מה שבטוח, הילד ייצא יפה (צילום: Robert Kamau לגטי אימג'ס)

ג׳יג׳י היא לא הסלב היחידה שנאחזת בתקופה הזו בקמעות. מייגן מרקל היתה שם לפניה, היא כבר מזמן מתקשטת בתכשיטים שיכולים לתת לה מבחינתה עוד שכבה של הגנה, אם מדובר בפריטים מעולם המיסטי הערבי, או באבני מזל מתחום האסטרולוגיה, ולאחרונה הציגה בצ׳אט וידאו שרשרת עין מאסיבית במיוחד. הי, אם זה לא יועיל, זה בטח לא יזיק. מחכים לחמסה הקטנה שתתנדנד מעל לעגלה.

ומלא בסטייל (צילום: Gotham/ לגטי אימג'ס)

ומלא בסטייל (צילום: Gotham/ לגטי אימג'ס)

ג'יג'י וזאיין. האמת, יפים יחד ממש (צילום: מתוך מגזין ווג)

ג'יג'י וזאיין. האמת, יפים יחד ממש (צילום: מתוך מגזין ווג)

מאד פוטוגנים (צילום: מתוך מגזין ווג)

מאד פוטוגנים (צילום: מתוך מגזין ווג)

 

השאירו תגובה