טריק של נסיכות: מה קייט ומייגן עושות ביום שיער רע ובלי פן?

המספרות פתחו אצלינו השבוע את הדלתות ונשים התאחדו מחדש עם הפן שלהן, אבל מסביב לעולם המצב עוד לא ככה וקייט ומייגן מסתובבות ללא ספר צמוד וללא פן מדוגם. בדיוק בשביל זה שתיהן הוכיחו השבוע כי הן מצליחות להתגבר על הקושי תודות לטריק קטן שעובד יפה

מאת  | ‏ 4 מאי 2020

קייט בזום עם טריק לשיער לא מסודר (צילום: אינסטגרם)

קייט בזום עם טריק לשיער לא מסודר (צילום: אינסטגרם)

אצלנו אמנם כבר מתחילים לראות ניצנים של שגרה, אבל בלונדון החיים עוד סגורים ומסוגרים, מה שאומר, בין היתר, שכל אחד נדרש עם טיפוחו בעצמו. כן, גם בני מלוכה. המצב דומה גם בארה״ב, ואמנם קייט מידלטון ומייגן מרקל מעולם לא היו מרוחקות יותר מכפי שהן עכשיו, אבל יש דבר אחד שקושר ביניהן. ובעצם, גומייה אחת, אם תרצו. שתי נשות הנסיכים הבריטיים נקטו באותה אסטרטגיית שיער בפגישות הזום הרשמיות שלהן, וזהו טריק שכולנו יכולות לאמץ. שיער מסודר בחסות הקוקו בלוף.

גם מייגן וגם קייט נאלצות להיראות בציבור רק מהזרועות מעלה, מה שאומר שרוב ההשפעה האופנתית שלהן היא בבחירת הסוודרים, התכשיטים והתסרוקת. אז מה עושים, באין ספר או מעצב בנמצא, כשכל כך הרבה תשומת לב ניתנת לשיער, וכשהוא תופס מקום רב כל כך על המסך?

קוקו בלוף ואת מסודרת (צילום: אינסטגרם)

קוקו בלוף ואת מסודרת (צילום: אינסטגרם)

הדוכסית והדוכסית לשעבר שתיהן עלו על השיטה במקביל, והיא עובדת לשתיהן יפה. במקום לפנפן גלים מושלמים, פשוט לוקחים את החלק העליון של השיער, קושרים קוקו אחורי מסודר ומסורק, ודואגים שאין פריז, ונותנים לשיער שמתחת פשוט לנוח בחסות כח המשיכה.

אחרי שראינו אותה עושה את זה בשיחה עם ילדי עובדי מערכת הבריאות, חזרה קייט על התסרוקת בשיחה עם יולדת טרייה, ועם מיילדות בבית חולים במזרח לונדון, ואת מייגן ראינו ככה בשיחה עם צעירה לפני ראיון עבודה, כשההבדל בגישה של השתיים היה בכך שמייגן עשתה קוקו בלוף עם שביל באמצע, וקייט אספה הכל לאחור.

מייגם עלתה בשבוע שעבר לזום והשתמשה באותו טריק שיער בדיוק (צילום: אינסטגרם)

מייגם עלתה בשבוע שעבר לזום והשתמשה באותו טריק שיער בדיוק (צילום: אינסטגרם)

כאמור, הרבה פוקוס מקבל הסוודר בו בוחרות הנשים, ובשיחה האחרונה של קייט, אחרי שהיתה דבוקה במיוחד לזארה, היא הציגה בפני הציבור לייבל אחר: מדובר בסוודר תכלת עם עיטורי זיגזג לבנים, של הלייבל טביתה ווב. מדובר בפריט יוקרתי ומפנק מצמר וקשמיר, שהסטטוס שלו עומד, כצפוי, על סולד אאוט, ומחירו 1,210 שקלים. מיעוט האירועים המלכותיים חוסך ודאי הון קטן לארמון, כך שההשקעה בסוודר נראית הגיונית בהחלט.

קייט עשתה זאת גם בתחילת משבר הקורונה והבינה שזה פשוט עובד לה (צילום:  Chris Jackson לגטי אימג'ס)

קייט עשתה זאת גם בתחילת משבר הקורונה והבינה שזה פשוט עובד לה (צילום: Chris Jackson לגטי אימג'ס)

הולכת על צבעים רגועים לאחרונה (צילום: אינסטגרם)

הולכת על צבעים רגועים לאחרונה (צילום: אינסטגרם)

הסוודר המדובר. אין ספר אבל סוודר יקר מקשמיר יש (צילום: מתוך האתר)

הסוודר המדובר. אין ספר אבל סוודר יקר מקשמיר יש (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה

 

  • גב' איריס, נו אז???

    מאת: רינת |‏ 18 במאי 2020 | 17:56
  • צר לי לאכזב אבל קייט היא לא נסיכה ומייגן בטח ובטח שלא.
    גם דיאנה אגב, לא הייתה נסיכה. תוארה היה ליידי דיאנה.

    מאת: איריס |‏ 5 במאי 2020 | 12:39