הפאשניסטות מכורות למותג התכשיטים הזה, ובצדק
אליגיירי הוא מותג קטן, אבל מוכר בתעשיית האופנה. התכשיטים שהוא מציע מתאימים בול לטרנדים הנוכחיים, עם חוליות גדולות, שרשראות מרובות שכבות ועיטורי פנינים. והחדשות הטובות באמת: הוא מציע משלוחים בכלל לא יקרים לישראל
View this post on Instagram
כמו הרבה הורים שנטרפים עכשיו מהבלאגן והלכלוך שמפיקות "יצירות האמנות" של הילדים בימי הסגר המאתגרים האלה, גם אמה של מעצבת התכשיטים הבריטית רוש מאהטני מצאה את העיסוקים היצירתיים של ילדתה די מעצבנים, ואלו כללו בין היתר איסוף אבנים מלוכלכות הביתה וניסויים בשעוות נרות.
אבל בניגוד לילדים אחרים שהחקר היצירתי שלהם נותר בבגרות רק זיכרון רחוק, מאהטני מינפה את התשוקה לניסויים והפכה אותה לקריירה מצליחה, שמזכה אותה בימים אלה בהערכה ואזכורים בכל מגזיני האופנה הנחשבים.
View this post on Instagram
מאהטני היא המייסדת של מותג התכשיטים אליגיירי, הקרוי על שם המשורר והפילוסוף דנטה אליגיירי – מחברה של "הקומדיה האלוהית". לפני כשש שנים היא פתחה, ללא השכלה ממשית בתחום, את המותג, המכוון לקהל שרוצה לקנות תכשיט ייחודי בעל אמירה ואופי רומנטי-מלנכולי (כל תכשיט מתכתב עם אחת מהפואמות דנטה) שגם לא מחייב הוצאה כספית גדולה מדי.
בולטות במיוחד הן השרשראות הפיסוליות של הלייבל, בעלות ציפויי זהב וניתנות לשילוב ולהעמסה. לצידן אפשר למצוא גם צמידי חוליות גדולים, עגילי סטייטמנט והרבה עיטורי פנינים קלאסיים. את כל אלה ניתן לרכוש באתר, ולהזמין עם משלוח בעלות של כ-65 שקלים לישראל.
View this post on Instagram
התכשיטים של אליגיירי הפכו לאורחים קבועים בהפקות וכתבות אופנה וצברו גם קהל של לקוחות מפורסמות כמו רוזי הנטינגטון וויטלי. ההצלחה הכללית של קו התכשיטים הצומח אף זיכתה אותה בפברואר השנה בפרס העיצוב הבריטי, אותו מעניקה מדי שנה המלכה אליזבת השנייה וניתן בעבר למעצבים כמו ריצ'רד קווין.
עמוד האינסטגרם היפה של המותג, המספק בימים שבשגרה השראה אסתטית ואמנותית לכמעט 100 אלף עוקבים, עבר בשבועות האחרונים, עם התפרצותה של מגפת הקורונה, התאמות למצב. בעלת המותג משקיעה מחשבה בהעלאת תכנים רלוונטיים ומעודדים, וכפי שסיפרה ל"ווג הבריטי": "זה החלק היחידי מהיום שלי בו אני לא יכולה להראות מודאגת באופן פיזי". מאהטני ביקשה מחברים להעלות על הכתב שירים או קטעים כתובים הממלאים בהם תקווה בימים אלו. את המכתבים היא מעלה בקומפוזיציות יפות לעמוד האינסטגרם של המותג בתקווה שהם יהפכו, כמה שיותר מהר, לסוג של כמוסת זמן, והמציאות – לאופטימית יותר מטבעה.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
למה לא לפרסם מותג ישראלי ?
מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) | 17 באפריל 2020 | 22:25גם ככה קשה פה בעסקים
תכשיטים מכוערים לדעתי,המחירים לא נגישים כלל
מאת: ענבר | 14 באפריל 2020 | 13:30התכשיטים יקרים מאוד ואינם נגישים במחיר, ומעבר לכך, ישנם מעצבי תכשיטים רבים מאוד בארץ שנאבקים לשרוד בתקופה הזו ולתת את הבמה למעצבת זרה במקום למעצב ישראלי זה חסר רגישות ואפילו על גבול החצוף.
מאת: ליאת | 13 באפריל 2020 | 14:55נראים כמו סחורה בשקל מהשוק של פעם. גג מהכל בדולר. גדולים גסים מכוערים יקרים וסרי טעם.
מאת: אפרת | 12 באפריל 2020 | 14:31בימים כאלה לפרסם מעצבת לא מישראל?! יש מאות מותגי תכשיטים מדהימים שאתם לא מסקרים והם באמת צריכים את הסיקור שלכם!!! אכזבתם.
#רקאופנהישראלית.
מאת: רעות צרפתי | 12 באפריל 2020 | 10:58מבקשת קטלוג ומחירים
מאת: אסנת וידר | 12 באפריל 2020 | 10:21לא אהבתי את הכתבה , המחיר משלוח לישראל יקר ! 65 שח זה המון כסף למשלוח בשביל תכשיט קטן !! חוץ מזה , המחירים של התכשיטים מוגזמים ללא הצדקה בשביל תכשיטים שהם רק בציפוי זהב .
מאת: שירה | 12 באפריל 2020 | 09:44לא ברור לי למה הם מוצגים בכתבה כמשהו שווה לכל כיס כאשר חוץ מהמחיר המוגזם של התכשיטים נצטרך גם לשלם מע״מ ו 65 שח משלוח ..
בשביל תכשיט בציפוי זהב זה מוגזם .