הזמנת מאסוס? לא בטוח שהמשלוח יגיע בקרוב

בימים בהם החנויות סגורות, אסוס הפך להיות אחת האופציות האחרונות עבור חובבי האופנה המכורים. כעת רבים זועמים בשל עיכוב בזמני המשלוח, ודורשים החזר כספי. "נבדוק בהמשך אלו הטבות מיוחדות אנו יכולים להעניק להם ברגע שהשירות יחזור לעצמו", נמסר מהחברה

מאת  | ‏ 5 אפריל 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

אחת הדרכים להתמודדות עם המציאות בימים טרופים אלה היא לתכנן את היום שאחרי, ולהתאבזר כאילו שהוא ממש מתדפק על הדלת. השהייה מול המחשב מאפשרת להמונים שיטוט אינטנסיבי באתרי האופנה, ואסוס זוכה לתשומת לב רבה מאי פעם, בעיקר בשל העובדה שמבחינת הלקוחות לא השתנה הרבה – מזמינים, שולחים, מקבלים. אלא שמצד החברה, הדברים נראים קצת אחרת.

אסוס מתקשה לעמוד בקצב ההזמנות בתנאים הייחודיים שנכפים עליה. הרשת לא מצליחה לספק את המשלוחים המהירים, עליהם משלמים הלקוחות הנאמנים סכום שנתי מיוחד, מסרבת להחזיר את הכסף על השילוח הזה, של היום למחרת, ובעיקר כושלת בעמידה בזמנים – כשזמני המשלוח עומדים על כשבועיים לאחר ההזמנה. אנחנו בישראל רגילים לזמני אספקה כאלה, אבל עבור הבריטים, שרגילים ללבוש את הבגד רק יום לאחר ההזמנה, קשה לעכל את הבשורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

יש אנשים שנטרפים מהמצב, וכותבים הודעות מרירות וזועמות בטוויטר של החברה. חלק מהלקוחות זורמים עם האיחורים במשלוח ומבינים את הקושי באספקת הפריטים במצב הנוכחי, הדורש ריחוק חברתי ומעט עובדים בכל בית עסק, אבל קשה להם עם עניין המשלוח המהיר. "שבועיים משלוח זה בסדר, אבל העובדה שעדיין לקחתם לי ארבעה פאונד על משלוח זה פשוט הלם", כתבה לקוחה אחת, ואחרת הוסיפה: "אני מבינה שבמצב הזה יהיו איחורים, זה ברור, אבל אני לא מקבלת שום עדכונים או הודעות מהחברה".

גם עבור הלקוחות הישראלים צפויים זמני משלוח ארוכים מהרגיל – זמן ההגעה הצפוי לפריטים שיוזמנו מהאתר היום במשלוח סטנדרטי, למשל, הוא בתחילת חודש מאי (במקום כשבועיים ממועד ההזמנה בשגרה).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

מאסוס נמסר כי הם עושים כמיטב יכולתם על מנת להשביע את רצון הלקוחות אבל גם לשמור על בריאות ובטיחות העובדים שלהם, שפועלים במחסנים באופן המוגן ביותר הניתן.

"אנחנו מנסים להשליט מערכת של ריחוק חברתי שתקטין את מספר האנשים להם אנו זקוקים כדי להפעיל את המחסנים, מה שגורם לזמני שילוח מעט ארוכים מהרגיל, מסיבה טובה מאוד, וכדי שנוכל להמשיך לשרת את הלקוחות שלנו. לקוחות הפרימיום עדיין זוכים למשלוחים המהירים ביותר. כרגע אנו לא מציעים החזרים, אבל נבדוק בהמשך אלו הטבות מיוחדות אנו יכולים להעניק להם ברגע שהשירות יחזור לעצמו, בעתיד". בכל זאת, יש למה לחכות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MORE THAN FASHION (@asos) on

השאירו תגובה

 

  • כיום לא קונים כלום באינטרנט !!! לא יקרה כלום אם נחכה חודש/חודשיים !!!

    מאת: ברור |‏ 6 באפריל 2020 | 13:25