מה בלייר וולדרוף הייתה אומרת? לייטון מיסטר בהריון עם טרנינג וסניקרס

לייטון מיסטר, הלא היא בלייר וולדורף מגוסיפ גירל, נצפתה מטיילת ברחובות הריקים של לוס אנג'לס עם בעלה אדם ברודי ובתם בת הארבע. בניגוד לבלייר המתוקתקת, לייטון לבשה אוברול פוטר וסניקרס פשוטות כשהיא סוחבת בגאווה בטן של הריון מתקדם. אין ספק שאלו ימים משוגעים להיות במצבה

מאת  | ‏ 2 אפריל 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Catwalk by L. (@catwalkbyl) on

לאחרונה דיווחנו על הריבוט המצופה של גוסיפ גירל, אחת הסדרות האופנתיות ביותר שאי פעם עלו על המסך הקטן, ובעיקר תהינו האם ניתן בכלל לייצר דמות אופנתית מדוייקת כמו בלייר וולדורף. בינתיים קרו כמה דברים בעולם, והנה אנחנו תופסים את האישה שמאחורי האגדה, לייטון מיסטר, ונראה שהיא בשלה להעביר את הכתר, ובשלה לעוד כמה דברים.

השחקנית בת ה-33, שחיה עם בעלה, כוכב האו.סי. אדם ברודי, בלוס אנג׳לס, נמצאת בשליש האחרון להריון, מה שאומר שתהיה בין הנשים שיביאו ילד לעולם בעיצומה של מגיפה. רמת הדרמה אמנם מתאימה לתוכנית טלוויזיה, אבל לא ממש לגוסיפ גירל, ובטיול ההתאווררות שעשתה עם הבעל וארלו בת הארבע ברחובות הריקים נראתה לייטון מוטרדת ביותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GRAZIA Germany (@grazia_magazin) on

בחולצת טי אפורה ואוברול שחור ונמתח, ובסניקרס שחורים של נייקי ומשקפי ריי באן, אחזה לייטון את המותן מאחור, תמיכה קלאסית לבטן גדולה וכבדה, וצעדה בין מעברי חצייה ריקים. פניה נראו נקיים מאיפור, שיערה הורם מעלה ברישול, ולמעשה בעלה היה זה בין השניים שהפתיע מבחינה אופנתית, והביא את הצבע כשהסיע את העגלה ובה הבת, עם מכנסיים בגוון אפרסק וכובע כתמתם תואם.

הדרמה היא אולי חוט מקשר בין לייטון לבין בלייר, אבל בניגוד לבת דמותה המפורסמת, לייטון לא נולדה עם כפית זהב בפה. היא נולדה בטקסס, בכלא. אמא שלה, קונסטנס, הייתה אסירה במשך שלוש שנים על סיוע להברחת מריחואנה מג׳מייקה. מדובר היה בעסק משפחתי, ולא רק ששני הוריה של מיסטר היו כלואים, גם שני דודים שלה נאסרו, ודודתה הייתה האישה הראשונה בארה״ב שברחה מהכלא. את החודשים הראשונים לחייה העבירה הכוכבת בבית תמחוי. בהמשך הועברה לחזקת סבתה, עד שחרור האם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by GlitzandGab (@glitzandgab) on

נראה שהסיפור הזה שופך קצת אור על העוצמה הפנימית וההתנהלות הלא-שגרתית של בלייר בסדרה, ולכל המודאגים, אחרי סיפור חיים כזה, סביר שלשחקנית יש מנה הגונה של פרופורציות לשאוב מהן כח ונחמה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Leighton Meester Brasil (@leighmeesterbra) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Veronica_Sterling (@veronicasterling_798) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by silks & roses (@silksandroses) on

 

השאירו תגובה

 

  • עד איזה גיל הם סוחבים ילד בעגלה… הילדה בת ארבע, היא לא הולכת לבד??

    מאת: טל |‏ 2 באפריל 2020 | 15:06