אחרי המשבר האישי, דואה ליפה מתאוששת בלוק רותח

רגע אחרי שפרצה בבכי בגלל שאלבומה החדש דלף לרשת, דואה ליפה חוזרת לעצמה ומציגה בגד גוף של מוגלר הכי ניינטיז שיש ותמונות שלה עם הבן זוג אנואר חדיד. עם הלוק הזה היא כבר נראית מוכנה לגמרי להצטרף רשמית למשפחת חדיד-ג׳נר-קרדשיאן

מאת  | ‏ 25 מרץ 2020

דואה ליפה והבגד גוף של מוגלר. יש יותר ניינטיז מזה (צילום מסך)

דואה ליפה והבגד גוף של מוגלר. יש יותר ניינטיז מזה (צילום מסך)

גם לכוכבים הגדולים ביותר בעולם יש עכשיו צרות שקשורות בקורונה, למרות שלרגעים נדמה שהשהייה הכפויה באחוזות הפאר האדירות היא יותר פרס מעונש. דואה ליפה, למשל, אחת שאפשר לסכם שיש לה הכל, פחות או יותר, מבלה את זמנה בבידוד מצודד, עם בן הזוג היפה והמיוחס אנוואר חדיד, כשהם עושים אחד לשנייה טיפולי ביוטי, מבשלים, מתמזמזים ושומרים על מורל גבוה. אלא שבעיצומה של המגיפה, חטף דבר יקר ללבה מכה אנושה: האלבום השני והמצופה שלה דלף לרשת.

בדמעות ובכנות מקסימה הסבירה דואה לעוקבים בלייב ארוך בפייסבוק שהמוזיקה שטרחה עליה באהבה ובעמל רב נגנבה ממנה, אבל שהיא מנסה לזרום עם הסיטואציה, במקום לנסות להלחם בה, כי כולנו זקוקים עכשיו למוזיקה שמחה, ולכן החליטה עם אנשיה להקדים את יציאתו הרשמית. בניגוד לזירוז בשחרור האלבום, נאלצה דואה, כמו כולם, לדחות את כל מועדי ההופעות שלה מהשנה הזו ל-2021.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa) on

עם שחרור הסינגלים המצליחים לתקליט, והספירה לאחור, שעכשיו נכנסה להילוך מהיר, נראה שדואה החליטה להלהיט את היצרים, והיא משחררת תמונות חושפניות ושיקיות, בסטריט סטייל ספורטיבי וסקסי. היא העלתה תמונה של עצמה בחזיית תחרה לבנה-שקופה, ותמונה נוספת בבגד גוף צהוב ניאוני של מוגלר, ניינטיזי והולך על הקצה, עם פתחים מלבניים במקומות אסטרטגיים.

עם הלוק הזה דואה, שעשתה בשנה האחרונה טרנספורמציית סטייל רצינית, כבר נראית מוכנה לגמרי להצטרף רשמית למשפחת חדיד-ג׳נר-קרדשיאן. יכול בהחלט להיות שמתקופת הבידוד האינטנסיבית הזאת היא תצא עם טבעת על האצבע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa) on

דואה חדיד זה נשמע לא רע (צילום מסך)

דואה חדיד זה נשמע לא רע (צילום מסך)

 

 

 

השאירו תגובה