מצאנו את הפילטר באפליקציית זום שיחזיר אתכם להיראות נורמלי

אם אתם והקולגות שלכם משתמשים בימים האחרונים באפליקציית הפגישות הווירטואליות Zoom, אולי שמתם לב כבר לתופעה: אנשים שאתם רגילים לראות מתוקתקים ביום יום נראים הרבה פחות פוטוגניים מהרגיל. הנה פתרון שייתן לכולנו טיפה של גלאם

מאת  | ‏ 18 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Into The Gloss (@intothegloss) on


מי מאיתנו שיש להם את המזל להמשיך ולעבוד בימים משונים אלה, נתקלים בחלק הפחות מהנה של עבודה מהבית. מצד אחד, אפשר להתעורר קצת יותר מאוחר מהרגיל, לשתות קפה בנחת ולענות על מיילים בטרנינג, ומצד שני יכול להיות שיש לכם ילדים שמטפסים על הקירות משעמום או שאתם פשוט מתפתים לחזור לנמנם במיטה. עבודה מהבית דורשת משמעת, ואחד הדברים שאנחנו ממהרים להזניח הוא את ההשקעה בלבוש, באיפור ובשיער. אין טעם להתאים בין הנעליים לתיק כשנשארים בטרנינג בבית, המספרות סגורות, וגם ככה למי יש כוח בכלל לחשוב על זה.

אז קודם כל – זה מובן ובסדר. מי שנעים וטוב לו להתגלגל מהמיטה למחשב מוזמן להתנחם בכך בסיטואציה הנוכחית, אבל מכיוון שהשעמום גובר וכולנו מרגישים חסרי ודאות, פעולות שאנחנו רגילים לעשות כשאנחנו יוצאים החוצה יכולות להיות הסחת דעת נחמדה גם בבית, שלא לומר מרגיעה. למה הכוונה? אמבטיות מפנקות, מסכות פנים שגורמות לזוהר, צביעת שיער ביתית ואז הזנה של לחות על ידי מסכות שעיר מרככות והזדמנות להתאמן על האייליינר המושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Casleah | Certified Sommelier (@bythestem) on

אם אתם והקולגות שלכם משתמשים באפליקציית הפגישות הווירטואליות Zoom, אולי שמתם לב כבר לתופעה הזאת, כשאנשים שאתם רגילים לראות מתוקתקים פתאום נראים כאילו התעוררו בזה הרגע. לא שזה רע – כאמור, אנחנו בעד שכל אחד יעשה מה שגורם לו להרגיש טוב. אבל אם בא לכם לרענן מעט את המראה לפני פגישת Zoom, מתברר שבאפליקציה מסתתר סוג של פילטר. לא מדובר במבחר פילטרים כמו באינסטגרם שיוסיפו אייליינר בולט, ישנה את צבע העיניים או יעבה את השפתיים, אבל הוא כן נותן טאץ׳ אפ ממש עדין שעוזר לטשטש ולהאחיד את גוון הפנים.

האופציה נמצאת בתפריט הגדרות האפליקציה תחת קטגוריית ״פגישות״, ולמקרה שהסתבכתם, הנה סרטון קצר וקל שמסביר איך להפעיל אותה:

השאירו תגובה