משבר עולמי? ג'יי לו משיקה קולקציית נעליים ונראית מדהים

לא הקורונה תעצור את ג'ני מהבלוק: בגיל חמישים ועם גוף מושלם, ג'ניפר לופז מדגמנת את ליין הנעליים החדש שלה ובעיקר מציגה זוג רגליים ארוכות וחטובות. מדובר בקולקציה זולה יחסית עם נעליים עד 300 שקלים. הנעליים מוצעות למכירה בארהב וקנדה אבל יש אפשרות לקניות און ליין שזה הרבה יותר רלוונטי בימינו

מאת  | ‏ 15 מרץ 2020

ג'י לו מציגה: רגליים ארוכות וקולקציית נעליים (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'י לו מציגה: רגליים ארוכות וקולקציית נעליים (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

בימים אלה, ארון הבגדים קצת עצוב, ובעיקר מחלקת הנעליים. כשהתנועה מוגבלת, ברוב הבתים עומדים הזוגות היפים ביותר וממתינים ליום שבו יזכו לצאת לסיבוב. ג׳יילו, הלא היא ג׳ני מהבלוק, לא עוצרת, וגם בימים אלה מתכננת לנו את סיבוב השופוני סביב הבלוק אחרי שכל הקורונה הזו תגמר.

ליין הנעליים החדש של לופז הוא שיתוף פעולה עם רשת DSW, המצופפת תחת קורת גג אחת נעליים של מעצבים שונים וחברות גדולות. לופז אמורה לשחרר מחר את הליין, ולכבודו העלתה תמונה חדשה ולוהטת בה היא מדגימה נעליים מתוכו, ובעיקר זוג רגליים ארוכות וחטובות, ואת האטיטיוד שהיא מצפה מהרוכשות להפגין כשהן צועדות בנעליה.

לא עוצרת בשום גיל (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

לא עוצרת בשום גיל (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

הקולקציה קיבלה שם פשוט וקל: ״הקולקציה הכי חמה״, ולא מעט נעליים מתוכו כבר נחשפו, כולן מאוד אביביות-קיציות. הנעליים קרויות על שם נשים, הן סקסיות, נוצצות, ומאוד מאוד ג׳יילו. ניתן לדמיין את הכוכבת נועלת כל אחד מהזוגות, מהאספדריל הגבוהות לחוף או למסיבות היאכטה שלה, ועד לסנדלי הדיסקו הנוצצים, להופעה או למועדון. עוד עיצובים צפויים להיחשף בקרוב ובהמשך יגיע גם ליין תיקים וארנקים שמתכתבים עם הנעליים.

המחירים לא גבוהים בכלל, וכל הקולקציה מתומחרת בין 220 ל-300 שקלים. הקולקציה מוצעת למכירה בחנויות ברחבי ארה״ב וקנדה, וגם אונליין, מה שיותר רלוונטי בימים סוערים אלה. לדבריה של ג׳יילו, היא מעניקה לעולם נעליים אבל בעצם מבקשת לתת הרבה יותר מזה. ״המטרה היא לתת לנשים השראה,״ היא מסבירה, ״ולגרום להן ליצור ולבחור לעצמן חיים מלאי ביטחון עצמי, העצמה אישית וחיוביות״. מתברר שהציבור כבר פגש רבות מהנעליים בשבועות האחרונים, בהופעות הטלוויזיוניות של לופז בתוכנית הריאליטי ׳עולם הריקוד׳, שם שידכה אותן בקלילות לאאוטפיטים מלאי גלאם.

הנעליים עד 300 שקלים (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

הנעליים עד 300 שקלים (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג׳יילו וארוסה מזה שנה, איי-רוד, עשויים עכשיו לדחות את חתונתם המתוכננת, אבל הרומנטיקה חיה ובועטת. ״לפני שנה היינו על חוף באיי הבהאמה,״ כתב לה האהוב השרירי באינסטגרם. ״הייתי הרוס מלחץ, יותר ממה שהייתי אי פעם בקריירת הספורט שלי, כרעתי ברך והצעתי. את אמרת כן. ג׳ניפר, כל רגע איתך הוא ברכה. את החברה הכי טובה שלי, ההשראה שלי, אמא מדהימה והשראה לכולם.״ ועכשיו גם, מתברר, מעצבת נעליים מבטיחה.

ג'י לו ואיי רוד. מעריץ אותה (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

ג'י לו ואיי רוד. מעריץ אותה (צילום: אינסטגרם Jennifer Lopez)

השאירו תגובה

 

  • יודעת היטב איך העסק עובד באמריקה…תדמית, תדמית ועוד תדמית.
    למזלה התדמית שלה טוב וחיובי באמת ולא פייק.

    מאת: היא |‏ 15 במרץ 2020 | 20:16