קורונה קייט: הדוכסית מתכוננת לבידוד ויוצאת לקניות כאחת העם

בימי הקורונה המטורפים האלו הופתענו לראות את קייט מילדטון כמו שאר בני האדם יוצאת לקניות ברחוב. הדוכסית הקזו'אלית בחרה בסקיני ג'ינס ונעליים שטוחות ומעיל שקיים אצלה בארון כבר מעל עשר שנים. אז אומנם היא לא רצה לקנות נייר טואלט ואורז אבל בכל זאת נחמד לדעת שהיא בן אדם

מאת  | ‏ 12 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Middleton Blog (@fromberkshiretobuckingham) on

 הימים הם ימי קורונה, רגע היסטורי שיש לקוות שבעוד כמה חודשים כולנו נביט בו לאחור ונצחק, והנגיף העקשן והמבהיל לא מבדיל בין גזעים ומעמדות, וגם לא מרכין ראשו אל מול בני אצולה. קייט מידלטון, דוכסית, אבל לפני הכל אשת משפחה ואמא לשלושה, חירפה נפשה בין הבריות, בלי מסיכה ובלי כפפות, ויצאה לשופינג, לצייד את הבית לקראת תקופה של בידוד אפשרי.

יכול להיות שקייט מברכת על קצת שקט בכל את היא אחרי תקופה של אירועים בשרשרת, בה חיפתה על ההסתלקות המבישה של הארי ומייגן וזניחתם את הממלכה. בינתיים היא לא יצאה להביא לבדה אלכוג׳ל ונייר טואלט. נראה גם שמזווה הארמון מצוייד בשימורים ובפסטה יבשה. כנראה כדי שלא יהיה משעמם, וגם כדי להפיק מהזמן הזה את המקסימום, פנתה קייט בעצמה, בלי שליחים, לחנות ספרים הקרובה לארמון קנזינגטון, חנות מיוחדת בשם ווטרסטונס המתמחה בספרות לילדים העוסקת בהיסטוריה ובמורשת קרב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Middleton Wales (@katemiddletonwales) on

היציאה הקז׳ואלית ביקשה, ככל הנראה, לשלוח לבריטיים מסר של ׳עסקים כרגיל׳, לפחות בינתיים. קייט יצאה באאוטפיט קז׳ואלי בהחלט, בלי עקבים, ובעיקר, כאמור, בלי מיגון, עם פה ואף וכפות ידיים חשופים לאלמנטים ולרסיסי השיעול של העוברים והשבים. קייט לבשה מעיל תכלת שיקי ונעים לעין מבית מאלברי, ומתחתיו גולף תואם. הפעם היא בחרה בסקיני ג׳ינס כהים משופשפים, הכי קז׳ואליים שלה, עם נעליים שטוחות מסוג לואפרס, מקטיפה.

המעיל של קייט נמצא במלתחה המפוארת שלה משנת 2008, והיא לבשה אותו גם בשנת 2016, וכנראה שתמשיך ללבוש אותו גם אחרי שהקורונה תהיה זכרון רחוק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kate Middleton Wales (@katemiddletonwales) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Duchess Of Cambridge (@katemcambridge) on

השאירו תגובה