אלה הנעליים שמתאימות להכל ואף פעם לא יוצאות מהאופנה

חמישים שנה אחרי שהושק לראשונה, דגם הסופרסטאר של אדידס רלוונטי מתמיד. הנעליים הלבנות בעלות שלושת הפסים האלכסוניים זוכות עכשיו לקמפיין מחודש ואישור מכיוון הכוכבים, ומוכיחות שאף פעם לא נמאס מקלאסיקה

מאת  | ‏ 8 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TINI (@tinistoessel) on

יש פריטים שאף פעם לא מאבדים את הרלוונטיות שלהם. אחד מהם הוא דגם הסופרסטאר של אדידס. השילוב בין האלמנטים הקלאסיים שבו – הגפה הלבנה ועליה שלושת הפסים האלכסוניים המזוהים עם המותג, לצד אווירת הנוסטלגיה שדבקה בהם במרוצת השנים, הפכו אותו לאייקון של ממש.

הנעליים העל-זמניות (399 שקלים מחירן) נוצרו במקור עבור מגרשי הכדורסל – נעליים נמוכות שבזכות הטכנולוגיה החדשנית שלהן השתלטו עד מהרה על רגליהם של שחקני NBA רבים. לא הרבה זמן חלף והן פרצו את גבולות המגרשים והפכו לפריט אופנתי – שלא לומר סמל סטטוס שהוא חובה בכל מלתחה – אחרי שההרכב המוזיקלי Run D.M.C עלה איתם אל הבמה וסחף את ההמונים.

לג'יג'י חדיד כבר יש (צילום: יח"צ חו"ל)

לג'יג'י חדיד כבר יש (צילום: יח"צ חו"ל)

עם עלייתה המחודשת של אופנת הרחוב לשלטון קיבלו הנעליים האלה אישור מחודש, וזכו שוב למקום של כבוד במדף הנעליים ועל שגרירים בולטים ומשפיעים כמו ג'יג'י חדיד, ג'יי זי וגם מלכת האלגנט ויקטוריה בקהאם.

אחרי הכל, הן משתלבות מעולה בכל אאוטפיט – מחליפת טרנינג ועד שמלה, מתאימות לכל המגדרים והגילאים, ומגלמות בתוכן את השילוב המושלם בין סטייל ונוחות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aleksandra Anja Savovic (@anjanja5) on

חמישים שנה אחרי שהושק, באדידס אוריג'ינלס עשו כבוד לדגם שכנראה מזוהה איתו יותר מכל, ויצאו בקמפיין חדש וצבעוני שמארח סוללה של כוכבים – ביניהם פארל וויליאמס, בלונדי, ג'ונה היל, יארה שהידי ועוד.

"קמפיין Change is a team sport מציין את הרעיון שכאשר יוצרים משלבים כוחות, אנו יכולים לחולל שינוי ולהעניק השראה", אומר טורבן שומאכר, מנכ"ל המותג הגלובלי של Adidas Originals & Style. "בדומה לאופן שנעלי אדידס סופרסטאר היו הנעליים של היוצרים והנבחרות ששינו את כללי המשחק לפני 50 שנה, בדקנו מקרוב את משפחת אדידס כולה כדי להעניק השראה לדור הבא וליצור מורשת חדשה לאחד מדגמי הנעליים החשובים בכל הזמנים". זאת ההזדמנות להתאהב בהן שוב, ממש כמו בפעם הראשונה.

לא רואים עליהן את הגיל (צילום: יח"צ חו"ל)

לא רואים עליהן את הגיל (צילום: יח"צ חו"ל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@cabidedalu) on

קמפיין חדש (צילום: יח"צ חו"ל)

קמפיין חדש (צילום: יח"צ חו"ל)

מלכת האלגנט (צילום: יח"צ חו"ל)

מלכת האלגנט (צילום: יח"צ חו"ל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paulina Ѵetrano (@paulivetrano) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@mass.my) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KARIANNE SKILLBERG (@skillberg) on

הנעליים שמתאימות לכולם (צילום: יח"צ חו"ל)

הנעליים שמתאימות לכולם (צילום: יח"צ חו"ל)

  • פרסומת מיגעת…

    מאת: huhu |‏ 13 במרץ 2020 | 15:01
  • מגושם, לא אהבתי. יש לאדידס דגמים הרבה יותר יפים ובכלל כשאני רואה יותר מידי אנשים הולכים עם דגם מסוים אז הכי לא בא לי לקנות אותו.

    מאת: לין |‏ 10 במרץ 2020 | 21:14
  • אוי הנעל הכי מאוסה אבר. תוכן שיווקי אומנם אבל וואלה תחדשו משהו!

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 10 במרץ 2020 | 20:52
  • ממש אבל ממש מ כ ו ע ר ו ת ולא מתאימות כמעט לכלום.

    מאת: ד. |‏ 9 במרץ 2020 | 19:30
  • אם יש משהו מבורך – זה אופנת הסניקרס…זה בטח יותר נוח מנעלי עקב . רק שמשיך כך

    מאת: ישראלית |‏ 9 במרץ 2020 | 12:45
  • נעליי ספורט-סניקרס מאוד לא נוחות-תרתי משמע

    מאת: טיפ |‏ 9 במרץ 2020 | 07:26

השאירו תגובה