קיילי וסטורמי בשמלות תואמות של דיור בעשרות אלפי שקלים

צמד המיליארדריות קיילי ג'נר ובתה בת השנתיים סטורמי נמצאות בימים אלו בחופשה פוטוגנית עם חברות של אימא. השתיים הגיעו לחוף הים כשהן לבושות שמלה תואמת מבית דיור (כולל תיק תואם). מעניין אם סטורמי בכלל יודעת מה זה דיור

מאת  | ‏ 3 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie(@kyliejenner) on

אם בעבר אולי עוד חשבנו שתלבושות תואמות של אימהות ובנות עשויות להיראות מעט קיטשיות ו/או מטופשות, באו קיילי ג׳נר וסטורמי וובסטר והוכיחו שהן יכולות להפוך הכל למגניב וחמוד, ולא רק בגלל שיש להן המון כסף, אלא כי הן פשוט כל כך קוליות.

בימים אלה ממש, צמד המיליארדריות החמודות בעולם נמצאות בחופשה עם החברות של קיילי, פוטוגנית כמו תמיד. קיילי מחליפה בין שלל בגדי ים ומעלה תמונות רותחות לאינסטגרם שלה, וגם עושה טיזינג למוצר חדש של קיילי סקין. אבל היא לקחה הפוגה מכל זה כדי לתת לנו מתנה – תמונה משותפת שלה ושל סטורמי לבושות בתלבושות תואמות של דיור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

קיילי וסטורמי לבשו שתיהן שמלות לבנות, שעליהן פרינט הלוגו המוכר של דיור בגוון ורוד פסטלי. קיילי גם נשאה תיק גדול מבד כמעט זהה, עם אותו הפרינט רק בפרופורציות אחרות, ובאחת התמונות אפשר לראות את סטורמי הנועלת שקפקפים אוחזת את התיק בחיבה. מעניין אם היא מבינה מה זה דיור.

 ״אני מקווה שהיא תרצה להתאים איתי לנצח״, קיילי כתבה על התמונה. גם אנחנו מקוות, ויש לנו תחושה שאם מדובר בדיור או שאנל, לא תהיה לה התנגדות. אגב, ננצל את ההזדמנות הזאת לספר שבשבועות האחרונים יש שמועות מבוססות מאוד על כך שההורים של סטורמי – קיילי וטראוויס סקוט – עשו קאמבק. קריס ג׳נר אמנם הכחישה את זה כשהתארחה ב״אלן״, אבל לפי הרמזים שקיילי זורקת באינסטגרם שלה, נראה שלא רחוק היום שהשלושה יצאו לעוד חופשה משפחתית. רק נגיד שלא נתנגד לראות שלוש תלבושות תואמות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

השאירו תגובה

 

  • קריס לא הכחישה שהם חזרו, היא אמרה שהם בודקים את הנושא, מה שבדרכ קורה בהתחלה

    מאת: סתיו |‏ 6 במרץ 2020 | 00:03