חיים בסרט הודי: מלניה טראמפ באוברול מושלם

ראש ממשלת הודו אירח את דונלד ומלניה טראמפ באצטדיון ענק ומלא בקהל נלהב. הסטייליסט האישי של הגברת הראשונה עיצב לה אוברול לבן מחמיא במיוחד וסרט קשור על המותן בצבעים של ירוק וזהב שכולו מחווה לתרבות ההודית. איוונקה לעומת זאת, מחזרה שמלה פרחונית שכבר לבשה בעבר

מאת  | ‏ 24 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Style List (@thestylelist.in) on

האמריקאים אוהבים לעשות הכל בגדול, והמילה המזוהה ביותר עם טראמפ (פרט לביטוי ׳פייק ניוז׳) היא ׳גרייט׳, אבל קבלת פנים כמו שסידרו ההודים לבני הזוג מלניה ודונלד עוד לא הייתה. ראש הממשלה, נרנדרה מודי, אירח את הטראמפים ומשלחתם באצטדיון הקריקט הגדול ביותר במדינה, מול קהל של 125 אלף איש, לא פחות. לטובת האירוע, נראה שמלניה ונרנדרה התוועדו בוואצאפ מבעוד מועד והגיעו בבגדים תואמים.

מלניה לבשה אוברול לבן שיצר לה הסטייליסט הצמוד ומעצב הבית הרווה פייר באטלייה שלו, והמון מחשבה עמדה מאחורי הבחירה. בכל זאת, מדובר באירוע דיפלומטי מרכזי, וכאמור, בסיטואציה המונית בלייב. האוברול, מבד קרפ בגוון קרם בהיר, עוצב למידותיה של מלניה, וכולל פרטים עדינים בשרוולים, ולובנו נשבר בעזרת סרט בד בצבע ירוק וזהב, לו שורשים הודיים עמוקים: ״הסרט נגזר מטקסטיל הודי עתיק, בן מאות שנים, שמצאתי בפריז דרך חברים טובים שהם אספנים״, מספר פייר. ״הוא עשוי ממשי ירוק וחוטי זהב״.

אוברול פשוט הורס (צילום: Alex Brando ל- AP)

אוברול פשוט הורס (צילום: Alex Brando ל- AP)

למרות הטאץ׳ המאד עדין אפשר היה מיד להבחין ברפרנס ובהקשר ההודי, וכאמור, בגדיו של ראש הממשלה התכתבו היטב עם אלה של מלניה. הלוק נחתם בעזרת עקבי סטילטו, ואיפור עדין, ומלניה דיברה בקוטור את מה שבעלה הבטיח להמונים: ״אמריקה אוהבת את הודו, אמריקה מכבדת את הודו, אמריקה תמיד תהיה ידידה נאמנה לאנשים ההודים״.

בניגוד למלניה, שהתאמצה מאוד, איוונקה, שגם היא הגיעה לביקור החשוב, מחזרה שמלה, ולא ניסתה בכלל ליצור מחווה דיפלומטית בביגוד. כמעט להפך. היא הלכה על לוק מאוד זכור, אותו לבשה בשנה שעברה לביקור בארגנטינה, יצירה מתוקה בפרינט פרחוני, תכלת-אדום, של פרואנזה סקולר. בפעם הקודמת ציוותה איוונקה לשמלה שלה עקבים בצבע תכלת, והפעם הלכה על אדום. אולי בעצם ניסתה איוונקה להראות, במיחזור הזה, שהיא חושבת על כדור הארץ, אבל בקרב האופנתי ניצחה הפעם אמה החורגת, בקלות.

מחווה אופנתית יפה (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)

מחווה אופנתית יפה (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)

הרימו להם אצטדיון שלם (צילום: Alex Brandon  ל- AP)

הרימו להם אצטדיון שלם (צילום: Alex Brandon ל- AP)

לוקחת חלק פעיל בטקס (צילום: Alex Brandon ל- AP)

לוקחת חלק פעיל בטקס (צילום: Alex Brandon ל- AP)

מסתדרים טוב השניים (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)

מסתדרים טוב השניים (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)

לבושה פשוט נכון ומדויק (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)

לבושה פשוט נכון ומדויק (צילום: Aijaz Rahi ל- AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ivanka Trump (@always.ivanka) on

השאירו תגובה