מיצתה את העונה: מלניה חושפת שיזוף חדש בשמלה קיצית ויפה

מלניה טראמפ הגיעה לצד בעלה להזניק את מירוץ נאסקאר בפלורידה. אין ספק שהסטייליסט שלה בחר בשמלת דיור קיצית שכולה רפרנס ברור למזניקות מירוצי המכוניות הקלאסיות מהסרטים האמריקנים של שנות החמישים. מלניה הציגה צבע עור שזוף במיוחד ונדמה כי היא מצטרפת למיטות השיזוף של בעלה

מאת  | ‏ 17 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump.style) on


למרות שהיא הגברת הראשונה של ארה״ב כבר כמעט קדנציה שלמה, קשה לשכוח שמלניה טראמפ לא נולדה בארהב ומגיעה ממקומות רחוקים וקרים יותר. הקור הוא אלמנט מרכזי באישיותה של מלניה, ולא פלא שפריט הלבוש הכי מזוהה עמה הוא המעיל. לכן, כשהיא מחליטה להתקלף ולצאת במפגן אביבי וקליל, זה מיד מחמם את הלב.

הבני הזוג טראמפ הגיעו על ענני ניצחון הזיכוי בסנאט, עם שרוולים מופשלים לקראת הבחירות הקרובות, להזניק את מירוץ נאסקאר בפלורידה, אחד מאירועי הספורט החביבים על הנשיא. הכניסה של הטראמפים לאירוע לא יכולה הייתה להיות דרמטית יותר, עם טיסה נמוכה מעל מסלול המרוצים, בה צפו מאה אלף האוהדים שמילאו את המקום. אחר כך עלתה הלימוזינה הנשיאותית המכונה ״החיה״ על המסלול, עשתה סיבוב ניצחון, ומתוכה יצאו בני הזוג.

שחומה ומוכנה לקיץ (צילום: Alex Brandon ל-AP)

שחומה ומוכנה לקיץ (צילום: Alex Brandon ל-AP)

כשמלניה יצאה, והצטרפה לבעלה על הבמה לנאום בחירות קצר והזנקת הרכבים, איש לא היה מאוכזב. הלוק שלה, במתכוון או שלא, הדהד מזניקות מירוצי מכוניות קלאסיות מהסרטים האמריקניים של שנות החמישים והשישים. על מנת לייצר את הלוק, בחרה מלניה שוב בבית אופנה אהוב עליה במיוחד: דיור. השמלה, שחורה עם נקודות, בעלת המון בד ותנועה יפה, הסתיימה מתחת לברכיים.

הסטיילינג המוקפד של הרווה פייר יצר לשמלה שדרוג ובעצם הפך אותה לשמלה חדשה: חגורת מחוך לבנה מסוג שמעולם לא ראינו על מלניה, נכרכה במרכז גופה, והדגישה עוד יותר את הצללית הפיפטיזית מראש של השמלה, ואת המותן הזערורי. רק החגורה מבית המעצב אזדין אלאיה, עולה 4,100 שקלים. את הלבן של הנקודות והחגורה החזירה מלניה גם בנעליים, סטילטוז של כריסטיאן לובוטין בצבע לבן, גם הן תרמו לוייב הוינטג׳י החזק.

רפרנס מובהק לשנות החמישים (צילום: Alex Brandon ל-AP)

רפרנס מובהק לשנות החמישים (צילום: Alex Brandon ל-AP)

בני הזוג נראו במצב רוח מרומם, ומלניה, שזופה וחשופת זרועות ורגליים, חייכה יותר מבדרך כלל, ומחאה כפיים עם ההמונים המשולהבים. נראה שהשמש והתחרות עושות לה ממש טוב.

שמלה סופר מחמיאה (צילום: Alex Brandon ל-AP)

שמלה סופר מחמיאה (צילום: Alex Brandon ל-AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Lady Melania Trump (@alwaysmelania) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by First Family Trumps (@firstfamilytrumps) on

במצב רוח טוב במיוחד (צילום: Alex Brandon ל-AP)

במצב רוח טוב במיוחד (צילום: Alex Brandon ל-AP)

 

השאירו תגובה

 

  • מלאני טראמפ – יפהפייה אמיתית וטבעי ועם הגוף הנפלא שלה – כל בגד יושב עליה באופן הכי מושלם. היא לא צריכה לחפש משהו ש"יחמיא" לה. פשוט תענוג להסתכל עליה וליהנות מבחירת ב"חוק שלה כל פעם מחדש

    מאת: רות |‏ 18 בפברואר 2020 | 07:18
  • מדהימה!!!!! שמלה נהדרת עם החגורה ועם הנעליים!!

    מאת: מיכלי |‏ 17 בפברואר 2020 | 18:36
  • רגליים צלויות

    מאת: חן |‏ 17 בפברואר 2020 | 15:49