בואי כלה: היילי ביבר מרגשת בשמלה לבנה

הדוגמנית והפאשניסטה ואשתו של ג'סטין ביבר, שתמיד מחפשת עניין חדש בעולמות הסטייל, נראתה בווסט הוליווד בלוק צחור וסקסי שיכול היה בכיף להשתלב בחתונה מודרנית. השיער הבלונדיני הזוהר והשפתון האדום הלוהט עזרו ליצור זוהר הוליוודי ישן ונצחי. האם יש פה ניסיון לטשטש את הראיון של ביבר בשבוע האחרון?

מאת  | ‏ 16 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ulyana Sergeenko Couture (@ulyana_sergeenko_moscow) on


אמנם עבר זמן מה מהחתונה של הזוג היפה היילי וג׳סטין ביבר, אבל היילי מסרבת להשאיר את החופה מאחור ולוקחת איתה את מארש החתונה לאן שמתחשק לה. הדוגמנית והפאשניסטה, שתמיד מחפשת עניין חדש, נראתה בווסט הוליווד בלוק צחור וסקסי שיכול היה בכיף להשתלב בחתונה מודרנית.

שילוב כזה של אלגנטיות ופיתוי לא ראינו מזה זמן רב. שמלת מקסי סאטנית בוהקת עם מפתח מרובע ועמוק, ושסע גבוה גבוה, אה-לה-ג׳סיקה ראביט, עם נעלי עקב לבנות תואמות מבית לובוטין, ובאמצע הכל ארוז צמוד ומהודק בעזרת חגורת סטייטמנט, גם היא לבנה.

השמלה הקסומה היא של אוליאנה סרגינקו, וצעדה בתצוגת קולקציית אביב-קיץ 20 של בית האופנה. יש לציין שעל היילי הלוק נראה טוב אפילו יותר מעל הדוגמנית שהצעידה אותו במקור. הצבע הגיע מהיילי עצמה: השיער הבלונדיני הזוהר והשפתון האדום הלוהט עזרו ליצור זוהר הוליוודי ישן ונצחי, שתמיד עובד, והלוק הזה, שמשובץ כמו יהלום בין לוקים מאוד שונים שלה, של סטריט סטייל מוחלט, רק מבהיר איזו זיקית אופנתי היא גדלה להיות. הסטייליסטית הצמודה מייב ריילי אחראית על היציאה הזו, ועושה על היילי עבודה מעולה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inspi (@bureau_luxe) on

היילי וג׳סטין הם לא רק נשואים טריים אלא גם שותפים טריים לבית (או אחוזה במקרה שלהם) וחיכו עד לנישואים לפני שעברו להתגורר יחד. ״אף אחד מאיתנו לא האמין בזה, אבל אנחנו לא שופטים אנשים אחרים״, אמרה היילי בראיון לאחרונה. ״אם אתם כן חיים עם החבר או הארוס, גם זה קול״.

התום הכלתי עשוי להיות גם תגובה לציטוטים שג׳סטין משחרר לכלי התקשורת בימים האחרונים, במסע קידום התקליט החדש שלו, בו אמר שמאז החתונה בספטמבר, הוא והיילי עושים סקס כל היום, ושהוא מציע לה תמיד להוציא את התסכולים והכעסים שלה עליו, במיטה. מה שעובד לכם, חמודים.

מתוך המסלול של אוליאנה סרגינקו (מתוך האתר)

מתוך המסלול של אוליאנה סרגינקו (מתוך האתר)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HERA DRESSES (@heradresses) on

השאירו תגובה