הרשת משתגעת מהמוצר החדש וההזוי של קרוקס

המותג השנוי במחלוקת החליט כבר מזמן לעשות לימונדה מתדמית "הנעל המכוערת בעולם", וחבר למותגי אופנה שונים בגרסאות קוטור נועזות לכפכף המחורר - אלא ששיתוף הפעולה עם רשת המזון המהיר KFC מביאה את זה לשיא חדש, מכל הבחינות

מאת  | ‏ 13 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kentucky Fried Chicken (@kfc) on

צירוף המילים גילטי פלז׳ר מעולם לא היה מוחשי כל כך: שני מותגים חזקים ועממיים מעולמות שונים מאוד התאחדו יחד כדי ליצור ילד חדש שעולם האופנה לא מצליח להוריד ממנו את העיניים: חברת הנעליים הפלסטיות האיקוניות קרוקס החליטה לצלול לשמן הרותח של KFC, והתוצאה היא נעלי קרוקס עם הדפסי עוף, ועליהן עופוני פלסטיק קטנים שאפילו מפיצים ריח כמו של הדבר האמיתי.

המוצר המשונה והחדשני, ששואב בכל הכח מעולמות ההרג׳וקו והקוואיי, מלווה בפרסומת צבעונית ומלבבת בכיכובה של כוכבת הרשת הסיאולית MLMA, דמות ווירדית ואדג׳ית בולטת באינסטגרם. יש לה 1.2 מיליון עוקבים והיא עוסקת בדרך כלל בראפ, איפור ועיצוב אופנה, ועכשיו יצאה למכור להמונים את הנעליים שלא היה להם מושג שהם חושקים בהן. בסרטון עצמו, בו היא מטגנת בעצמה את המנה הייחודית, מופיעות הקרוקס בגרסת פלטפורמה מפלצתית, שבינתיים לא יוצאת למכירה (על אף תרעומת ציבורית רבה ברשתות החברתיות).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kentucky Fried Chicken (@kfc) on

המוצר האמיתי הוא אותה הנעל, כולל עופוני הפלסטיק הריחניים המצורפים, בלי ההגבהה, והמחיר לא בשמיים, בטח יחסית לסטייטמנט: 205 שקלים. תאריך היציאה מעט מעורפל: האביב הקרוב. באתר של שתי החברות עפים על השת״פ, ואפילו חותמים אותו בנשיקה בשער וכתבה מקיפה במגזין המעודכן PAPER. יש לציין ששתי החברות מפלרטטות כבר זמן מה עם עולם האופנה הגבוהה. קרוקס עלו על מסלולי התצוגות וזכו לרגע רציני אצל בלנסיאגה, ו-KFC יוצרים קמפיינים מקסימים עם דוגמנים לא שגרתיים.

"שום דבר לא טוב או רע, הכל זו אמנות", מסבירה MLMA בכתבה, ומדגישה שזו פילוסופיית החיים שלה. "אף פעם לא חשבתי שהדברים שאני עושה הם גרוטסקיים או קריפיים, ואנשים אחרים תמיד אומרים: זה ממש מוזר. בעיני זה סתם מגניב". הגישה הזו הופכת אותה לפרזנטורית המושלמת לשת״פ מסוג זה. "כשהמנהל שלי הציע את הקמפיין הזה, חשבתי שהוא צוחק עלי. וזה בדיוק מה שאהבתי בעניין".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JUICE Malaysia (@juicemy) on

"בעיני זו אופנה גבוהה", היא ממשיכה. "הם עושים משהו שהוא שונה, כיפי ויצירתי. עבורי זו אסתטיקה ללא גבולות או חוקים, שאין בה אסור ומותר. מנסיוני, כשאנחנו נהנים ומנסים לעשות משהו שאף אחד אחר לא עשה לפנינו, אז הדברים נהיים ויראליים". נראה שהיא יודעת על מה היא מדברת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Crocs Shoes (@crocs) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by M҉L҉M҉A҉ 멜로 (@melovemealot) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paper Magazine (@papermagazine) on

השאירו תגובה