הרשת גועשת: השפתון שמתאים לכולן עולה רק 7 שקלים

עם גוון ורדרד-ניודי שימושי, עמידות גבוהה ומחיר שאין לו תחרות – לא פלא שהמוצר הזה כובש לקוחות ברחבי העולם. עכשיו רק נשאר להזמין טיסה לאירופה כדי לבקר באחד מסניפי פריימרק

מאת  | ‏ 11 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Primark (@primark) on

מה יותר טוב מלמצוא את הליפסטיק המושלם? למצוא אותו בזול. בימים אלה ממש הרשת גועשת בגלל אחד הליפסטיקים שנמכרים בפריימרק, ועולה 7 שקלים בלבד.

כבר סיפרנו לא מזמן שהלקוחות מתעלפות על המסקרות הזולות של הרשת, ועכשיו יש התרגשות חדשה סביב שפתון מסדרת Miss Gloria X, עם שם הגוון החמוד מאוד You do you, babe – שזו בכלל מנטרה טובה לחיים. ההתלהבות התחילה באחת מקבוצות הפייסבוק שמוקדשות אך ורק למציאות ברשת הפופולרית, עם לקוחה שטענה כי הוא פשוט מדהים.

מחיר מצחיק (צילום: primark)

מחיר מצחיק (צילום: primark)

הלקוחות הנרגשות טוענות שהמוצר המדובר עמיד במיוחד, אולי התכונה החשובה ביותר עבור שפתון. "הוא נשאר עלי במשך 10 שעות של משמרת בעבודה בלי לזוז. אני מופתעת מכמה שהשפתונים של פריימרק טובים", העידה אחת מהן.

עוד סיבה להתמכרות היא כנראה הגוון הוורוד-ניודי השימושי והיומיומי שלו (קשה להתעלם מהעובדה שהוא מזכיר מאוד את ולווט טדי – אחד הגוונים הכי פופולריים של MAC). חברות נוספות בקבוצה העידו שאכן מדובר בגוון מהמם, וגם ציינו שמוצרי האיפור של פריימרק הם נטולי אכזריות, מה שהופך אותם לאפילו יותר אטרקטיביים עבור צרכניות מודעות. עם מחיר כזה וביקורות מהללות, יש לנו תחושה שבפעם הבאה שנגיע לסניף של פריימרק נעמיס יותר מגוון אחד בעגלה. מה, זה כמעט בחינם.

שווה לנסות (צילום: פייסבוק, extreme couponing and bargains uk)

שווה לנסות (צילום: פייסבוק, extreme couponing and bargains uk)

השאירו תגובה