מלניה טראמפ הפילה אותנו עם שמלת גוצ'י לבנה וסופר יקרה

גברת טראמפ בחרה שוב בטריק הסטיילינג המנצח שלה, כשהפעם במרכז הכותרות שמלת מעיל לבנה ואלגנטית של גוצ'י בשווי של מעל ל-13,000 שקלים. מלניה הוכיחה בפעם המי יודע כמה שלפעמים הרפתקנות וניסיונות חדשים הם לגמרי אוברייטד

מאת  | ‏ 11 פברואר 2020

מלניה מפציצה בלבן (צילום: Mark Wilson לגטי אימ'גס)

מלניה מפציצה בלבן (צילום: Mark Wilson לגטי אימ'גס)

שמלת מעיל היא אחת מקטגוריות ההלבשה החביבות ביותר על מלניה טראמפ ועל כך תעדנה לא מעט מבחירות העבר המרשימות ביותר שלה. המראה המחויט שאורז את כל ההופעה באמצעות פריט אחד עובד עבורה טוב במיוחד.

אמש, במהלך נאום שנשאה בבית לבן בנושא בריונות רשת והשפעותיה ההרסניות, טראמפ בחרה שוב בטריק הסטיילינג המנצח שלה, כשהפעם במרכז הכותרות שמלת מעיל לבנה ואלגנטית של גוצ'י בשווי של מעל ל-13,000 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ètiquette (@lady_etiquette_) on

הלוגו המוכר של בית האופנה האיטלקי עמד במרכז האאוטפיט והתנוסס על חגורת המותן המדויקת. גם בחירות האיפור יישרו קו עם האזורים המוכרים והאהובים על מלניה וכללו איפור עיניים מעט מעושן ושפתיים משוחות בשפתון בגוון ניוד ובמרקם גלוסי. הצבע הבהיר של שמלת המעיל החמיא לעורה השזוף של הגברת הראשונה שנראתה זוהרת במיוחד.

"אני יודעת שחלק מהעניינים השליליים שקשורים לבטיחות ברשת יהיו קשים למניעה", אמרה טראמפ בנאומה, "אבל יש צורך עכשיו, יותר מתמיד, ללמד את ילדנו כיצד להתנהג במרחב הזה בצורה בריאות ולהבטיח עתיד בטוח יותר עבורם".

עפנו גם על המפה (צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

עפנו גם על המפה (צילום: Mark Wilson לגטי אימג'ס)

למרות שהיה קשה להבחין בנעליה בזמן העמידה ליד דוכן הנאומים, טראמפ ציוותה למעיל היפה מקולקציית קדם- סתיו 2019 של גוצ'י נעלי סטילטו בגוון פודרה בהיר. גם כאן, מלניה נשארה צמוד צמוד לאזורי הנוחות המוכרים שלה אבל הדיוק והעידון הוכיחו בפעם המי יודע כמה שלפעמים הרפתקנות וניסיונות חדשים הם לגמרי אוברייטד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MELANIA TRUMP WORLD (@melaniatrumpworld) on

השאירו תגובה