נסיכת העם: קייט בשמלה של זארה ומעיל של עובדת מפעל

וויליאם וקייט הבינו לגמרי שזה המאני טיים שלהם למסע יחצ ברחבי אנגליה. עכשיו שאין את מייגן והארי בארמון, הם צריכים להראות לעם שהם לגמרי עדיין שם. בשמלה של זארה ואאופיט של מפעל הפלדה בווילס, קייט מציגה את הנסיכה הכי מחוברת לאנשים שאפשר היה לדמיין

מאת  | ‏ 5 פברואר 2020

השמלה של זארה. בחירה מושכלת מראש (צילום: Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

השמלה של זארה. בחירה מושכלת מראש (צילום: Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

נסיכי היציבות של בריטניה, ויליאם וקייט, לא מפסיקים לתת עבודה מאז שמייגן והארי חתכו ותופרים את בריטניה לאורכה ולרוחבה עם חיוכים צחורים ורוח ספורטיבית. הפעם יצא הפאוור קאפל לסיור בוויילס, לפגוש את ראשי איגוד העובדים במפעל פלדה גדול, ועשה את כל מה שצריך כדי לקחת חלק ממשי בביקור, מה שכלל סרבל פועלים כחול, כובע ומשקפת שקופה. ממש לא בטוח שמייגן היתה זורמת על הלוק הזה.

למרות שוודאי ידעה שלמרבית האירוע תהיה לבושה בפריט הגנרי, (שאולי בילי אייליש או כוכבת פופ אחרת הייתה דווקא עפה עליו, אילו נשא עליו הדפס של גוצ׳י או ויטון), קייט אירגנה לעצמה לוק אלגנטי, מכבד ומאוד מחמיא לביקור. לוק שאי אפשר שלא לקשר לולנטיינ׳ס דיי המתקרב, שילוב יפה בין מותגים, אחד מהם קרוב מאוד ללב ולארון של כולנו.

שמלה מחמיאה, אין מה להגיד (צילום:  Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

שמלה מחמיאה, אין מה להגיד (צילום: Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

בתחילה הייתה קייט עטופה במעיל שחור קלאסי, מעיל מקסי מתנפנף כמו שמלה שמזכיר כמה מהמעילים היותר יוקרתיים שלה, אלא שזה היה מהלייבל הובס, ונמכר בתחילת העונה ב-1,570 שקלים, ועד לאחרונה ב-1,170 שקלים. גם צעיף הלבבות האדום של קייט נחטף מהמדפים מרגע הופעת התמונות בתקשורת. מדובר בפריט של לייבל בשם בלולה לונדון, ומחירו 430 שקלים. האתר מבטיח שהצעיף יחזור למדפים במרץ.

השמלה של קייט היא השוס הגדול של הלוק – שמלת זארה חדשה, אדומה לוהטת, צמודה, עם שרוולי בלון תפוחים ושיקיים מויסקוזה. המאצ׳י מאץ׳ האדום הלבבי המשיך עם תיק יד של מאלברי מעור קרוקודיל, מחזור לא ראשון של הפריט, אותו ניתן לאחוז כלאץ׳ או לשאת בעזרת שרשרת זהב. מבחינת תכשיטים, בחרה הפעם קייט בעגילי זהב ויהלום בעיצוב חישוקי-עלים האהובים עליה מאוד, של אספריי לונדון, ועל הצוואר, בתליון זהב, גם אותו כבר פגשנו, של דניאלה דרייפר.

עם מעיל מהמפעל (צילום: Toby Melville לגטי אימג'ס)

עם מעיל מהמפעל (צילום: Toby Melville לגטי אימג'ס)

המגפיים של קייט נראו נוחים לה במיוחד, וזכו להרבה תשומת לב תקשורתית על אף שכבר נתקלנו בהם בעבר. מדובר בזוג של סטיוארט ויצמן, מגפיים לא גבוהים, עם עקב רחב, משילוב של זמש וחומר גמיש שנראה כמו בד. לקייט יש מגפיים מסוג זה כבר שנים רבות, נראה שהיא מכורה להם. אם עוד מישהו מעוניין להתמכר, בימים אלה ניתן למצוא את הנעליים רק בנורדסטרום או בלומינגדיילס, ב-2,330 שקלים.

כדאי לשים לב לשיער של קייט. נראה שמישהו בבית המלוכה עף על טוטוריאלז של צמות מורכבות ביוטיוב, ושיערה נקלע בחלקו העליון בעיצוב שתי וערב רומנטי שדורש הרבה ידע מוקדם וסבלנות. הטיול הזוגי המשיך מהמפעל לחנות גלידה, שם חשף ויליאם שהוא בחור של שוקולד, הם פגשו ילדים חמודים, ואז נכנסו למועדון אגרוף והתערבבו עם המתאגרפים הצעירים והבוגרים. הם שמעו סיפורים קשים של ילדים ממשפחות הרוסות שהאגרוף מאפשר להם להתמודד עם מה שקורה בבית ועם הזעם שלהם באופן בריא, משהו שסביר שהצליחו להזדהות איתו. בני הזוג לקחו הביתה מתנה חמודה להפליא לשלושת ילדיהם: כפפות איגרוף קטנטנות בשלוש מידות, לג׳ורג׳, שארלוט ולואי.

יפה לה כחול (צילום:  Toby Melville לגטי אימג'ס)

יפה לה כחול (צילום: Toby Melville לגטי אימג'ס)

אנחנו בקראש על השרשרת (צילום:  Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

אנחנו בקראש על השרשרת (צילום: Rowan Griffiths לגטי אימג'ס)

אין מה להגיד, המעיל מהמם מעל (צילום  Max Mumby לגטי אימג'ס)

אין מה להגיד, המעיל מהמם מעל (צילום Max Mumby לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה