אם אין לחם תאכלו את הלב: קיילי וסטורמי בהפקת אופנה שומטת לסתות

צמד האם והבת הכי פוטוגני שיש הצטלם למגזין הארפר'ס באזאר. האווירה: צרפת של המאה ה-18, עם שמלות מלאות נפח, פאות גדולות, נוצות וגם בגד ים אחד. אם עדיין לא התאהבתם, זה הזמן

מאת  | ‏ 4 פברואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Joanna Hillman (@joannahillman) on

רגע אחרי ש"ווג" חשפו את אשת השער החדשה שלהם – בילי אייליש, מגזין הארפר'ס באזאר נותן להם פייט די ראוי עם עוד שוברת שיאים צעירה – קיילי ג'נר המיליארדרית, בהפקה מפוארת ומלאת שמלות קוטור גרנדיוזיות. על השער נראה רק פרצופה של הכוכבת, כשהיא מציצה מבעד לנוצות של ולנטינו, אבל בתוך דפי המגזין מסתתרות כמה מהתמונות המרהיבות שלה שראינו, כולל אחת עם האדם האהוב עליה בעולם – סטורמי.

ההפקה צולמה בחלקה במשרד של אימפריית הביוטי של קיילי, שמאכלסת שני מותגים – "קיילי קוסמטיקס" ו"קיילי סקין", כשתלבושות הקוטור והסטיילינג בהשראת הפאר של המאה ה-18 מספקים ניגוד מעניין על רקע הציוד המשרדי. חוץ מוולנטינו, קיילי לובשת בהפקה יצירות פאר של ג'יאמבטיסטה ואלי, תום בראון, אוסקר דה לה רנטה, קרולינה הררה, דולצ'ה וגבאנה, וגם בגד ים של טום פורד. באחת התמונות היא מחזיקה בחיקה את סטורמי המתוקה, ובתמונה אחרת יושב על קיילי אחד מארבעת הכלבים שלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harpers BAZAAR (@harpersbazaarus) on

בראיון קיילי לא חושפת יותר מדי גילויים מרעישים – בכל זאת, החיים שלה מתועדים היטב בתוכנית הריאליטי המשפחתית מאז שהייתה בת 10, והיא אוהבת לחלוק אותם גם ברשתות החברתיות, כך שנדמה שאנחנו כבר יודעים עליה כמעט הכל.

היא כן מדברת על עסקת הענק של המותג שלה עם התאגיד Coty, שהשקיע בו לאחרונה 600 מיליון דולר – צעד לא שגרתי עבור המשפחה, שאוהבת לשמור את העסקים קרובים לבית. "אני חושבת שפשוט הגיע הזמן", מסבירה קיילי את המהלך העסקי. "יש לנו צוות נהדר, אני ואמא שלי מובילות אותו וזה עדיין יהיה ככה, זה לא ישתנה. אבל אני מקווה שנוכל להתרחב ושזה יאפשר לנו לפרוץ החוצה ליותר מקומות בעולם ולגייס עוד אנשים מדהימים לצוות".

עם הכלבלב במשרד (צילום: Morelli Brothers ל-Harper'sBazaar)

עם הכלבלב במשרד (צילום: Morelli Brothers ל-Harper'sBazaar)

לגבי הפרסום בגיל צעיר, אמרה קיילי: "אני חושבת שזו ברכה, כי אני לא יודעת איך זה לא להיות מפורסמת או לא להיות באור הזרקורים", אבל כשנשאלה בנוגע לחשיפה של סטורמי הקטנה לציבור הרחב, הגיבה קצת יותר בזהירות.

"אני חושבת על זה הרבה כי העולם כל כך משוגע עכשיו. אני חושבת על זה שאצטרך לחשוף אותה לכל השליליות שיש ברשת. למרות שהיא עדיין קטנה, אני מנסה לעשות כמיטב יכולתי להזכיר לה כל הזמן כמה אנחנו מבורכות וכמה שזה לא נורמלי, האופן בו אנחנו חיות. אנשים רוצים לצלם אותה כל הזמן, ואני חושבת שהיא הייתה מרגישה מוזר אם הייתי כל הזמן מכסה את הפנים שלה ומבקשת מהם לא להסתכל עליה". חייבות להודות שאם היינו נתקלות בהן ברחוב בעצמנו, גם אנחנו היינו מתקשות לשמור על פאסון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Joanna Hillman (@joannahillman) on

נסיכה אמיתית (צילום: Morelli Brothers ל-Harper'sBazaar)

נסיכה אמיתית (צילום: Morelli Brothers ל-Harper'sBazaar)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner (@kyliemilf) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harpers BAZAAR (@harpersbazaarus) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Christies With My Missy (@christieswithmymissy) on

השאירו תגובה