מה יהיה איתך? ג'יי לו מפילה לסתות בביקיני מנומר

כשתמונות הקמפיין החדש שלה ל"גס" התפרסמו לפני כשבוע, מיהרנו להכריז כאן כי הכוכבת "לוהטת מאי פעם". עכשיו מגיעות תמונות טריות אף יותר, וגורמות להכרזה ההיא להיראות ממש לא רלוונטית - כי יותר רותחת מזה באמת שלא ראינו אותה

מאת  | ‏ 26 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

ג׳יי לו נמצאת בשיאה, זו כבר מזמן עובדה בשטח. נראה שכל חברה תחת השמש מעוניינת שתהיה לה לפרזנטורית, אבל גיל חמישים הוא זה שזוכה בפרס הגדול ומעולם לא נראה מצודד יותר. לופז של גיל חמישים היא כח טבע, שרירית ונשית, זמרת ושחקנית, מאוהבת ועצמאית, ומייצגת בבת אחת את התכונות שהביאה עמה מהפכת #מיטו לצד נשיות קלאסית.

בתמונות האחרונות מקמפיין "גס" בהשתתפותה הודגש הצד הקלאסי של ג'יי לו באווירת וינטג׳ חלומית, ברוח נשית בסגנון סופיה לורן (שהופכת לאחרונה, גם בעזרתה של קים קרדשיאן, לאייקון אופנה לא פחות משמעותי מאודרי הפבורן) אבל עם ריבועים בבטן שהם לגמרי כאן ועכשיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marciano (@marciano) on

אולם בתמונות הטריות ששוחררו מהקמפיין לליין שינחת בחנויות בחמישי הקרוב, מפזרת ג׳יי לו גלאם של עושר על החוף בסגנון הריביירה הצרפתית, עם ביקיני מנומר וחובק קימורים, שמלות עם מחשוף נדיב וגם חגורות פנינים עבות וג׳ינסים גבוהים שמזכירים את ימיה הראשונים של מדונה. יש גם תמונה בחליפה לבנה שתחתיה מציצה גופיית תחרה, ואת כל הלוקים מלווים אקססוריז צ׳אנקיים ומלאי נוכחות: משקפיים, עגילים ושעונים שאומרים: הביטו כולם, אני שווה הרבה כסף.

התמונות סוחפות עילפון קולקטיבי, והעובדה שהסטיילינג הלך רחוק כל כך, ושברור שג׳יי לו משחקת פה תפקיד, דווקא מוסיפה ולא גורעת. ההתפעלות היא גם מהשיער הקצר והנפוח, רחוק משיערה היומיומי שלרוב נותר צמוד לקרקפת ומאוד בשליטה. "כל כך כיף להכנס לדמות ולגרום לזה לקרות", סיכמה הכוכבת את חוויית שיתוף הפעולה הזה עם גס. "הבגדים והתפאורה עבדו יחד, והקמפיין קם לחיים".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@bronx.jlover) on

דוגמניות עבר של גס, שכונו ׳גס גירלז׳, היו אנה ניקול סמית, דרו ברימור, קלאודיה שיפר, פריס הילטון וגם ג׳יג׳י חדיד. זו הפעם השניה שלופז קוטפת את הג׳וב הנכסף, והיא מן הסתם גם נערת גס המבוגרת ביותר אי פעם כשנעוריה הכרונולוגיים כבר רחוקים – אבל די ברור שמעיין הנעורים ממנו היא שותה בוקר וערב תמיד נמצא בקרבת מקום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jloveer) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Media & News (@jlo.shoots) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Media & News (@jlo.shoots) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JLo Follows (@stejlover) on

השאירו תגובה