ההייפ מוצדק? הקולקציה של ביונסה ואדידס הושקה, ונחטפה תוך דקות

אחרי לא מעט טיזינג, יצא אתמול לאוויר העולם שיתוף הפעולה בין הכוכבת והרשת הפופולרית, ובמהרה התחסל מהאתרים השונים בארה"ב. האם מדובר בהתנפלות מוצדקת או פשוט בבילד-אפ שעבד, וחשוב מכך – איך אפשר בכל זאת לשים יד על הפריטים?

מאת  | ‏ 19 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

כבר מספר שבועות שההייפ סביב שיתוף הפעולה בין אדידס לאייבי פארק של ביונסה הולך וגובר – ואתמול קיבלנו הוכחה רשמית לכך שהוא היה לגמרי מוצדק (או לכל הפחות עבד היטב). הקולקציה יצאה לאוויר העולם והוצעה לרכישה, ותוך דקות כבר הפכה לסולד אאוט.

קצת לפני שזה קרה, זכינו להיחשף לבשורת בגדי הסטריט-ספורט על פי ביונסה בזכות כמה סרטוני אנבוקסינג גדולים מהחיים. זה קרה כשקווין בי החליטה לפנק כמה חברות מפורסמות ולהעניק להן מתנת כריסמס באיחור אופנתי. יארה שהידי, זנדאיה, ריס ווית'רספון, מיסי אליוט, קארדי בי, אשלי גרהאם והיילי ביבר קמו בבוקר וגילו על מפתן אחוזותיהן חבילה ענקית על גלגלים, ובה כל הפריטים מתוך שיתוף הפעולה הנחשק.

טיזינג (צילום: יח"צ)

טיזינג (צילום: יח"צ)

"זה היה קצת סוריאליסטי כי השליחים לא חשבו שהחבילה תעבור בדלת", מספרת שהידי הנרגשת, שמיד לבשה לוק מתוך הקולקציה ויצאה להסתובב ברחובות. "שאלתי: מה לעזאזל זה יכול להיות? אבל מה שמטורף זה לא החבילה, אלא העובדה שאפשר להתרשם מכל הפריטים של הקולקציה. עבור מי שחיה בסווטשירטים, זה פנטסטי".

ההאשטג של השת"פ המצופה הפך לשלישי הנפוץ ביותר בטוויטר בארה"ב ביום יציאת הקולקציה, ותוך דקות ספורות לא נותר ממנה אפילו גרב בודד. שלושת הפסים של אדידס בשילוב עם הפלטה הייחודית שמצאה ביונסה: כתום, לבן ובורדו, יחד עם הבילד-אפ הנכון, הובילו להיסטריה והעבירו את המעריצים על דעתם באופן סופי. הרוכשים מצאו עצמם מחכים בתור וירטואלי באתר של אדידס, והודעה הכריזה: "אתם נמצאים בתור לקולקציה החדשה של אדידס ואייבי פארק. אנא המתינו להזדמנות לרכוש. ודאו שאתם יודעים באילו פריטים אתם מעוניינים, אנו מצפים למכור הכל במהירות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on


מי שעוד זכתה לוויראליות בזכות ההשקה היא רשת סיינסברי'ז הבריטית, שהצביעה על הדמיון המדהים בין המדים של עובדיה לבין עיצוב הקולקציה החדשה – למרות שבי מספרת כי ההשראה הגיעה דווקא מטייסים אפרו אמריקאים שלחמו לראשונה במלחמת העולם השנייה, ופרצו דרך לשחורים בארה"ב. הקולקציה, שכל פריטיה הם יוניסקס, נותנת טוויסט עדכני לחליפות הטיסה ובגדי האימונים של לפני 80 שנה, וכוללת חליפות ריצה, טייטסים, שמלה, מעילים, טופים שונים, בגדי גוף, גרביים וגם, כמובן, סניקרס.

בארץ עוד ניתן לנסות למהר ולשים יד על פריטים משיתוף הפעולה בחנויות אדידס בדיזנגוף סנטר וב-TLV FASHION MALL, כמו גם באתר של Factory54. המחירים מגוונים, בהתאם לפריטים, ונעים בין מאה שקלים (גרביים) לאלף (סניקרס), עם המון מדרגות ופריטים שווים באמצע. כדאי לרוץ.

סליחה, את עובדת בסיינסברי'ז? (צילום: יח"צ)

סליחה, את עובדת בסיינסברי'ז? (צילום: יח"צ)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by A S H L E Y G R A H A M (@ashleygraham) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IVY PARK (@weareivypark) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals) on

  • איזה גוף יפה יש לביונסה אין דברים כאלה

    מאת: מיכל |‏ 7 בפברואר 2020 | 17:44
  • די זה מכוער לאללה. זה שיש תמונה ל ביונסה עם ציצי החוץ לא עושה את הבגד יפה! הנעלים אגב מושלמות

    מאת: אכזבה |‏ 23 בינואר 2020 | 12:45
  • Wow❤

    מאת: דנית |‏ 20 בינואר 2020 | 05:44
  • ככה זה אנשים מושפעי תקשורת ייקנו כל מה שיימכרו להם, רק שימו איזה סלב/ית שייצג את המוצר ומהר מאוד חבורת הכבשים תבוא לקנות. על זה הטייקונים סומכים והכבשים לא מאכזבות.

    מאת: יניב |‏ 19 בינואר 2020 | 20:29
  • מה קרה לביונסה

    מאת: צחי |‏ 19 בינואר 2020 | 14:22

השאירו תגובה