מתכוננת לחתונה: ג'יי לו נראית מדהים בשמלת כלה

רגע אחרי שהורידה את שמלת הפפיון בגלובוס הזהב, עברה ג'ניפר לופז ללוק אחר לחלוטין לאפטר פארטי. רגע לפני שהיא מתחתנת בפעם הרביעית בחייה, החליטה ג'יי לו לעשות פרומו לחתונה ובחרה למסיבה לא פחות מאשר שמלת כלה לבנה של זוהיר מורד. אז מה תלבש לחתונה עצמה?

מאת  | ‏ 7 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

איירוד התאהב בג׳ניפר לופז בזכות כל מי ומה שהיא, וכשכרע ברך והציע נישואים, סביר שהוא ידע למה הוא נכנס. למרות שלג׳יי לו יש ניסיון ככלה, היא נישאה והתגרשה כבר שלוש פעמים, (ואף שיחקה בעבר מארגנת חתונות,) דיוות לעולם לא מורידות את רמת הדרמה, והנה, כהוכחה, לופז מתאמנת בצעידה בשמלת כלולות לבנה וסקסית לאירועים שאין להם שום קשר למוסד הנישואים.

הרושם שהותירה ג׳יילו על השטיח האדום של פרסי גלובוס הזהב היה חד משמעי. השמלה המפוארת והנפוחה בעלת סרט הזהב הענקי נכנסה לכל הסיקורים העולמיים, וזכתה לצילום מכל זווית אפשרית, אבל כשהגיע הזמן לאפטר-פארטי, הגיע הזמן למשהו קצת אחר. לופז הורידה את הצמות מהראש והלכה על לוק אחר, כמו של זמרת מלהקה בשנות השישים, עם שמלת כלה ארוכת שרוולים של זוהיר מורד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Linda Maria Loureiro (@hair_informer_) on

השמלה של מורד, מליין הריזורט האחרון שלו, בעצם מסתירה מכנסונים קצרים ולבנים מתחת לטול השקוף, היא מלאת תחרות שקיפויות ופרטים קטנים, וכללה גם סרט לבן, ממש כמו השמלה של ולנטינו, רק עדין בהרבה, וכאמור, בניחוח סיקסטיז מתוק. הכי חשוב: השמלה אפשרה לג׳יי לו להתנועע כאוות נפשה, ובאינסטגרם שלה העלתה סרטון ארוך מהאופן שבו התעקשה לקרוע את רחבת הריקודים לצד חבריה לסרט, שנראים הרבה פחות בעניין של קרחנה ממנה.

לופז, שלא זכתה בפרס שחקנית המשנה שקיוותה לו באירוע, ביקשה להראות שהיא לא נותנת לרוחה ליפול, ורודריגז, שעומד לצדה כל הזמן כמו שומר ראש נאמן, הקדיש לה פוסט אינסטגרם מתוק ועדין, שוודאי סייע לה להתמקד במה שחשוב: האהבה, ולהתנחם בחתונה המתקרבת. ״ג׳ן, לא צריך פרס או מדליה כדי לזהות שאת אלופה אמיתית״, כתב. ״עבור מיליוני נשים צעירות שצפו בך וקיבלו ממך השראה וכח לעשות דברים מדהימים בחייהן, את אלופה. עבור מוזיקאים, רקדנים ושחקנים אינספור, שמתחקים אחר תשוקתך, הדרייב שלך ומוסר העבודה ומוצאים כך הצלחה משלהם, את אלופה. עבור ילדייך, משפחתך, המאמנים שלך, הצוות שלך, את אלופה. עבור כל מי שזוכה בכך שתעשירי את חייו יום יום, את אלופה. אל תשכחי את זה לעולם.״ ״אתה הכל בשבילי״, ענתה לו ג׳יילו, וכך ברגע האינטרנט טבע ברומנטיקה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

השאירו תגובה