האאוטפיט המושלם לחורף סוער: קיילי ג'נר בלוק הכי נעים ונח שעושה חשק

קיילי ג'נר החליטה לא לצאת מהבית והתלבשה בהתאם ליום סגרירי ואפור. בחצאית וסוודר לבנים תואמים שמתכתבים בתיאום מושלם לרהיטים הלבנים שלה בבית. ואיך אפשר בלי פאוץ' עדין של שאנל בשווי אלפי שקלים. רק מה בדיוק היא מצליחה להכניס אליו? ככל הנראה כלום

מאת  | ‏ 5 ינואר 2020

קיילי ג'נר, האאוטפיט התואם שמתאים לספה (צילום: אינסטגרם Kylie Jenner)

קיילי ג'נר, האאוטפיט התואם שמתאים לספה (צילום: אינסטגרם Kylie Jenner)

קר. גשום. אין שום חשק לצאת מהבית, ואפילו נשים היפר-פעילות שעסוקות בתפעול מעצמת קוסמטיקה מרגישות את הצורך להתכרבל. קיילי ג׳נר מצאה את האאוטפיט המושלם ליום סגרירי ואפור: חצאית וסוודר לבנים, תואמים, כשהחצאית מתוחה במקומות הנכונים, והסוודר צמרירי ומלטף, ובעיקר: הלוק מתכתב היטב עם הריהוט בבית, כי באמת שאין כל סיבה לצאת החוצה.

שני חלקי הבגד מופרדים בעזרת אקססורי אחד מנצח: חגורת פאוץ׳ מעור של שאנל בשווי 7000 שקלים. החגורה עצמה דקיקה, וממנה משתלשלים שני תיקים קטנים, האחד קלאסי יותר, והשני מין ארנק מנצנץ ותפוח. ״הכסאות שלי תואמים את הסוודר,״ כתבה קיילי על לוק המאצ׳י מאץ׳ הקוזי שיצרה, וציוותה למגפיים צבאיים שחורים בסגנון ניינטיז.

פאוץ' קטן בשווי אלפי שקלים שלא נכנס בו שום דבר (צילום: אינסטגרם Kylie Jenner)

פאוץ' קטן בשווי אלפי שקלים שלא נכנס בו שום דבר (צילום: אינסטגרם Kylie Jenner)

קיילי דחפה את הסוודר לתוך החצאית, והציבה בדיוק בחלק הזה את הפאוץ׳ המפואר, כך שהמראה היה ממש של שמלה מתוחכמת ולא מתאמצת, בעלת שתי טקסטורות. התגובות היו נרגשות, רבות כתבו שהן מאמצות את הלוק מיד. רק חלק מהמגיבים שיתפו בקושי שלהם להבין, מבחינה אנטומית, היכן ממוקמים איבריה הפנימיים של קיילי שטוחת הבטן.

קיילי היא לא הראשונה שעושה מאצ׳י מאץ׳ עם חפצים: במשפחת קרדשיאן אוהבים את המשחק הזה, ובאחת הדוגמאות היפות, קים קרדשיאן הלכה על זה עד הסוף כשהתאימה ללמבורגיני הניאונית החדשה שלה שיער ניאון זוהר. קיילי לקחה את העסק פחות רחוק, אבל כאמור, האם המסורה עסוקה מאוד, ומתכננת את חגיגות בואה לעולם של בתה לפני שנתיים, שיחול בעוד פחות מחודש. מינדי וייס, מפיקת אירועים ידועה נשכרה לכבוד האירוע, ואפילו שמו כבר נחשף לציבור: ״סטורמיוורלד״, כמו בשנה שעברה. אפשר לצפות שיהיו שם לא מעט טרולים, האובססיה של הפעוטה בימים אלה. אנחנו מחכות להזמנה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

תמונה

השאירו תגובה

 

  • בעע סט משמים ומכוער נעליים גסות.ולא קשורות ופאוץ מוזר שרק מדגיש את הפרופורציות העקומות… כסף לא אומר סטייל

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 6 בינואר 2020 | 18:43