אפקט ארצ׳י: המעיל הזול שלבש הנסיך המתוק שבר את הרשת

הארי ומייגן פרסמו תמונה של ארצ'י מהחופשה המשפחתית בקנדה. התינוק לבוש היטב עם נעלי אגס חמימות, ומעיל של המותג "בודן" שכבר לבש בעבר במחיר שפוי של פחות ממאה שקלים. לא עברה שעה מהרגע שהתמונה פורסמה והמעיל נחטף בחנויות ובאון ליין. האמת, בצדק

מאת  | ‏ 1 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@hrhofsussex) on

אין דרך יפה להגיד את זה – מייגן מרקל והארי שלה קצת קמצנים בזמן האחרון. השניים לקחו חופשה ארוכה מכל פעילות מלכותית ומסתתרים להם, כך מלחששים, באיזו אחוזה קנדית מפוארת של ידיד משפחת המלוכה. כשהשניים משחררים סימן חיים ליקום הוירטואלי, ההמון נאחז בה בשתי ידיים. כשהעלו בני הזוג תמונה חדשה של ארצ׳י, בכובע מתוק ומעיל קולי, אף אחד לא בזבז רגע. הפריט זוהה ותוך שעה הפך לסולד אאוט.

בני הזוג העלו סרטון סיכום של 2019 המטורללת שלהם, שכללה הריון, לידה, מיזמים שונים, אירועים מלכותיים רשמיים, אירועים רשמיים פחות, אבל מרגשים כנראה יותר, כמו פגישה עם ביונסה ועם אד שירן, נסיעות למקומות אקזוטיים בעולם, כששיר של קולדפליי מתנגן ברקע (עם תודה רשמית לכריס מרטין על שאישר אישית את השימוש). רק תמונה אחת חדשה יש במונטאז׳ המושקע, האחרונה, בה נושא הארי את הגור המתוק שלו בזרועותיו, ליד הים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Archie-Harrison- (@archieharrison1) on

התינוק לבוש היטב, בהתאם למזג האוויר הקנדי, לראשו כובע אפור סרוג עם שני פונפונים, לרגליו כמו נעלי אגס, רק נטולות סוליה, מחממות ומתאימות עבור אלה שעוד זוחלים, והוא מצונף במעיל של הלייבל ׳בודן׳, הלייבל שלבש את הסוודר שלו בתמונת חג המולד הרשמית ששיגרה המשפחה. עוד חובבת של בודן היא קייט מידלטון, שגם היא לבשה שמלה מהלייבל, אבל קייצית, בתמונת חג המולד הרשמית של המשפחה שלה.

המעיל החום של ארצ׳י מתכתב עם הנעליים, ויש לו בטנה רכה של פסים כחולים על רקע לבן. מה שלא רואים בתמונה זה שלמעיל יש כובע ועליו מצוייר פרצוף חמוד מאוד של כלב, כולל אוזניים בולטות. הפריט היה לא יקר כלל, 164 שקלים לפני הנחת החג, שהורידה את מחירו ל-84 שקלים בלבד, ועם עליית התמונה לרשת הוא אזל, וזה ממש לא מפתיע. עושה רושם שבדיוק כפי שעקפה מייגן את קייט בהשפעתה על האופנה (כך סיכמו המומחים לקראת סוף השנה), הדור הבא לא פראייר. עתידות: בקרוב נראה הרבה ילדים עם שני פומפונים על הראש בגינות ציבוריות ברחבי העולם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Meghan Markle (@hrhofsussex) on

השאירו תגובה