בלי איפור ובלי פן: ניקול קידמן חוזרת לתלתלים הטבעיים וזה מטריף

ניקול קידמן ובעלה קית' אורבן מבלים בחופשת חג מולד באוסטרליה ומעלים סלפי זוגי דביק במיוחד. פרט חשוב מההיסטוריה האישית של ניקול נכח בסלפי הזוגי: התלתלים שלה שלא נצפו המון שנים מאז הזוגיות שלה עם טום קרוז

מאת  | ‏ 30 דצמבר 2019

ניקול, קית' והתלתלים (צילום: אינסטגרם Keith Urban)

ניקול, קית' והתלתלים (צילום: אינסטגרם Keith Urban)

אלה ימים של חופשות משפחתיות, של פיג׳מות ססגוניות ושל רביצה נינוחה ומתכרבלת מול האח או ליד נופים סחופי רוחות, ונראה שכל הסלבס חשים נוסטלגיים ומחבקים חזק את האהובים עליהם. ניקול קידמן אינה שונה, ובעלה קית׳ אורבן חשף את העניין בתמונות זוגיות מתוקות, מסופה של חופשת חג באוסטרליה, מולדתה. עוד פרט חשוב מההיסטוריה האישית של ניקול נכח בסלפי הזוגי: התלתלים שלה.

המיליניאלז אולי אינם מודעים לכך, אבל פעם, מזמן, ניקול קידמן עלתה לתודעה כיפהפיה פורצלנית, עם שפתיים דקיקות ורעמה ג׳ינג׳ית פרועה ומלאת אישיות על פדחתה. מאז הוחלק השיער ועובו השפתיים, עד שכמעט שכחנו את זו שהייתה אהובתו של טום קרוז (שגם עליו עברו אי אלו שינויים), על גבי ומחוץ למסך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PopCulture (@popculture) on

קית וניקול בילו את חג המולד בביתם הסופר מפואר, פנטהאוס עם מרפסת הצופה לנופיה המוכרים של סידני, אותו רכשו לפני מספר שנים בכ-55 מיליון שקלים, וחזרו לנאשוויל, שם יש להם אחוזה מפוארת לא פחות, ורחבת ידיים בהרבה. תמונת הנשיקה חשפה את הרומנטיקה, וגם את השיער המתולתל טבעית, שנראה שנמצא כרגע במנוחה מהחלקות כימיות, אולי על מנת לחזור בשיא הדרו, טבעי וחזק.

ניקול היא אם לארבעה, ובעוד שני ילדיה הגדולים, המאומצים, מטום קרוז, מפנים אליה כתף קרה במרבית הזמן, כך לפחות טוענת התקשורת, שתי הילדות הקטנות שלה מקית׳ אורבן, בנות 9 ו-11, דווקא מאוד בעניין שלה. לכבוד יום הולדתה של בת הזקונים של השניים, פיית׳, העלתה קידמן תמונה מרהיבה של השתיים, שנראית כמעט תקופתית, ובה ברור לגמרי שהתלתלים עברו בהצלחה לדור הבא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicole Kidman (@nicolekidman) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by cutest littles (@cutestlittles) on  

 

השאירו תגובה