הלם: שמלת החג המדוברת של קייט מידלטון במחיר מצחיק

הכריסמס כבר פה וכמו בכל שנה, בית המלוכה מוציא כרטיס ברכה מלכותי. הפעם קייט, וויליאם והילדים הלכו על קז'ואל בגווני כחול, כשהדוכסית בשמלה סופר מוצלחת ומחמיאה של הלייבל בודן. בדיקה מהירה גילתה שהיא בדיוק בסייל והמחיר שלה שווה במיוחד. זה הזמן להתלבש כמו נסיכה

מאת  | ‏ 19 דצמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Diana Kate Meghan (@loveprincessdiana) on

כרטיס ברכה לחג המולד הוא עניין רציני בבריטניה וגם בארה״ב, ומשפחות מלכותיות (בין אם אלה קרדשיאן או וינדזור) משקיעות מחשבה ומאמצים רבים בהפקתו. לרוב יופיעו בתמונה של המשפחה המאושרת איזכורים לעונה שבה קר בחוץ וחם בלב: שלג, סוודרים, אורות מנצנצים בלילה. להפתעת הציבור, כרטיס הברכה של הדוכסים ויליאם וקייט ושלושת הילדים המקסימים שלהם לא כולל דבר מכל זה.

בכרטיס החדש שנחשף אמש נראית המשפחה הצעירה קייצית להפליא, קז׳ואלית מאוד, ממש כאילו צולמה באמצע טיול תרמילים בהודו. הנסיכים הצעירים שארלוט, ג׳ורג׳ ולואי הקטן רכובים על אופנוע וינטג׳י בצבע חאקי מסוג "ריקמן", עם סירה. הילדים יחפים, לואי הקטן לובש סרבל, ומאחור נראית חומה ישנה ולא מטופחת, עליה מטפסים צמחי פרא. יש הרבה קסם בדימוי כל כך אמיתי של אנשים בעלי דם כל כך כחול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lady Mountbatten Windsor (@ladymwindsor) on

המשפחה לבושה סופר קז׳ואלי בתמונה, שוודאי צולמה בקיץ – טי שירטים, סרבל, חצאית, פריטים פשוטים, נוחים ועדיין אלגנטיים במידה. גם ויליאם הלך על חולצה כחולה חצי-רצינית, ונתן לקייט את האפשרות לזרוח בשמלה מקסימה במיוחד ולא יקרה של הלייבל בודן, שעלתה במקור 550 שקלים, אילו עכשיו היא בסייל במחיר של 280 שקלים בלבד. מדובר בשמלת הולי הובי, בוהו שיק מסודר, בפרינט עדין של פרחים לבנים קטנים על נקודות כחולות צפופות, עם כיווצים במקומות הנכונים והמחמיאים ביותר, וקשירה במותן.

ויליאם הוא חובב אופנועי הוינטג׳ של המשפחה, והטענה היא שהרעיון להצטלם כך היה שלו. האופנועים מלווים את בני הזוג במהלך הרומן שלהם, כשבתחילתו הצהירה קייט בסרט דוקומנטרי שנעשה על המשפחה כי היא פוחדת מהאופנועים הללו פחד מוות ולא מסכימה לרכב עמו. בהמשך, ביום חתונתו, רכב ויליאם לבדו ברחבי לונדון כדי לנקות את הראש, ולאחרונה נסע לראות מירוצי אופנועים באי מאן. העובדה שקייט הסכימה לשלב את האופנוע בתמונת החג הרשמית מראה שהפנימה וקיבלה את הנושא.

כששמים את הכרטיס הזה לצד הכרטיס של השנה הקודמת, שהיה סתוי וצמרירי, בצבעי שלכת, עם מגפיים, סוודרים ושלל צווארונים לבנים שמבצבצים מתוכם, אפשר להבין עד כמה הבחירה בתמונה הזו, ובה נסיכים יחפים בקיץ, קיצונית. הדבר היחיד כמעט שמשותף לשתי התמונות: משפחה אחת מקסימה, נינוחה, שעושה רושם שנהנית באמת לבלות יחד בכל עונות השנה וגם, כמובן, בחג המולד.

השמלה ההורסת. עכשיו בסייל (צילום מסך)

השמלה ההורסת. עכשיו בסייל (צילום מסך)

 

השאירו תגובה

 

  • לא מבינה מה ההלם. יש מלא שמלות מהממות בנוסח קייט בעיקר בקרב הדתיות. אני הולכת לקניון מלחה ומוצאת מלא. באופן אישי אני לא קונה כי אין לי גוף כמוה. מי שרזה ומחוטבת תראה פצצה בשמלות קלאסיות כמו של קייט. אין שום סיבה להוציא מלא כסף כדי להיראות טוב ומי שבורכה בפנים ושיער יפה תשתדרג את עצמה עוד יותר אפילו.

    מאת: אחת |‏ 23 בדצמבר 2019 | 17:20