מה נסגר איתך? קים בלבלה אותנו עם שני לוקים מחרידים

בהחלט אפשר להתווכח על הסטייל של קים קרדשיאן, אבל אין ויכוח על כך שיש לה כזה - לפחות בשנים האחרונות. ואז מגיע רצף קשוח ותמוה כמו זה של היומיים האחרונים, הכולל שני לוקים צמודים וקצרצרים, תנין מסכן אחד והופעת אורח של הפופיק הקרדשיאני, עד שאנחנו נאלצות לפקפק שוב באינסטינקטים האופנתיים של נסיכת הריאליטי. מזל שקיילי הצילה קצת את המצב

מאת  | ‏ 18 דצמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @thecrediblesource on

אין ספק בכלל שהסטייל של קים קרדשיאן רק הלך והשתפר במהלך השנים, בעיקר מאז שקניה ווסט נכנס לחייה ושיכנע אותה שטרנינג אפור זה הרבה יותר שיק מכל שמלת מיני שהיא לבשה בעשור הקודם. היא גם נכנסה חזק לעולם הווינטג׳, ועשתה כבוד למראות מהארכיונים של מעצבי העל, בעיקר משנות התשעים של המאה הקודמת. אבל למרות שהפכה לאייקון אופנה, גם לקים ישנם עדיין רגעים, איך לומר, מפוקפקים. והשבוע זה קרה יותר מפעם אחת.

נתחיל מהגרוע ביותר – בערב יום שני, קים נתפסה בעדשות הפפראצי בדרכה לבר קריוקי (מתות לדעת מה היא בחרה לשיר) כשהיא לובשת חולצה כל כך משונה, שאין לנו מושג בכלל איך להתחיל לתאר אותה. קים ידועה בחיבה שלה לפרינטים חייתיים ופריטי עור, אבל הפעם היא קצת נסחפה, עם מחוך שנראה כאילו היא בדיוק יצאה מסט צילומי סרט בו היא מגלמת גרסה נשית של טרזן הנאלצת להיאבק עם תנין במו ידיה. התנין הפסיד, וקים זכתה בחולצה שפוסלה באזור החזה עם שני שקעים עבור שדיים קטנים בהרבה מאלה של נסיכת הריאליטי. בקיצור – ביזאר מוחלט. לפחות שאר הפריטים היו סבירים ומעלה – חצאית עור, סנדלי רצועות די מוצלחים ושרשרת צלב. ובכל זאת – נשמח לדין וחשבון על החולצה המשונה הזאת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KIM KARDASHIAN WEST (@kimberlysbooty) on

אתמול בערב (ג') קים נכחה במסיבת חג המולד המשותפת של מותג הביוטי שלה ומותג הביוטי המצליח יותר של אחותה הקטנה קיילי ג׳נר, וגם לשם היא בחרה בתלבושת צמודה וקצרה, עם שמלת לטקס שנראתה כאילו היא פשוט לא במידה הנכונה – החצאית שלה נמשכה למעלה והיא הייתה כל כך צמודה שניתן היה לראות דרכה את הפופיק של קים. כנראה שעם השמלה הצמודה והגרביונים הנוצצים, לא היה מקום אפילו לדחוס באמצע איזה מחטב מבית Skims. גם כאן הנעליים היו החלק המוצלח ביותר – מגפיים בוהקים עד הברך בגוון סגול מטאלי. אולי כדאי לה ללמוד שיעור או שניים מאחותה קיילי, שהגיעה לאותו האירוע עם מעיל עור אוברסייז בגוון חום שוקולדי מהמם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jr (@complexjr_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kardashians/jenners (@itsnorthwestt_) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KimYe Forever (@kimyee.forever) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie Jenner News (@kyliesnapchat) on

השאירו תגובה