באוברול מאסוס וטבעת יהלום משוגעת: קיילי ג'נר שרפה את האינסטגרם

אחרי פרידה מתוקשרת ביותר מבן זוגה, טראוויס סקוט, קיילי ג'נר מעלה תמונה שלה עם טבעת יהלום מטורפת בגודלה. אחרי שניסינו להירגע מגודל היהלום, הבנו שהאוברול שחור לבן שהיא לובשת הוא לא אחר משיתוף הפעולה בין אסוס לכריסטיאן קוואן והוא לגמרי במחיר שפוי. וזה עוד לפני קוד ההנחה לישראל

מאת  | ‏ 15 דצמבר 2019

קיילי באוברול מירוצים מאסוס וטבעת יהלום חדשה (צילום :אינסטגרם kyliejenner)

קיילי באוברול מירוצים מאסוס וטבעת יהלום חדשה (צילום :אינסטגרם kyliejenner)

קשה לפתוח את השבוע בלי איזה עדכון קרדשיאני, ומי שהייתה פעילה במיוחד באינסטגרם בסוף השבוע האחרון היא קיילי ג׳נר, שהגיעה להופעת צדקה אינטימית של החברים הטובים ג׳סטין ביבר וג׳יידן סמית, בילתה עם קורי גמבל (בן הזוג של קריס ג׳נר), יצאה להשתכר עם חברות, השוויצה בטבעת יהלום ענקית במיוחד וגם הספיקה להעלות פוסט מסתורי עם המילים ״אני מתגעגעת אליך״, שרוב העולם פירש כמסר לאקס טראוויס סקוט.

אבל אחרי כל הפעילויות האלה, קיילי התפנתה לייצר עוד תוכן חשוב לאינסטגרם סטורי וצילמה את עצמה מול המראה באוברול צמוד וחושף קימורים, כשהיא שוב מנפנפת בטבעת היהלום הנוצצת, שסינוורה אותנו לחלוטין. טבעת היהלום הענקית הזאת היא ללא ספק החלק היקר ביותר בתלבושת שקיילי בחרה, ודווקא האוברול עצמו הוא זול ונגיש יותר מרוב המלתחה שלה.

טבעת שהיא כולה יהלום (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

טבעת שהיא כולה יהלום (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

אמנם היא לבשה אותו עם זוג מנולו בלניק, אבל מדובר באוברול שגם אתן יכולות לרכוש באסוס, והוא חלק מהקולקציה שעיצב כריסטיאן קוואן במיוחד עבור האתר, ועולה 255 שקלים וזה לפני קוד ההנחה הקבוע לישראלים. בתמונה נוספת, קיילי לובשת את האוברול ומחזיקה בידה מעיל שחור עם גימורי של קריסטלים – גם הוא מבית היוצר של כריסטיאן קוואן, אבל לא מהקולקציה שלו עם אסוס, אלא מקולקציית המסלול, מה שאומר שהוא בוודאי שווה סכום של ארבע ספרות לפחות.

האוברול הוא חלק מקולקציה של 50 פריטים בסך הכל שעיצב קוואן עבור אסוס ונמכרים בלעדית באתר, כשכולם מושפעים מעולם מרוצי המכוניות, מה שאומר הרבה משבצות בשחור ולבן, השראות ספורטיביות וגווני ניאון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

תמונה

 

 

השאירו תגובה