השתמשה במוצר של פריימרק, וזה הדבר המזעזע שקרה

אלייה קנט בת ה-21 הדביקה ציפורניים עם דבק של הרשת הפופולרית, כשלפתע הוא נפל על רגליה, המיס את העור ויצר פציעה חמורה אותה היא גוררת כבר חצי שנה. זהירות, תמונות קשות

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2019

לא לומדים מטעויות (צילום: AP)

לא לומדים מטעויות (צילום: AP)

רשת פריימרק אהובה כל כך על לקוחותיה בבריטניה ובעולם כולו בזכות השפע, העדכניות והמחירים שאין להם תחרות. אחד המוצרים היותר מעוררי מחלוקת של החברה הוא דבק לציפורניים, דבק חזק ואפקטיבי מאוד, יש שיגידו אפקטיבי מדי, ומפעם לפעם עולים בתקשורת סיפורי אימה של משתמשות שנכוו, תרתי משמע.

בעבר הבאנו את סיפורה של ילדה בת 11 שהדבק טפטף על מכנסיה, המיס את הבד והדביק לה אותו לרגל, ועכשיו מגיע סיפור חדש המלווה בתמונות שקשה להתעלם מהן, של אישה צעירה שכנראה תישא למשך כל חייה צלקות מהשימוש במוצר המפוקפק והמפתה, שמחירו פחות מ-7 שקלים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aaleyah Kent (@aaleyahkent98) on

אלייה קנט בת ה-21 מדווחת לתקשורת הבריטית שהמוצר נשפך על קרסולה בזמן שהשתמשה בו, ושמהעור עלו צליל רחישה ועשן. העור נאכל ונשרף עמוק. "צרחתי עד השמים", היא מספרת ל-Sun. "זה פשוט המיס לי את העור וחדר אותו". עכשיו, שישה חודשים אחרי המאורע הטראומטי, הכוויות עוד קיימות, ועדיין זקוקות לטיפול וחבישה. הרופאים מזהירים את אלייה שאין טעם לצפות להחלמה מלאה של העור, ושככל הנראה היא תישאר עם צלקות לכל החיים.

אלייה לבשה גרביונים כשנשפך החומר על רגלה, אבל אלה נמסו, והשלפוחיות מיהרו להופיע. הכאב היה מידי. "החזקתי את הבקבוק ביד ועמדתי להניח אותו על השולחן, כשהוא נפל ונשפך על הספה והגרביונים. גם הספה התחילה להעלות עשן, ויש עליה סימני חריכה עמוקים. גזרתי את הגרביונים, כי הם נדבקו לפצע הפתוח". הפצע הזדהם, טפטף דם ומוגלה, והרגל התנפחה. מאז המצב רק המשיך להסתבך, ודרש טיפול אינטנסיבי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Aaleyah Kent (@aaleyahkent98) on

הצעירה מספרת כי היא משתמשת במוצר המדובר שנים רבות, ומעולם בעבר החומר לא גרם לה לבעיות כאלה. "בדרך כלל זה נדבק לי לאצבעות, מתייבש, ואז אני מקלפת אותו". העדות הזו תורמת לתאוריה לפיה מדובר במוצר פגום.

למרות פניות חוזרות ונשנות לפריימרק מצדה של אלייה, החברה לא הגיבה למקרה. רק כשפנו אליהם ממגזין ה"דיילי מירור", הגיעה תגובה רשמית: "אנו מצטערים מאוד לשמוע על חווייתה של הלקוחה ומבקשים שתיצור אתנו קשר כדי שנחקור את התלונה. אנו לוקחים את בטיחות הלקוחות ואיכות המוצרים שלנו בשיא הרצינות. דבק הציפורניים הזה עומד בכל הסטנדרטים האירופאיים, ועשוי משני רכיבים מוכרים, בהם משתמשים בכל המוצרים המקבילים. כמו כן, האריזה כוללת אזהרה לגבי מגע עם העור".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NAILS by MEI (@nailsbymei) on

השאירו תגובה