רכבת ההפתעות: התצוגה המדוברת של הרגע התקיימה בקרון הסאבוויי
כשמותג העל המזוהה עם תצוגות האופנה הכי גימיקיות ואינסטגרמיות מגיע להציג לראשונה בניו יורק, אפשר להיות בטוחים שהוא יעשה לתפוח הגדול את הכבוד הראוי - ואכן, למשימה גויס הלוקיישן האיקוני ביותר שאפשר לחשוב עליו. כאילו שלא היו לנו מספיק סיבות להתמרמר על רכבת ישראל
View this post on Instagram
בית האופנה מוסקינו, בהובלתו של ג'רמי סקוט, כבר ידוע היטב בתצוגות גרנדיוזיות ורעשניות – ואתמול עשה זאת שוב. אפשר להתווכח על האסתטיקה העיצובית של סקוט אבל לא על העובדה שהוא יודע להרים שואו. לתצוגה קולקציית פרה-סתיו 2020, והראשונה שהתקיימה בארצות הברית, בחר המנהל האמנותי בלוקיישן מקורי – קרוניות של הרכבת התחתית בניו יורק.
אז לא, לא מדובר בקרוניות שפעילות באחד הקווים המוכרים שאנשים מהשורה מתניידים באמצעותם, אלא בכאלה שניצבות דוממות במוזיאון התחבורה העירוני ומאפשרות שליטה מלאה בתאורה, טמפרטורה והכי חשוב – בהרכב הנוסעים.
View this post on Instagram
בדומה לבתי אופנה אחרים, שעמלים על מציאת לוקיישנים שילכדו את תשומת הלב של הציבור העייף שראה כבר הכל, גם במוסקינו ממשיכים ליישר קו עם הסטנדרטים המחייבים ומנסים להמציא את הבאזז החמקמק והנחשק בכל עונה מחדש.
"הקולקציה היא מכתב האהבה שלי לעיר ניו יורק", סיפר סקוט בריאיון ל-The Cut. "ניו יורק היא כור ההיתוך האופנתי והתרבותי של העולם והרעיון להביא את התצוגה של מוסקינו לעיר, בפעם הראשונה, נראה כמו רעיון מצוין". הקולקציה עצמה ביקשה להמחיש את הסטייל האורבני המעורב והמקוטב של התפוח הגדול: "מילדי הדאון-טאון שתמיד מלהטטים עם הלוקים שלהם עד נשות האפ-טאון השיקיות מכף רגל ועד ראש".
View this post on Instagram
ואכן, האקלקטיות האורבנית באה לידי ביטוי בכל לוק בקולקציה, שכללה דומיננטיות של פריטי עור, מעילי ענק שכל ניו יורקי ישמח ללבוש כשריון אופנתי בימי הקור הגדול והומאז'ים מחויטים וקלאסיים יותר שיתחבבו על נשות האפר-איסט סייד.
כמובן שהתצוגה הצבעונית חובקה בחום על ידי משתמשי אינסטגרם, כשהפיד הוצף בתמונות של דוגמניות מוכרות כמו וויני הארלו וג'ואן סמולס וסוללת אורחים אחרים שבטוח לא השתמשה במטרו קארד בשביל לחזור בערב הביתה.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
שני קונספטים שהם לא של המותג:
1. יש סרט שנקרא משהו ללבוש ובסרט יש בידיוק את הקונספט הזה של תצוגת אופנה ברכבת התחתית.
2. יש עמוד אינסטגרם שמגדיל בכוונה תיקים ואביזרים של נשים מפורסמות בצורה מוגזמת (מגניב למות) עשו עליו כמה כתבות.
הם בעצם עשו מיקס של שני הדברים וכתבו על זה מוסיקנו. באופן רשמי המקוריות מתה וההמונים יקנן את זה כי זה נלבש על גוף של אינסטגרמית.
מאת: מבין | 11 בדצמבר 2019 | 21:32