שובה של שמלת העירום: קנדל ג׳נר עושה זאת בצורה מושלמת

עשרים שנה אחרי שקרי ברדשו הפכה את "הנייקד דרס" לאייקון אופנה מינילמסטי, הגיעה קנדל ג'נר והראתה שהיא לגמרי לוקחת את בשורת הניוד למקום חדש ולא פחות יפה. ואם אנחנו כבר בוחרים בפריטים אייקונים, קשה שלא לשים לב לנעלי הסינדרלה שבחרה לנעול

מאת  | ‏ 8 דצמבר 2019

כמה הורסת את קנדל ג'נר? (צילום: splashnews)

כמה הורסת את קנדל ג'נר? (צילום: splashnews)

באחד הפרקים היותר איקוניים של סקס והעיר הגדולה, מחליקה קארי ברדשואו לתוך יצירה של דונה קארן, הזכורה מאותו הרגע כ״נייקד דרס״. מדובר בשמלת ניוד הכי מינימליסטית שיש, שמשאירה מעט לדמיון. מאז עברו הרבה מים בנהר ההאדסון, משפחת קרדשיאן קמה ולקחה את בשורת ה׳ניוד׳ למקומות חדשים, ועדיין, אי אפשר היה שלא להיזכר בקארי כשקנדל ג׳נר יצאה לרחובות מיאמי בגרסה פרובוקטיבית ואפקטיבית אפילו יותר של הלוק.

למסעדה איטלקית על חוף מיאמי, לבשה קנדל את הנייקד דרס שלה, בעיצוב לא פחות ניינטיזי, אבל יותר נוצץ – עם רצועות ספגטי עטורות אבנים נוצצות וגימור תואם בתחתית, כשכל היצירה מחוייטת יותר, יושבת על גופה הצנום והארוך כמו כפפה. המעצב שמאחורי הנייקד דרס של קנדל הוא דיוויד קומה, ותמורת 4,720 שקלים ניתן לרכוש כזו לארון הפרטי. קנדל לא עצרה את האפקט, והוסיפה בלינג בעגילים (דווקא זולים – 295 שקלים) של אלי וייל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kendall Jenner Videos (@kendalljclips) on

אי אפשר שלא להתפעל מהנעליים. מדובר בנעלי סינדרלה בעלי עקב PVC שקוף של הלייבל של המעצבת הירדנית-רומניה-איטלקיה אמינה מעודי (שבעצמה דומה קצת לקנדל), מחירם 895 שקלים בלבד. מעודי פופולרית מאוד בין הפאשניסטות האמיצות יותר, כמו קנדל, קארה דלווין, ג׳יג׳י ובלה חדיד וריהאנה, שבתצוגה האחרונה שלה עם פנטי שלחה את כל הדוגמניות בנעליים הייחודיות של מעודי.

מעטות הנשים שיראו טוב כל כך בשמלת עירום כזו, כמובן, ונראה שקנדל תפוסה על הגזרה חסרת הרחמים, וגם על הצבע. לפני חודש יצאה ג׳נר בעוד שמלה בז׳אנר, בגוון כהה יותר, של זיינפ ארקאי. גם אז השקיעה באקססוריז וגם בנעליים כשיצאה לשופינג מסחרר ברודיאו דרייב שכללה קפיצה לטיפאניז. אנחנו מוכנות שתמשיך לשכלל ולעדכן את המראה כאוות נפשה, כל עוד התוצאה כל כך מדויקת ומרשימה.

קרי ברדשו והנייקד דרס (צילום מסך)

קרי ברדשו והנייקד דרס (צילום מסך)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by F A N E A (@fanea_it) on

השאירו תגובה