הקולקציה החורפית של קים נראית כמו הדבר הכי נעים ומפנק בעולם

מעבר לים כבר יורד שלג ואצלנו בדיוק מתחיל לטפטף כמו שצריך, ואין ספק שקימי בחרה טיימינג מושלם להשיק את קולקציית ה"לאונג'" שלה , המורכבת מפריטים צמריריים במיוחד המיועדים לבילוי אופנתי ומפנק בין כותלי הבית - רצוי מול האח בערב חג המולד, אבל אנחנו נסתפק גם בסתם מול הטלוויזיה בסתם ערב

מאת  | ‏ 5 דצמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

נכון יש את האמירה הזאת שגם לביונסה יש רק 24 שעות ביממה? אז תסלחו לנו, אבל עם כל הכבוד למלכה האם, יש לנו תחושה שדווקא קים קרדשיאן היא האישה שמצליחה לכופף את הזמן ולהספיק אינספור דברים בזמן שאנחנו בקושי בקפה השני. היא אם לארבעה, מפיקה ומככבת בריאליטי, בעלת מותג איפור ובשמים, שוקדת על לימודי משפטים כדי להפוך לעורכת דין מוסמכת, מתרוצצת מסביב לעולם בתצוגות אופנה, צריכה לנהל משברים בכל פעם שקניה ווסט פולט שטויות ועכשיו, כידוע, משקיעה הרבה זמן ומחשבה במותג ההלבשה התחתונה המסקרן שלה – Skims.

סקימס נכנס לחיינו עם קולקציית מחטבים שנויה במחלוקת, פשוט מעצם היותה קולקציית מחטבים בתקופה בה השיח התרבותי מעודד נשים לקבל את הגוף שלהן כפי שהוא. אבל מהר מאוד, קים הוכיחה שבסקימס יש משהו לכל אחת. שונאות מחטבים? אין שום בעיה, יש שם גם קולקציית כותנה מפתה ועוד פריטי הלבשה תחתונה בגוונים יפהפיים, חומרים חדשניים ומחירים מאוד נוחים. בגדול, מלבד השערורייה הקטנה מסביב שם המותג המקורי – קימונו – אפשר להכתיר את ההשקה שלו כהצלחה. כשקים עושה משהו, היא לא עושה חצי עבודה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

ועכשיו, בתזמון מושלם לקראת החורף וחג המולד, קים חושפת את השלב הבא של סקימס – קולקציית קוזי (cosy, כלומר חמים, נוח ומפנק). הקולקציה תושק רשמית בשבוע הבא, וקים כבר חשפה מראה מתוכה באינסטגרם, כשהיא לובשת מכנסיים, גופייה וחלוק תואמים, מבד לבן שנראה רך להפליא ובטקסטורה צמרירית.

אז מה כוללת הקולקציה? למרות שעדיין לא ניתן לרכוש אותה, היא כבר מופיעה במלואה באתר, והנה מה שלמדנו. היא מגיעה בארבעה גוונים – אוף ווייט, ורוד בהיר, חום ושחור, וכוללת ארבעה פריטים. מלבד אלה שקים לבשה, יש בה גם דגם מכנסיים קצרים. הבד, שנראה כאמור נוח להפליא, עשוי פוליאסטר וניילון, כך שלמרות שהוא מיועד לחורף והחגים הנוצריים, מומלץ להרחיק אותו מנרות דולקים. המחירים מעט יותר גבוהים מהקולקציות האחרות באתר – הגופייה עולה 180 שקלים והמכנסיים הקצרים 200 שקלים, אבל המכנסיים הארוכים מתומחרים ב-305 שקלים והחלוק ב-445 שקלים שלמים. עכשיו רק נותר לחכות לביקורות ולגלות אם אכן מדובר ברכות יוצאת דופן ששווה את ההשקעה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SKIMS (@skims) on

השאירו תגובה

 

  • "פשניסטה בהולד" את מלכה.

    מאת: חן |‏ 7 בדצמבר 2019 | 18:19
  • קים מוכשרת.
    בעשר אצבעות בונה את העסקים שלה.
    שאפו ענק.
    מה שיפה בה, זה שהיא מקבלת את החסרונות שלה.
    מה שהיא יכולה לשפץ, היא משפצת ומה שלא, לא!

    "מהממות" כל הקניות בתגובות ש"מפרגנות" למבנה של קים.
    מצקצקות בלשונו על מה שיש להעם כל הכסף שלה, היא עובדת קשה למרות שהייתה יכולה להוריד הילוך.
    תנוחו… בין הציצי הכואב מההנקה, בין הליכלוכים על הבעל, בין הרוטב עגבניות ובין כל הרוע.
    פשוט תלמדו לפרגן (תסתכלו במילון אם אתן לא בטוחות בהגדרה)

    מאת: Barlee |‏ 6 בדצמבר 2019 | 15:22
  • יותר מידי יקר… לא לכל כיס וחבל

    מאת: מירי |‏ 6 בדצמבר 2019 | 02:01
  • ליין המחטבים שלה 'סקימס' היסטרי! אבל קולקציית הלאונג' הצחה מתאימה לנשים כמותה עם צבא של נאני'ס, מבשלות ומנקות ולא לנשים כמוני שתינוק צורח צמוד לה לפטמה, זאטוטה בת שלוש מרוחה ברוטב עגבניות נצמדת לה לתחת, בכיור ערמה של כלים שאין סיכוי שתשטוף את עצמה לבד ובסלון שרוע יצור מעצבן בטירוף עם פרצוף כעוס כי לקחו לו את הציצים וזיפי זקן קוצניים שפעם עשיתי את הטעות הכי גדולה אבר ולחשתי לו שהוא אהבת חיי. והערה קטנה לבעלת המותג: קים מותק, הקולקציה נאה ושיקית אבל למען האמת היא לא יושבת עליך יפה. את קצרה ושמנמנה מדי לדגמן אותה. לא כל ליין שאת מוציאה את חייבת לדגמן.

    מאת: פשניסטה בהולד |‏ 5 בדצמבר 2019 | 20:04