הכי עממי שלה: קייט יצאה לבקר בחווה בסקיני ונעלי הרים

לרוב אנחנו נהנות לראות אותה מתנהלת ומתלבשת כאחת האדם, אבל הפעם צריך להודות שבאמת מדובר בלוק שגרתי במיוחד. הדוכסית בכל זאת הוסיפה טאץ' חגיגי בפלטת הצבעים כשיצאה לבחור עץ אשוח לחג המולד המלכותי, ובעיקר נראתה מתוקה ונינוחה מתמיד

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2019

נסיכה בג'ינס ומעיל פוך (צילום:  Chris Jackson/Getty Images)

נסיכה בג'ינס ומעיל פוך (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

חג המולד מעסיק מאוד את בית המלוכה הבריטי, שהחל לחגוג כבר בתחילת השבוע. יש הרבה עבודה, לכולם – קישוטים, ביקורים בקרנות צדקה, בישולים, וכמובן, גולת הכותרת: בחירת עץ אשוח מושלם סביבו תתאסף כל המשפחה. קייט נבחרה להיות זו שתביא את העץ של השנה, ולשם כך נסעה לחוות באקינגהמשייר שבאחוזת פטרלי.

קייט אמנם התלבשה סופר קז׳ואל, אבל האירוע לא היה אגבי בכלל. אחרי 65 שנים שהייתה המלכה אליזבת פטרונית אישית של הארגון ׳פמילי אקשן׳, שארגן את האירוע בחווה, הועברה האחריות לידיה המיומנות של קייט. אחר צהריים מלא בכיף ברוח החג המתין לדוכסית, שהתלבשה כמו שמתלבשים לביקור בחווה, בעיקר לכזו שנמצאת באיזור הררי. למעשה, קייט נראתה כאילו היא מוכנה ומזומנה לצאת לטרק בהרים בכל רגע.

השקיעה במיטב צבעי החג  (צילום:  Chris Jackson/Getty Images)

השקיעה במיטב צבעי החג (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

במהלך הביקור בחרה עץ, הכינה מזון ידידותי לסביבה לאיילי צפון וייצרה קישוטים יפים. היא שמעה גם על פעילותו של הארגון, התומך במשפחות נזקקות כל השנה, ובמיוחד בחג. קייט, לבושה בצבעי החג – אדום וירוק, לא חששה להתלכלך או להפשיל שרוולים, ודאגה לא להצטנן במעיל סקי נפוח וספורטיבי של ׳פרפקט מומנט׳, מחירו 1,430 שקל. הדוכסית כבר התעטפה במעיל הזה בעבר, ונראתה בו משנת 2017 מספר פעמים. את הדגם הספציפי הזה לא ניתן להשיג עוד, אבל החנויות מלאות באפשרויות דומות.

מתחת למעיל לבשה קייט סוודר ירוק חגיגי, ג׳ינס סקיני בגוון כחול עמוק ונעלי הליכה חומות כבדות. הדבר ה"אופנתי" היחיד שעשתה קייט בלוק הזה, פרט לשילוב הצבעים הכריסמסי, כמובן, היתה התאמה בגרביים, שהיו גם הם ירוקים. ממש לא בטוח שהמאמץ הזה השתלם מבחינת הטוטאל לוק, אבל עבור מידלטון זה היה עוד צ׳אנס להוכיח שהיא נסיכה אמיתית, מבפנים, גם בג׳ינס ומעיל סקי, ושהיא לא צריכה סממנים חיצוניים כדי למלוך. כל זה נכון, ועדיין, אנחנו מעדיפות את הקסם והמסתורין, ואת קייט קצת פחות פשוטה.

לא פספסנו את הגרביים (צילום:  Chris Jackson/Getty Images)

לא פספסנו את הגרביים (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מהממת בכל מצב (צילום:  Chris Jackson/Getty Images)

מהממת בכל מצב (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

האחריות על הארגון הועברה אל ידיה המיומנות  (צילום:  Chris Jackson/Getty Images)

האחריות על הארגון הועברה אל ידיה המיומנות (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

קייט וילדת חווה בת מזל (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

קייט וילדת חווה בת מזל (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

אפשר לבוא לחגוג איתך?  (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

אפשר לבוא לחגוג איתך? (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מרי כריסמס, הוד מתוקתך (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

מרי כריסמס, הוד מתוקתך (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

 

השאירו תגובה

 

  • מהממת טיבעית חתיכה רזה דוגמנית

    מאת: חגית |‏ 30 בדצמבר 2019 | 10:46
  • בחורה מהממת קייט.נראית.מעולה ספורטיבית..עם חוש טעם מושלם..אנטליגנטית…מעורבת חברתית .סקרנית…פעילה…בסטייל אמיתי…אין מילים.נלווטח שתהייה מלכה ! יום אחד.

    מאת: לחאת |‏ 5 בדצמבר 2019 | 22:29
  • מעיל קטן למידות הזעירות ממילא של הנסיכה, מכנסיים שדומים לגרביון או טייץ, שעוד לא נבראה האישה שתוחמא ממכנסיים כאלה, אולי רק ילדות. ממש לא מלהיב!

    מאת: מיכל |‏ 5 בדצמבר 2019 | 10:36
  • הנסיכה קייט פשוט מדהימה, כל מה שהיא לובשת הולם אותה בטירוף

    מאת: נסיכה |‏ 5 בדצמבר 2019 | 10:33