לטיסיה לבשה חצאית של H&M לאירוע מלכותי, ונראתה מדהים

כבר התרגלנו לכך שהבשורות האופנתיות-מלכותיות המרגשות ביותר נוטות להגיע מהארמון בספרד יותר מאשר מהממלכה המאוחדת, אבל הפעם הצליחה המלכה לטיסיה להפתיע אותנו שוב כששידכה חצאית מהליין הסביבתי של המותג העממי לטופ לבן פשוט, ואיכשהו יצא לה מזה לוק מלכותי לתפארת

מאת  | ‏ 4 דצמבר 2019

כך תתלבשי לקבלת פנים מלכותית (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

כך תתלבשי לקבלת פנים מלכותית (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

תחכום, שיק, עידון, מודרניות, אצולה – את כל התכונות האלה צריכה להעביר מלכת ספרד כשהיא מתלבשת לאירוע חשוב. אפשר לתקוף את הנושא בכמה דרכים, אבל לרוב הדרכים האלה לא יעברו ברחוב הראשי, בסניף של רשת ביגוד עממית וזולה. לטיסיה היא לא רוב הנשים, ויודעת שגלאם יכול להתחרז גם עם H&M, ולפנינו ההוכחות.

המלכה הגיעה לצד המלך פיליפ שלה לאירוע שבארמון במדריד, קבלת פנים חמה למשתתפי ועידת האקלים הבינלאומית, ושילבה טופ צחור של הוגו בוס עם חצאית של H&M – ולא סתם אחת אלא חצאית מליין המודעות הסביבתית של החברה. מדובר בחצאית שחורה גבוהה, א-סימטרית, ממשי מעורב בבד, ומחירה גבוה יחסית ליתר ההיצע ברשת – 695 שקלים. הפריטים בקולקציה הסביבתית של הלייבל מיוצרים מחומרים ממוחזרים ואורגניים.

מדגמנת זוגיות מלכותית עם המלך פיליפ (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

מדגמנת זוגיות מלכותית עם המלך פיליפ (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

הלוק הדגיש את גזרתה הנאה וזרועותיה הדקיקות של לטיסיה בת ה-47, והיא שידכה לו נעלי סטילסטו מזמש של מנולו בלאניק ועגילים של גולד&רוז, אותם כבר פגשנו במגוון הזדמנויות קודמות. את שיערה החינני הרימה ואספה באופן מסודר אבל לא מדי, שהשתלב בדיוק עם הלוק הזה – מתוחכם, אבל כזה שלא ניכר בו כל מאמץ מיותר.

בין המוזמנים לארמון היו הנסיך אלברט ממונקו, בנה של גרייס קלי, הדוכס הנרי מלוכסמבורג, ועוד מכובדים שמצב כדור הארץ מדאיג אותם. הבחירה של לטיסיה, שלא נשאה דברים באירוע אלא השאירה את המשימה לבעלה, דיבררה באופן ברור את עמדתה בנושא להמונים: כולנו צריכים להיות מודעים יותר סביבתית, וכל בחירה שלנו יכולה לבטא את זה.

תחכום, שיק, עידון, מודרניות, אצולה  (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

תחכום, שיק, עידון, מודרניות, אצולה (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

מודעות סביבתית ואופנתית גם יחד (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

מודעות סביבתית ואופנתית גם יחד (צילום: Carlos Alvarez/Getty Images)

 

 

השאירו תגובה

 

  • איפה אפשר לקנות את החצאית בארץ

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 בדצמבר 2019 | 18:36
  • במודעות סביבתית יש הרבה מעבר למחזור. צריך להתייחס גם לקיימות – ומותג כמו h&m לא מתייחס לזה. ובעיקר צריך להתייחס גם לחומרים שמהם מיוצר הבגד.
    חצאית משי שיוצרה תוך הרג של תולעי משי רבות, ונעלי זמש שעשויות מעור של חיה מתה – אינם דברים שצועקים מודעות סביבתית.
    דווקא באירוע כזה היה מצופה יותר שתלבש בגד שייצורו לא גרם לסבל…

    מאת: תמר |‏ 5 בדצמבר 2019 | 12:36