בשמלת מיני עם נוצות: רירי שרפה את השטיח האדום

טקס פרסי האופנה הבריטי נערך אמש, וסיפק לנו שורה של לוקים מעוררי השראה. אמיליה קלארק זרחה בטופ צהוב וגלימה, ג'וליה רוברטס הוכיחה שהקסם עדיין שם עם אוברול אלגנטי של ארמאני, אלזה הוסק חשפה שרירי בטן מטורפים ולילי ג'יימס נראתה כמו מתנה שהיינו שמחים לקבל לחג. כל האאוטפיטים שאסור לפספס

מאת  | ‏ 3 דצמבר 2019

ניצחה (צילום: AP)

ניצחה (צילום: AP)

טקס פרסי האופנה הבריטי הוא אחד מאירועי התעשייה הגדולים של השנה, כל שנה. סטייליסטים, מעצבים, דוגמנים וכוכבים ממתינים לו בקוצר רוח, בין אם כדי לראות אם זכו בפרס שימצב אותם מחדש בתחום, או פשוט כדי להתארגן כמו שצריך עם הלוק הנכון. כל העיניים החשובות נשואות אל השטיח האדום של הרויאל אלברט הול שבלונדון.

בשנה שעברה הגיחה מייגן מרקל בהפתעה על הבמה והגישה פרס, מה שהרים את פרופיל האירוע לגבהים חדשים. השנה זה לא קרה, אבל הגלאם היה לא פחות סוחף. כוכבים רבים טסו מעבר לים על מנת לקחת חלק. המנחה טרייסי אליס רוס, פאשניסטה מדופלמת, החליפה אאוטפיטים של גוצ'י, ארדם וסימון רושה בקצב פראי – נצנצים, פרחים, צמות קלועות ומפוסלות באוויר, מה לא היה שם. ובכל זאת, רוס לא גנבה את הפוקוס משאר הכוכבות הגדולות, שלא הסתכנו בלהיות פרחי קיר ולקחו סיכונים אופנתיים בשפע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karla Welch (@karlawelchstylist) on

ניקח רגע לציין את אלה שנשאו עמם הביתה אקססורי שווה בסוף הערב, המנצחים הגדולים: מותג השנה הוא בוטגה ונטה, והעומד בראשו, ילד הפלא דניאל לי, הוא מעצב השנה (וגם מעצב אופנת הנשים של השנה, ומעצב האקססוריז). גם פנטי לקחו פרס, כמותג אורבני יוקרתי.

המובילים העסקיים של השנה הם מונקלר, פרס הישג מיוחד הלך לארמאני, נעמי קמפבל קיבלה פרס על היותה אייקון, את פרס המעצב פורץ הדרך קיבלה שרה ברטון מאלכסנדר מקווין, ופרס "המעצב של המעצבים" הלך לכריסטופר קיין. דוגמנית השנה היא אדוט אקש הסודנית – שהצדיקה את הזכייה שלה בשמלה ירוקה מפוסלת של ולנטינו, שיחד עם השטיח האדום נראתה כמו קישוט כריסמס מושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on

מלך ומלכת האירוע היו ללא ספק ריהאנה ואסאפ רוקי, שהגיעו שניהם באאוטפיטים של פנטי – שלו בשחור ושלה בגווני מנטה רעננים. לא ניתן היה להתעלם משמלת המיני של רירי, מתוקה ומבריקה, עם כיווצים ושרשראות נוצצות בגב. כל אלה חברו לעליונית ירקרקה-שקופה שלקחה את הנראה לכיוון סטריט לא מתאמץ. היו גם עקבי סטילטו תואמים עם רצועות סאטן, כפפות שקופות וצ'וקר מאסיבי, ועם כל העומס הזה ריהאנה עדיין נראתה קלילה ועדינה.

ריהאנה ואסאפ רוקי (צילום: AP)

ריהאנה ואסאפ רוקי (צילום: AP)

עוד אחת שהקשתה על הלסתות להיסגר היא ג'וליה רוברטס, שהדייט שלה היה ג'ורג'יו ארמאני. היא הופיעה באוברול נוצץ שלו, כמו הטוויסט הכי שיקי שאפשר על מלכת הלילה. השניים ציינו 30 שנות חברות, שכללה כמה מהלוקים הכי מפורסמים של רוברטס. "תמיד נח לי בארמאני, וזה מיד מתרגם לביטחון עצמי ונינוחות", אמרה, והוכיחה. גם קייט בלאנשט נראתה כמו חלום בארמאני, עם שמלת נסיכה מלאת נפח בגוון שנהב, ולה כיסים מפתיעים.

ג'וליה רוברטס וג'ורג'יו ארמאני (צילום: AP)

ג'וליה רוברטס וג'ורג'יו ארמאני (צילום: AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Lover (@iconic_fashion_moments) on

ריטה אורה שילבה בין שחור ללבן ועשתה לנו סחרחורת בשמלת סטייטמנט מעור שיצרו במיוחד עבורה ב-16Arlington, ואת עיניה קישטה בנחשים כחולים מתפתלים. כמו ריהאנה, גם אורה התהדרה בצ'וקר מאסיבי, הפעם עשוי מעור כמו השמלה. נעמי קמפבל השאירה מעט מאוד לדמיון בשמלת עירום שקופה ומנצנצת של מקווין, ומחתה דמעה כשקיבלה את הפסלון שלה.

ריטה אורה (צילום: AF)

ריטה אורה (צילום: AF)

נעמי קמפבל (צילום: AF)

נעמי קמפבל (צילום: AF)

סטלה מקרטני הלבישה לא מעט כוכבות, כולן בשחור-לבן מינימליסטי יחסית אך מדויק, כשהבולטת בהן היא המלאכית ג'ואן סמולס. שרה סמפיו לבשה ארמאני – שמלה מפוארת עם תחרות ופאייטים, שהייתה תלויה על החזה השזוף שלה בשרשראות דקות. אמיליה קלארק גנבה את הלבבות בשמלה צהובה מאוד, המורכבת מכמה סוגי חומרים ומשלבת נוצות, סאטן ופאייטים עדינים, וגם אלמנט של חזייה, חצאית וגלימה. מה שנשמע בלתי אפשרי על הנייר, במציאות דווקא נראה נפלא.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cindy Sainvilien (@inthename_offashion) on

שרה סמפאיו (צילום: זאביק דרור)

שרה סמפאיו (צילום: זאביק דרור)

אמיליה קלארק (צילום: AP)

אמיליה קלארק (צילום: AP)

גם אוליביה קולפו הביאה את הצהוב לשטיח, בשמלה שאי אפשר להתעלם ממנה, עשויה טול מלא נפח בצהוב עמוק ובוורוד עדין. השלישית בצהובות הייתה קיילי מינוג, בבלייזר על חצאית ניאון מבית כריסטופר קיין. אלזה הוסק איתגרה את כוח המשיכה ואת הדבק הדו צדדי בלוק של טופ וחצאית מבית סליה קרטריוטי, שהראה את שרירי הבטן שלה בשיא תפארתם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Liv’s Lookbook (@livsstylecloset) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by frank_strachan (@frank_strachan) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by exclusive (@fashion.magazinne) on

סטלה מקסוול לבשה שמלה סופר סקסית מבית אטרו, כהה עם הדפס פייזלי עדין. גם קיארה פראני לבשה אטרו, עם לוק ירוק מחשמל שגם לו היה טאץ' בוהמייני, ורוזי האנטינגטון וויטלי היתה ניינטיזית ועדינה בשמלת סליפ זהובה וצמודה של בוטגה ונטה. אדואה אבואה נראתה כמו יצירת אמנות בשמלה קשה ומורכבת בהדפס פרחוני מבית גליאנו.

סטלה מקסוול (צילום: AP)

סטלה מקסוול (צילום: AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

רוזי הנטינגטון וויטלי (צילום: AP)

רוזי הנטינגטון וויטלי (צילום: AP)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by British Fashion Council (@britishfashioncouncil) on

למלכה האם אנה וינטור, שהלכה שלובת זרועות עם עורך "ווג" הבריטי אדוארד אנינפול, יצרו בשאנל שמלה מדויקת למידותיה, מתוחכמת, צנועה ונוצצת. ולנטינו לקחו את לילי ג'יימס היפהפייה וקשרו לה סרט זהב ענק בחזה מעל שמלה לבנה, כיאה לנכס בריטי שכמותה, ושיילין וודלי לבשה את היצירה שבזכותה זכו מונקלר לכבוד השנה: המעיל הפלסטי הנפוח, שמעולם לא היה לוהט יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FASHION TO MAX (@fashiontomax) on

לילי ג'יימס (צילום: AP)

לילי ג'יימס (צילום: AP)

שיילין וודלי (צילום: AP)

שיילין וודלי (צילום: AP)

איירינה שייק בלבלה את המבקרים בשמלה אפורה של ברברי, שניסתה לכסות על הצבע הכבד בעזרת פרחי בד תלת מימדיים. וויני הארלו הגיעה בשמלת עור של ויויאן ווסטווד עם השראות רבות – מהמערב הפרוע ועד מצנח, וגם ג'ורדן דאן לבשה ווסטווד – שמלה לא פחות לא-שגרתית שכולה כיווצים נוצצים על הגוף.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

וויני הארלו (צילום: AP)

וויני הארלו (צילום: AP)

ג'ורדן דאן (צילום: AP)

ג'ורדן דאן (צילום: AP)

ואי אפשר בלי הנציגות הישראלית בטקס – אסתי גינזבורג, שהגיעה בשמלת כלה מנצנצת ושקפקפה של לי גרבנאו עם שסע עמוק בפרונט, וטיילור מלכוב שנראתה כמו בלרינה בשמלה ענוגה של המעצבת ברטה. כבוד.

אסתי גינזבורג (צילום: זאביק דרור)

אסתי גינזבורג (צילום: יח"צ)

טיילור מלכוב (צילום: זאביק דרור)

טיילור מלכוב (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • אסתי מדהימה! חבל שהיא לא לקחה את המקום המיותר שתופסת בר רפאלי בתקשורת הישראלית
    אבל מה הסיפור עם טיילור? היא לא יפה, לא חכמה, ואין לה שום אג'נדה כולה פלקט. אולי די להרים לה?

    מאת: מיכל |‏ 4 בדצמבר 2019 | 08:40