בלייזר בטן? יש דבר כזה, ועל זנדאיה הוא מושלם

אחרי שנה אופנתית במיוחד, זנדאיה לא עוצרת. בסוף השבוע היא הגיעה לאירוע של מגזין GQ בבלייזר קצרצר וחושף פופיק שלא היה עובד על כל אחת, אבל עליה נראה שיא הסטייל. האם אנחנו מאוהבות? אין שאלה בכלל

מאת  | ‏ 1 דצמבר 2019

זנדאיה על השטיח האדום (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

זנדאיה על השטיח האדום (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

הרבה נשים אופנתיות עיצבו את השנה החולפת, אבל אם חייבים לשים שם אחד בראש הרשימה, אין ספק ש-2019 הייתה שנת הזנדאיה. כמות המראות האייקוניים שהשחקנית לבשה השנה, בשיתוף פעולה צמוד עם הסטייליסט לואו רואץ' שהפך גם לחבר טוב, היא כמעט חסרת תקדים.

התפקיד הראשי שלה ב"אופוריה" הביא לה יותר תשומת לב ושבחים מאי פעם, ובעיקר אינספור הזדמנויות להופיע באירועים שונים ולהשוויץ בסטייל – וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הקולקציות המשותפות שלה עם טומי הילפיגר.

חליפה של Monot  (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

חליפה של Monot (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

אין ספק שלזנדאיה יש נקודת פתיחה גנטית שהופכת את כל העניין להרבה יותר פשוט עבורה – היא בנויה כמו דוגמנית, ולכן כמעט ובלתי אפשרי עבורה ללבוש משהו שלא יחמיא לה. אבל זו לא רק הגזרה, זו גם הגישה. זנדאיה היא בחורה קולית, חסרת גינונים הוליוודיים, ישירה וחכמה. בקיצור, נראה לנו שהתמונה ברורה – אנחנו מעריצות.

במהלך סוף השבוע, זנדאיה שוב הוכיחה שהיא יכולה ללבוש באמת כל דבר, כשהגיעה לאירוע של מגזין GQ באוסטרליה (בו היא קיבלה את פרס אשת השנה) בבלייזר קטנטן – מעין ז'קט קרופ שכאילו נחתך באמצע, מתחת לכפתור הראשון, וחושף פופיק.

זה לא רק הגוף, זאת הגישה (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

זה לא רק הגוף, זאת הגישה (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

הבלייזר הלבן וגם החצאית התואמת מגיעים מהמותג Monot, ואפשר לרכוש את שניהם באתר moda operandi, אם תרצו לשחזר את הלוק. המחירים? 2,515 שקלים עבור הבלייזר ו-2,150 שקלים עבור החצאית, שהופכים את המחיר הסופי ליקר במיוחד, ואולי משתלם רק עבור חלופה נועזת לשמלת כלה.

זנדאיה ורואץ' הלכו על סטיילינג פשוט ששם את הפוקוס על החליפה. היא נתנה לתלתלים שלה להשתחרר והזיזה אותם לצד אחד כדי לחשוף עגיל זהב מפוסל, שהתאים לטבעת הזהב שעל היד. את הנעליים לא ניתן היה לראות בכלל, שכן החצאית הארוכה כיסתה אותן.

הסיטה את השיער לצד (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

הסיטה את השיער לצד (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

ניכר שהבגד עבר כמה שינויים עבור זנדאיה – העיצוב המקורי כולל חיתוכים בתפר הכתפיים והרצועות בקדמת החצאית יוצרות מראה א-סימטרי, שני פרטים שלא מופיעים כאן.

תאהבו את התוצאה הסופית או לא – להתעלם ממנה בטוח אי אפשר.

2019 הייתה השנה שלה (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

2019 הייתה השנה שלה (צילום: Brendon Thorne/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • אני פשוט שרופה עליה והיא אחת המושלמת היא ניראת כל כך טוב והיא ניראת כמו אחת שלא משוויצה או חייה בסרט היא ניראת עדינה כזו קיצור… מושלמת ❤❤

    מאת: דניאלה קירל |‏ 2 בדצמבר 2019 | 18:18