"האמת נחשפת": הריטושים המיותרים של ג'יי לו גוררים תגובות קשות

יותר מכל פרויקט אחר שהיא מקדמת, נדמה שבשנה האחרונה ג'יי לו היא בעיקר הפרזנטורית המצליחה של גיל 50 - שמאז שהגיעה אליו, גורמת לו להיראות זוהר, רענן וסקסי מאי פעם. בדיוק בגלל זה הגולשים מתבאסים עליה עכשיו במיוחד, כשבקמפיין הבושם החדש שלה ניכרת עבודת פוטושופ אינטנסיבית למדי

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

עד לפני כמה זמן, גיל חמישים לא נראה מפתה במיוחד. למעשה, מדובר בנקודה על קו החיים שרבות חוששות ממנה – אבל כל זה השתנה כשג'יי לו הגיעה לשם, וגרמה לצעירות מסביב לעולם לקנא. לופז נראית טוב מאי פעם, הקריירה שלה פורחת ומרוב פסגות כבר כואב הצוואר מלהביט עליה. עכשיו היא משיקה בושם חדש, המלווה בצילומים שהם מצד אחד חשופים ואינטימיים, ומצד שני – מרוב ריטושים, התוצאה מרוחקת ואפילו מכעיסה.

הבושם החדש של ג'יי לו נקרא Promise, והוא מגיע 18 שנים אחרי הבושם הקודם, 'גלואו'. הרעיון מאחורי הבושם, והראיונות שהיא עורכת לקידומו עוסקים בכך, הוא העצמה נשית. ברוח התקופה, לופז מדברת על נשיות חזקה, על עצמה כאחות, בת, נכדה ואם. "הכוח שאני רואה בכל אחת מהנשים במשפחה הוא זה שנותן לי את הדלק להמשיך בדרכי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jloverworld) on

גם בתה, אמי בת ה-11, הופכת לה מתחת לאף לזמרת, ואמא לופז מתכוונת לתת לה את כל הרוח הגבית. "אני רוצה שהיא תדע שאין לה גבולות. כשעשינו יחד דואט הקיץ על הבמה, זה היה הרגע הגאה ביותר שלי כאם. אני יודעת שהיא יכולה להגשים כל חלום שיש לה תשוקה לגביו".

כל הגירל פאוור הזה מעט נפגם כשנחשפו התמונות מהן אמור הציבור לקלוט את הוייב של הבושם המעצים ולחשוק בו, והדבר הראשון שקופץ לעין זו עבודת הפוטושופ האינטנסיבית שגורמת לג'יי לו להיראות חלקה כמו נקניקיה, ופוגמת בהבעות הפנים שלה. לופז, כבר גילינו, לא צריכה את העזרה הזו. תמונות הפפראצי שבות ומביאות עדויות מהשטח לזוהר הטבעי והיומיומי של הגברת, שלא לדבר על עשרות ההפקות המרהיבות שלקחה בהן חלק בשנה האחרונה ותמונות השרירים המפוסלים בגופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Spletnik (@spletnik_ru) on

המגיבים, כצפוי, נסערים. "מה עשית עם הפוטושופ?", הם זועקים. "היא נראית כמו פלסטיק ופילטרים. זה לא הגיוני". אחרים חשו שזה הזמן לשלוף ציפורניים: "האמת נחשפת. היא יודעת שבלי אוטוטיון ופוטושופ לא היתה לה קריירה". במקביל לבושם, משחררת ג'יי לו גם קמפיין ובו היא, הארוס איירוד וקים קרדשיאן משוחחים שיחת וידאו כשלפניהם של כולם מסיכות פנים צבעוניות. שיטה גאונית להלחם בפגעי הזמן ולהסתיר אותם בעת ובעונה אחת. אנחנו פה, כרגיל, רק כדי להרים לה ולומר: גירללךפרנד, את בשיא. חכי עם הפוטושופ לגיל 60.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 

 

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by mashyourhair (@mashyourhair) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlo_legend) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@jlo_legend) on

השאירו תגובה

 

  • בלי הפוטושופ לא היתה לה קריירה? היא התחילה בשנות ה 90 לפני שהדבר הזה היה נמצא בכל פלאפון של פרח ופרחה, הוציאה להיטים ענקיים בגלל הקול, הייחודיות האתנית שלה והיופי שלה.
    היא בת 50. היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה…
    בואו בתור גבר, תנו לי להגיד לכם – כ ל מי שאתם רואים באינסטגרם מהאזרח הפשוט ועד הסלב הנחשק, בני 17, או 37 או 50 כולם עושים פוטושופ – משנים את האף, מחליקים את הקמטי חיוך, את הגבות מרימים – מה שאתם לא רוצים. אז למה להפוך אותה לשעיר לעזאזל? ובאמת שהיא נראית טבעית – היא לא נראה לי מזריקה משהו, היא שחקנית ויש לה קמטי הבעה כמו כל בן אדם נורמלי כשהוא מרים את הגבות או מחייך, היא צריכה את זה לקולנוע. היא לא כמו כל הוויט טראש בהוליווד שמנפחות את הפנים כמו מילוי לכרית.
    מקווה שגרמתי לכם להבין

    מאת: אופק |‏ 1 בדצמבר 2019 | 01:26
  • מה זה משנה פוטושופ או לא פוטושופ?
    בלי איפור, צבעי שיער, בוטוקס ושאר ניתוחים – אף אחת לא היתה נראית כפי שהיא נראית, לא במציאות ולא בתצלומים.
    אז אם מותר לעטות מסכות, אני לא רואה שום בעיה בריטוש תצלומים.

    מאת: מישי |‏ 30 בנובמבר 2019 | 14:10
  • בלי הפוטושופ לא היתה לה קרירה חחח נכון…זה כמו שתגידו בלי המשקפים ביל גיטס לא היה מליונר

    מאת: אחד |‏ 29 בנובמבר 2019 | 10:49